Ölü Sezonda Wow Oynamak
-
ya beyler benim wowda 20 lvl olmam lazım. görmüşsünüzdür hearthstone'a yeni bi hero skini geldi wow'da 20 lvl olmak gerekiyor almak için. bu oyunda kasma gibi şeyler var mı beni bi 20 lvl'e kasıverin be party marty birşeyler yapalım :D iki günde anca 7 lvl olabildim :/
g2k tarafından 17/Mar/16 01:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Horde tarafında olsaydınız yardımcı olabilirdim , progress 11/13M'de takıldı guilddekiler ayrı yerlere dağıldı falan kamil kamil geziyorum ortada.
-
NonStop bunu yazdı
Horde tarafında olsaydınız yardımcı olabilirdim , progress 11/13M'de takıldı guilddekiler ayrı yerlere dağıldı falan kamil kamil geziyorum ortada.
aç bi karakter hocam bizim realmde :W
ps : yok mu alliance gençler ya birşeyler yapsak raid şart değil rated bg de gidebiliriz
-
Oyun güzel ortam güzel updullah
-
1 arkadaşla biz de oynayacağız. Bugün yarın indireceğim.
Ancak birkaç sorum var.
1- Hangi bölgede oynuyorsunuz. Şu an ABD mi daha kalabalık, Avrupa mı?
2- Sitesinde yazan 15euro/dolar dan daha aşağı fiyata alabileceğimiz bir site ıvır zıvır var mı?
3- Hangi realm'desiniz?
4- For th HORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
-
Eskiden hem oyun dvdsine hem de servera para vermek gerekiyordu şimdilerde durum ne? Tutup bi oyuna 200 lira gömçüremem durduk yerde.
-
SweetyVolty bunu yazdı
Eskiden hem oyun dvdsine hem de servera para vermek gerekiyordu şimdilerde durum ne? Tutup bi oyuna 200 lira gömçüremem durduk yerde.
29tl ye alacagın paketle mist of pandora paketi dahil gerideki tüm serileri alabiliyorsun. 1 ay da ücretsiz oynayabiliyorsun.
-
LeveragEffect bunu yazdı
1 arkadaşla biz de oynayacağız. Bugün yarın indireceğim.
Ancak birkaç sorum var. "Cevapları buldukça ekleyeceğim belki lazım gelir."
1- Hangi bölgede oynuyorsunuz. Şu an ABD mi daha kalabalık, Avrupa mı?
2- Sitesinde yazan 15euro/dolar dan daha aşağı fiyata alabileceğimiz bir site ıvır zıvır var mı?
"https://www.oyunfor.com/blizzard-oyunlari/wow-game-card/blizzard-wow-battle-chest-cd-key burada EU region için 29TL'ye buldum battle chest'i. Mist of pandora dahil paketle 1 ay ücretsiz erişim de sağlayabiliyorsunuz."
3- Hangi realm'desiniz?
4- For th HORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
