Okuyun Ve Tekrar Okuyun
-
yukarı!
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
yukarı!
-----------------------------
??? :D -
sen rahat uyu atam biz damarlarımızdaki o asil türk kanını ve senın düşünce yapını taşıyoruz...
-
Hıçkıra hıçkıra ağlıyorum bazen....
-
The_Cure bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
yukarı!
-----------------------------
??? :D
-----------------------------up yazmaktan daha mantikli.
-
YUKARI
-
Çok büyük bir çoğunluğumuz anlayamadık Atam , bir kısmımız anladığını zannetti,anlamadık ezberledik , tersi olsaydı bu hale gelmezdi bu ülke ancak Atam siz zaten biliyorsunuz ama ben yine altını çizeyim Biz yine sıkıştık berbat bir yere doğru gidiyoruz, yolumuzu şaşırdık ve yine sizin ulu gölgenize , emniyet subabını açıyormuş gibi sarılmaya başladık az-çok.Kendi adıma özür diliyorum Atam sizden kavrayamadık bile söylediklerinizi , sizki benden sonra yüzlerce Atatürk daha çıksın diye yaptınız bütün inkilapları , o savaşları , dökülen kanlar boşa gitti malesef biz hala 1923 'de durduğunuz yere emniyet sübabı olarak sarılıyoruz.Çok özür diliyorum Atam aldığımız bayrağı taşıyamadık hatta taşıyamadığımızı bile yeni yeni anlamaya başlıyoruz. Bildiğim ve inandığım tek şeyse gerçekten anlamış , inanmış 100000 gencin bile ülkeyi yerinden oynatıp sallayacağına olan inancımdır dolayısı ile bu sayının çok daha üzerindeyiz Atam , umuyorum bir noktadan sonra hata yapmayı ,girdiğimiz yanlış yolu bırakacağız.Siz herşeyi söylediniz Atam yıl 2011 kelimesi kelimesine herşey şu anki durumumuzu anlatıyor ;
-
yukarı
-
10 Kasım'da tekrar okuyalım.
-
sadece okumayalım anlayalım anlamaklada kalmayalım bir şeyler yapalım !
Toplam Hit: 6653 Toplam Mesaj: 43
