folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Ölü Sezonda Wow Oynamak



Ölü Sezonda Wow Oynamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    ya beyler benim wowda 20 lvl olmam lazım. görmüşsünüzdür hearthstone'a yeni bi hero skini geldi wow'da 20 lvl olmak gerekiyor almak için. bu oyunda kasma gibi şeyler var mı beni bi 20 lvl'e kasıverin be party marty birşeyler yapalım :D iki günde anca 7 lvl olabildim :/

    g2k tarafından 17/Mar/16 01:45 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    Horde tarafında olsaydınız yardımcı olabilirdim , progress 11/13M'de takıldı guilddekiler ayrı yerlere dağıldı falan kamil kamil geziyorum ortada.


    darker than black...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    NonStop bunu yazdı

    Horde tarafında olsaydınız yardımcı olabilirdim , progress 11/13M'de takıldı guilddekiler ayrı yerlere dağıldı falan kamil kamil geziyorum ortada.

    aç bi karakter hocam bizim realmde :W 

    ps : yok mu alliance gençler ya birşeyler yapsak raid şart değil rated bg de gidebiliriz


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Oyun güzel ortam güzel updullah

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    1 arkadaşla biz de oynayacağız. Bugün yarın indireceğim.

    Ancak birkaç sorum var.

    1- Hangi bölgede oynuyorsunuz. Şu an ABD mi daha kalabalık, Avrupa mı?

    2- Sitesinde yazan 15euro/dolar dan daha aşağı fiyata alabileceğimiz bir site ıvır zıvır var mı?

    3- Hangi realm'desiniz?

    4- For th HORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Eskiden hem oyun dvdsine hem de servera para vermek gerekiyordu şimdilerde durum ne? Tutup bi oyuna 200 lira gömçüremem durduk yerde. 


    Çok sıkılıyom
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    SweetyVolty bunu yazdı

    Eskiden hem oyun dvdsine hem de servera para vermek gerekiyordu şimdilerde durum ne? Tutup bi oyuna 200 lira gömçüremem durduk yerde. 

     

    29tl ye alacagın paketle  mist of pandora paketi dahil gerideki tüm serileri alabiliyorsun. 1 ay da ücretsiz oynayabiliyorsun.

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    LeveragEffect bunu yazdı

    1 arkadaşla biz de oynayacağız. Bugün yarın indireceğim.

    Ancak birkaç sorum var. "Cevapları buldukça ekleyeceğim belki lazım gelir."

    1- Hangi bölgede oynuyorsunuz. Şu an ABD mi daha kalabalık, Avrupa mı?

    2- Sitesinde yazan 15euro/dolar dan daha aşağı fiyata alabileceğimiz bir site ıvır zıvır var mı?

    "https://www.oyunfor.com/blizzard-oyunlari/wow-game-card/blizzard-wow-battle-chest-cd-key burada EU region için 29TL'ye buldum battle chest'i. Mist of pandora dahil paketle 1 ay ücretsiz erişim de sağlayabiliyorsunuz."

     

    3- Hangi realm'desiniz?

    4- For th HORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

     

Toplam Hit: 4423 Toplam Mesaj: 29
wow play alliance horde for the alliance battle.net