Okul Puanı
-
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------
pff :\ hay aq ya :\ lan nah kazanırız hukuk falan o zaman bi kaç bin oynasa çok temiz girerdik yav
-----------------------------sen bikac bin ver direk alirlar serefsizim gulucuk
-
edit.
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------
pff :\ hay aq ya :\ lan nah kazanırız hukuk falan o zaman bi kaç bin oynasa çok temiz girerdik yav
-----------------------------sen bikac bin ver direk alirlar serefsizim gulucuk
-----------------------------sen ne diyon hoca bi halt anlamadım
-
hocam senin okul puanı kac sımdı 100 uzerinden ortalama degil diger sey aobp mudur nedir?
-
musdawdaf bunu yazdı:
-----------------------------
hocam senin okul puanı kac sımdı 100 uzerinden ortalama degil diger sey aobp mudur nedir?
-----------------------------64 bişeyle çarpılınca 55 gibi bişi ekleniyo.3 dönem teşekkür alıp bir dönem 2.68 geldi de bu kadarda göçmesi normalmidir anlamadım.
-
cok zor hocam bu durumda simdiki sistem daha avantajlı ama eskısinde olsa olmazdı ılk bın yapsan yıne de 5000 cıkması cok zor olurdu. ama sımdı en az 1500*2000 olması lazım 5000 cıvarı olması ıcın ama oda belki sansın cok az gercekten
-
musdawdaf bunu yazdı:
-----------------------------
cok zor hocam bu durumda simdiki sistem daha avantajlı ama eskısinde olsa olmazdı ılk bın yapsan yıne de 5000 cıkması cok zor olurdu. ama sımdı en az 1500*2000 olması lazım 5000 cıvarı olması ıcın ama oda belki sansın cok az gercekten
-----------------------------hoca bu hesabı erken bilsem 43bindeyken yapardım tercihimi ona yanıyorum.ilk 1500 falan çok zor.
+
edit: 1300. sözelden arka benle aynı okul puanıyla 2000 e atmış.Byle karmaşık sistemi anladıkta sınavımı kaldı aq.
-
sozel de cok rahat olabilir simdi gordum hukuk ıcın demıssın ea da 5000 lere gelebilir ama sayısal ıcın coook zor ea yada sozel alanlarda daha sanslısın u konuda
-
senın rahat 5 bıne gırmen gerek . benım bi tanıdıgım var öss sıstemınde ham 286 aldı okul puanıyla ancak yıldız teknık harıtaya gıttı sıralaması 30 35 bın cıvarı oldu okul puanı dusuk dıye
-
neyse hocalar sağolun tmden 5 bininci olsam kaç bine atar sorusunun cevabını beklemeden alamıcam galiba sağolsun herkez :D
