folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Okullar Acılıyo.Kim Sevinçli Kim Üzgün ?



Okullar Acılıyo.Kim Sevinçli Kim Üzgün ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    bu sene mezun olacam hayırlısıyla.. o yüzden fazla takmıyorum, össymiş cart curtmuş, insanın hayatının en güzel yılları lise yıllarıymış,bunu anladım.son seneyi de kapıda bacada test çözerek deil arkadaşlarımla doya doya makara yaparak ekşın yaşıyarak geçirecem sokarım öss sine lan..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    cold harbiden doru sölüyon yaa hayatımızın en heyecan dolu en ekşşınlık yıllarına öss yi sokuyolar bende onların kafalarına sokıyım emi....ne kadar çalışıpta züper bi adam olsakta o yılları bidaa geri getirebilcezmi a.q o atraksiyonu bidaha yaşayabilcezmi...ilerde çocuklarımıza gençliimizde şunları yaptık yerine gençliğimde günde 500 soru çözerdim mi dicez  a.q
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu sene mezun olacam hayırlısıyla.. o yüzden fazla takmıyorum, össymiş cart curtmuş, insanın hayatının en güzel yılları lise yıllarıymış,bunu anladım.son seneyi de kapıda bacada test çözerek deil arkadaşlarımla doya doya makara yaparak ekşın yaşıyarak geçirecem sokarım öss sine lan..
    -----------------------------
    Uniye girmek gibi bi amacın yoksa tamam da ama bn uni okuyacam diosan ikinci sene de agır koyar insana

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    offf offf nerde eski lise yillari ozledim yaf. ne makara yapardik sinifta ne gusel yok da yazilmazdim cikar gezerdim kafama gore:)

    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    özledik okulu arkadşları özledik  bitsin yaz artık sıkıldım işin açığıı

    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    gharghamel bunu yazdı:
    -----------------------------
    sokarım okula, acılmasın istemioyrum nefret ediorum okuldan , okul acılıo die sters bile var bnde
    -----------------------------

    içimi okudun amk :D 2 hafta sonra sınavlar baslıyo gene stres gene bı ton sayfalar calısma, sınıfta kalma kaygısı, nası bıtcek bu okuL hayalleri , Hocaların İbneliği,okuldan kaçmalar,Karı kız davası filan ooof off :D


    ....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

     üniversitesini sinkaf edeyim ben mutsuzum gençlik :( 


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blacksun
    blacksun's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2006
    Erkek

    artık okullarda sosyeteleşti :D okuldan kaçıyoz anında mesaj gidiyo ev arnıyo artık okuldan kaçasım gelmiyo bi saat nutuk önceden sene sonunda karnede görüyolardı iki konuşup hallediyoduk zaten sınıfta geçilmiş oluyodu problem kalmıyodu hep bu teknolojinin yüzünden bezdirdi beni şerefsiz:P


    şiddete meyalim vallahi dertten..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    cok dogru demişler yapabildiğiniz picliği yapın...
    ben inektim şimdi keşke onuda yapsaydım bunuda yapsaydım dediğim cok şey var...
    bir daha lise okumucaksınız ha ona göre aklınıza başınıza alın biras pic olun, sonra cok arıcaksınız o lise gömleğini giysemde gravatı aşagı sarkıtsam fln...
    he gerci ünide cok daha taşşak gecilicek ortam olacaktır bunuda dikkate alın bir yandanda üniye hazırlanın sallamayın...

    hatta herkes oturup burda planını yapsın şöyle bişi yapalım böyle yapalım güzel bir sinerji yaratın aranızda liseliler olarak...

    örneğin okulda karşılaşabileceginiz(çöm iken) bir şaka sunayım cogunuzun aklına gelmiştir yada yapmıştır bile ama bilmeyenler icin olsun: olgun yaşı büyük gösteren bir arkadaş alınır düzgünce giydirilir 1nci sınıfların dersine hoca die sokulur...icerdeki saflarada kendi aranızdan arkadaşlar yerleştirilir hocayla muhabbet edilir yenı gelenlere biras eziyet cektirilir fln...güzeldir iyi kıvırırsanız mükemmele yaklaşır olay...hatta birde video ayarlayın sosyal mühendisliğinize göre "hocanın bu laflarını müdüriyete veriimde görsün ipne" fln diin kandırın kücükleri yada hic caktırmayın cekin fln...

    bir daha ögrencı olmıcaksınız ona göre ben cok arıorum lise yıllarımı bi 3 sene daha okurdum...

    ugur0: lan deiştirp deişitirp duruordunuz yoklama fişini iyi yırttın:)yalnız pek cogumuzda ilginc resimlerin var şantaja müsaitsin ona göre:)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    Benı Okuldan Atıolar Aq:D

    ..
Toplam Hit: 4928 Toplam Mesaj: 24