OKS Ye Girenler
-
sirfaksu bunu yazdı:
-----------------------------full cekenler arasında yası kücük olana yerlesmede öncelik verilecekmis... muhahaha :)
-----------------------------once puanlara(tabi kac yuz tane 1. var) sonra yasa bakicaklar(yıl olarak)oda olmazsa yazılı notlarına bakacaklar oda olmazsa sayısal netlerıne bakıcaklar abooo...
-
75-80arası net bekliyorum bende
-
geçen yıl girdim
67 net yapdm çıktım. suanda kendi semtimdeki bi anadolu lisesindeyim :)
iyiki bu sene girmedim :) -
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
geçen yıl girdim
67 net yapdm çıktım. suanda kendi semtimdeki bi anadolu lisesindeyim :)
iyiki bu sene girmedim :)
-----------------------------
çok şanslısın -
şuan 88 netle bni geçen yok heralde?
-
xyzw__ bunu yazdı:
-----------------------------
şuan 88 netle bni geçen yok heralde?
-----------------------------93 net yapıp Ankara Atatürk Anadolu Lisesi'ne girdim.
Ve mezun oldum : )
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------xyzw__ bunu yazdı:
-----------------------------
şuan 88 netle bni geçen yok heralde?
-----------------------------93 net yapıp Ankara Atatürk Anadolu Lisesi'ne girdim.
Ve mezun oldum : )
-----------------------------kaç soru üzerinden?
Toplam Hit: 2709 Toplam Mesaj: 18
