folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Öğrenciye Kredi Kartı!!!!



Öğrenciye Kredi Kartı!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Narasimha
    Narasimha's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    sırasıyla

    iş bankası maximum

    finans    go kart

    yapı kredi   play  kart

    bunlardan birini tercih edebilirsin


    Eğer güneşi gözden kaçırdım diye gözyaşı dökersen, yıldızları da gözden kaçırırsın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daskolo
    daskolo's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    akbank axess ten uzak dur habire ekliyolar ana borçtan daha çok faiz ödüyorsun.ben henüz borcuma gelemedim.500 tl lımıtı olan bır kredı kartının 600 lira borcu oluyo :)

    iş bankası unıversıte card maxımum cok ıyı 300 tl 500 tl lık lımıtlı kredı kartları var bence piyasadaki en iyisi hacım :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    hocam arkadaşın tavsiyesi üzerine play kart aldım daha 1 ay anca oldu. kefil istemediler, ilk yıl kart ücreti yok yazıyor siteye girip baktığında ama detayını bilmiyorum. flodan ayakkabı aldım peşin 70 taksitli 75 yazıyordu ama bana kredi kartına peşin fiyatına 4 taksit yaptılar. medai marktan harici disk aldım disk çantası aldım orda da peşin fiyatına 6 taksit yaptılar. gençlere özel kart olduğu için çoğu yerde fazladan puan da veriyor. faydaları çok yani son karar sana kalmış...


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MY91
    MY91's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    Arkadaşlar konuya cevap yazan herkese teşekkür ediyorum. Tek tek. Yardımlarınız için çok sağolun


    Hayatı tesbih yaptım... Bazen çekiyorum bazen sallıyorum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spyMASter
    spyMASter's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    finansbank gokart ı öneririm 200 tl e kadar faiz olmadan nakit avansta çekebiliyorsun

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    syntr bunu yazdı:
    -----------------------------

    sipidik bunu yazdı:
    -----------------------------

    aklın varsa kredi kartı alma.. borç batağındayım..


    -----------------------------

     

     

    bu adamı dinleyen dünyanın en zeki adamıdır. Başka birşeyde demem.


    -----------------------------

     

    keşke herkeste sendeki zeka patlaması gibi zeka olsa.. 


    NesTo | same shit diffirent asshole
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    iş bankası iyidir hocam


    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erick
    erick's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    Is bankasi iyidir ama ogrenciye yonelik hic bi calismalari yoktur limit arttirmaktan baska. 4 yildir kullaniyorum hep ayni sadece 3-4 kere limit arttirmak icin aradilar :D 2 ay once de play card aldim yapikrediden nakit avas konusunda cok avantaji var ki world card bunyeisnde oldugundan taksit ve puan avantaji en iyisidir su anda piyasada bulunan ogrenci kartlari icinde. Nakit avansini cok kullandim cookta az faiz odedim fotograf makineme lens almak icin 400tl cekmistim 9 lira mi ne faiz almisti. kefil istemez 2 side ayrica play card basvurusunda trcell telefon numarasi verirsen 10tl lik kontur veriyo :D tercih senin..


    Bir var,Bir yok..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    iş bankası felaket hcps nin ki güzel...


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
Toplam Hit: 5597 Toplam Mesaj: 40