

Öldürülen 34 PKK"Lının Video Görüntüleri
-
jerry bunu yazdı:
-----------------------------
xous bunu yazdı:
-----------------------------
haoşuma gitti be yokmu dewamı
-----------------------------
walla hic bir oldurme iyi degildir, ama hakliligi vardir...
-----------------------------
hoja eywallah öldürmek güzel bişey değildir ama unutma ;Mevzu bahis vatansa gerisi tefarruattır
+
Bizim askerlerimiz pu namertler gibi psuya düşürüp öldürmez,tuzak kurmaz.Önce teslim ol çağrısı yapar sonra peşinden koşturur ve öldürür başka seçenek yok + insanların ve hayvanların yaşama hakkı wardır bunlar gibi kategorisiz yaratıkların değil..! -
bok çuvalı gibi sürüklüyorlar yerde ha muhahahaa :D:D:D:D
-
KevinS bunu yazdı:
-----------------------------Herkes Kendine Göre Haklı ama bence Ölüye Küfür Etmemek gerekir her ne olursa olsun
-----------------------------dirisine söverken çekinmiyom leşinemi sövmicem?
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
KevinS bunu yazdı:
-----------------------------Herkes Kendine Göre Haklı ama bence Ölüye Küfür Etmemek gerekir her ne olursa olsun
-----------------------------dirisine söverken çekinmiyom leşinemi sövmicem?
---------------------------
ölüsünü dirisini mezarını colugunu cocugunu tüm sülalesini s*kim :)
Toplam Hit: 10166 Toplam Mesaj: 25