Oled Mi Qled Mi? En İyi F/P Televizyon Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yemillie
    yemillie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2011
    Erkek
    csfrt bunu yazdı

    Miniled öneririm ben de 😅

    Ben bu modeli takip ediyorum geceleri 56-57k lara düşüyor vatanda, inceleyebilirsin hocam

    https://www.vatanbilgisayar.com/tcl-65c6k-65inc-164-cm-4k-uhd-google-miniled-tv-uydu-alicili.html

     

    üstat geceleri fiyatı düşmesi durumu nasıl oluyor? 
    benim de 65" arayışım var. 
    dünya kupası geldi düzgün bir tv kampanyası yaparlar diye bekledim ama hiçbirşey yok ortada maalesef. OLED ister gönül ancak çok pahalılar.
    QLED - MiniLED sınıfında arıyorum .Yalnız bu TLC'ler iyi mi kullananlar var mı, bu marka piyasada gözümde bir anda belirdi çünkü.


    #66
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek
    yemillie bunu yazdı
    csfrt bunu yazdı

    Miniled öneririm ben de 😅

    Ben bu modeli takip ediyorum geceleri 56-57k lara düşüyor vatanda, inceleyebilirsin hocam

    https://www.vatanbilgisayar.com/tcl-65c6k-65inc-164-cm-4k-uhd-google-miniled-tv-uydu-alicili.html

     

    üstat geceleri fiyatı düşmesi durumu nasıl oluyor? 
    benim de 65" arayışım var. 
    dünya kupası geldi düzgün bir tv kampanyası yaparlar diye bekledim ama hiçbirşey yok ortada maalesef. OLED ister gönül ancak çok pahalılar.
    QLED - MiniLED sınıfında arıyorum .Yalnız bu TLC'ler iyi mi kullananlar var mı, bu marka piyasada gözümde bir anda belirdi çünkü.

    Hocam akşam 10 dan sonra vatanda indirimler oluyor bir çok üründe. TCL uzun zamandır Türkiye pazarında bu sene alt markası olan iffalcon da girdi, iffalcon da da benzer bir model var 65u95a, bu da 56k bandında satılıyor ama TCL de aynı fiyatı bulunca almak daha mantıklı geldi bana ana marka olduğu için. Dünyanın en büyük panel üreticisi diye biliyorum, model veya marka ile ilgili memnun olan insanlara ait bir çok yorum okudum o yüzden ben de bu tarafa kaydım bir de android tv olması benim için daha iyi diğer işletim sistemlerine göre. 


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek

    Bütçeniz yetiyorsa OLED

    yetmiyorsa Miniled

    Marka olarak kesinlikle  LG ( Hem Kumanda hem market hem işletim sistemi kullanışlılığı )


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Tabi ki Oled. Ancak ekran yanması riski var. 

    10 yil once de vardi, hala ayni sorun devam mi ediyor.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Butce yeterse OLED yetmezse VA + Direct LED + 120 hZ mumkunse FALD


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    break bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Tabi ki Oled. Ancak ekran yanması riski var. 

    10 yil once de vardi, hala ayni sorun devam mi ediyor.

    Teknolojinin doğasında var. Fakat firmalar yazılımla büyük oranda çözdü. Birde TV kanalları artık logolarını eskisi gibi sabit tutmuyor. 10-15 dakikada bir animasyon yapıyorlar bu sayede yanmıyor. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelayvaz
    Kelayvaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2023
    Erkek
    Kelayvaz bunu yazdı

    benim bildiğim sırayla en iyileri Oled/Qled/QdLed

    Yanma riski en az olan Qdled diye biliyorum en iyiside o dur ama fiyat olarak tabi baya yüksek

    Arkadaşım sene başında ekran aldı Asus QdLed 27" bilgisayar için 62bin ödedi

     

     

    Burada yanlış bilgi vermişim arkadaşımın ekranına bakarken farketmiş oldum

     

    Oled ekranlarda yanma (burn-in) riski en düşükten yükseğe sıralarsak

    1. QLED → En düşük (pratikte yok denecek kadar az)
    2. QNED → En düşük (pratikte yok denecek kadar az)
    3. QD-OLED → En yüksek (ama eski OLED’lere göre gelişmiş korumalar var)

    下面的注释包含自解压脚本命令 | Suskunluk yasasi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Oled'lerin güncel durumunu bilmiyorum ama yanmayan oled yaptık dediklerini de duymadım. Oled en iyisi tabi fakat ben hala yanaşamıyorum Oled'lere.

    TCL Türkiye'ye iyi bir giriş yapmıştı. Miniled'lerin fiyatları güzeldi ben de o dönemin tepe modelini almıştım. 65C935

    Uzun süredir doğru düzgün güncelleme vermiyorlar benim aldığım modele. Diğer modellerde güncellemeler görüyorum. 

    Ayrıca fiyatlarda artışlar var. Eskisi gibi F/P değil. Bu markanın İffalcon gibi bir isimli alt modeli var. Daha f/p modelleri mevcut.

    Markadan bağımsız konuşursak OLED hala %100 yanmaz garantisi yok. F/P cihazlar değildir. Pahalıdır ama en güzel görüntüyü verir. 

    Miniledler, OLED'den sonra görüntü kalitesi en iyi olanlardan. İffalcon'un modellerini incelemeni öneririm.

    Qled uzun süredir takip etmedim. Güncel cihazları ve fiyatları bilmiyorum.

    TV konusu geniş bir konu aslında. Panel, işlemci, aydınlatma, servis vs vs çok derin konular. Genel olarak kronik sorunları yoksa, servis çok şikayet almıyorsa detaylara fazla takılmamak lazım.

    Detaylara daldıkça bu sefer en kusursuzunu arıyorsunuz ve en ufak şeylere takılmaya başlıyorsunuz. AQ TV'si sonra size baş ağrısı oluyor. Yok kenardan ışık mı sızıyor? Yok renkleri tam veriyor mu? Yok Dolby vision etkin mi? Yok Yok Yok anasının amı

    takılma bişeye miniled uygun fiyatlı bir tv al geç :)


    İmzalamazsam ne olcak?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    TLC den uzakdur. Çok uzun saatler tv izlemiyor akşamları dizi film keyfi yapıyorsan Lg oled alıp geç yanma riski cok uzun süre çalışması durumunda oluyor artık aynı piksel 10 saat çalışır durumda ise yanıyor 1 2 saat tv izlemede hiç birşey olmaz ben almadığıma pişman oldum. Samsung Q led ve LG Qled kullanıyorum ikiside iyi ama LG kumanda farkı ile öne geçiyor benim nezzimde kumandasını mouse gibi kullanabiliyorsun çok iyi bir özellik tavsiye ederim LG qled.


    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Herkes ekran kalitesine kilitlenmiş fakat atladığınız nokta yazılım kalitesi ve hızı. Mesala bugün Philips marka TV'lerin ekran kalitesi çoğu markanın eline verir fakat tüm Philips'lerin yazılımları sanki Windows 98 kullanıyormuş gibi aşırı yavaş. Abartmıyorum bir kanal değiştirme bile rahat 5-6 saniye sürüyor. Bir diğer husus sorun yaşarsanız Philips TR genelde arkanızda durmuyor, destek sunmuyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=H8OwffBWZjg


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 829 Toplam Mesaj: 23
tv tv