Okey Turnuvası
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
rakipler nerde kreyzi ipnesi nerde
-----------------------------
rakipleri bul 15dk msn açarım la buradayım hep adamlar yok -
biz de bi denk gelemedik adamlarla :/
-
NoToLeRaNcE - The-ExTaCy vs
gamyun.nette şimdi .:)
yinede yandı gönül adlı odada :)
39. masa
edit: maç sonucu kazanan sirri - piradomim :)) -
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------NoToLeRaNcE - The-ExTaCy vs sirri - piradomim
gamyun.nette şimdi .:)
-----------------------------
-
amq yenildik. şimdi gelde gamyon.net e ddos saldırı yapıoz:p
-

tkler arkadaşlar güzel oyundu
-
ilk maçlar bitti. her ne kadar 3 maç yapılmış olsa da. çeyrek finallere yükselenler belli oldu. yarın hemen çeyrek finalden devam edicez.
çeyrek finale yükselenleri ve maçına çıkıp adam gibi elenenleri tebrik ediyoruz :)
-
aga akşam 8 de otobüsüm var kayda gidecem...
-
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------
aga akşam 8 de otobüsüm var kayda gidecem...
-----------------------------akşam 8 e kadar halledin o zaman hocam ya da Bosluk'a uygulanan prosedür geçerli olur.
-
