folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Ölü Sezonda Wow Oynamak



Ölü Sezonda Wow Oynamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    siberturq bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı

    @siberturq hocam yamulmuyorsam eylül müydü yoksa 2017miydi neydi tam hatırlamıyorum ama filmi öne aldılar haziranda salonlarda olacakmış

    @erdem hocam terimsel şeyler insan alışıyor bizde anamızın karnından bu terimlerle doğmadık :) ben ingilizceyi bu oyun sayesinden söktüm derdimi anlatıyım dert dinliyim derken baktım konuşuyorum ediyorum bir native speaker olmasakta işime çok yaradı :)

    Bu oyunun ingilizceye katkısı tartışılmaz.

    raidlerde küfür yiye yiye ingilizceyi  baya ilerlettim.  türkler twisting netherda bol hocam horde olarak. şu aralar can sıkıntısına  alt kasıyom öle  günde 1-2 saat

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    VEXTA bunu yazdı
    siberturq bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı

    @siberturq hocam yamulmuyorsam eylül müydü yoksa 2017miydi neydi tam hatırlamıyorum ama filmi öne aldılar haziranda salonlarda olacakmış

    @erdem hocam terimsel şeyler insan alışıyor bizde anamızın karnından bu terimlerle doğmadık :) ben ingilizceyi bu oyun sayesinden söktüm derdimi anlatıyım dert dinliyim derken baktım konuşuyorum ediyorum bir native speaker olmasakta işime çok yaradı :)

    Bu oyunun ingilizceye katkısı tartışılmaz.

    raidlerde küfür yiye yiye ingilizceyi  baya ilerlettim.  türkler twisting netherda bol hocam horde olarak. şu aralar can sıkıntısına  alt kasıyom öle  günde 1-2 saat

    kemik kadronun twde karakterleri var ama adamlar bile artık turkish nether diyor realme :D türklerle oyun oynanmıyor yada ben oynayamıyorum bilmiyorum ruslar gibi içine ediyoruz ortamın birazda kallavi oturaklı adamlar varda yaşın yanında gidiyorlar işte bizde ally açalım dedik defiası seçtik şuan yamulmuyorsam 6-7 kişiyiz tabi bunlarda 1-2-3ü gelmez diye hesap ediyorum 5 kişiyiz diyebilirim 


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Ne anlatıyor bu çocuk


    Kurtlar tasma takmaz....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    LaNCeLoT bunu yazdı

    Ne anlatıyor bu çocuk

    şimdi küfür etsen ab yiycem kalbini kırıcam neyse

    bir updullah olsun


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=PFC09MTVkh0

    para ödemek istemeyen ya da vanilla wow oynamak isteyenler için nostalrius öneriyorum.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    angelofhope bunu yazdı

    https://www.youtube.com/watch?v=PFC09MTVkh0

    para ödemek istemeyen ya da vanilla wow oynamak isteyenler için nostalrius öneriyorum.

    şşşt hop bilader raid setupıma niye müdahele ediyorsun :W


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    biz de 4-5 ay önce arkadaşların gazına geldik sıfırdan oyunu satın aldık 200 lira civarı çarptırdım kendimi ona kimse başlamadı. Ben de bir ay verdiği süreyi oynadım bi daha yenilemedim. Çok büyük hevesle başlamıştım resmen girdi 200 lira hocam :D Oyundan da zerre zevk almadım oyuncu yoktu ortada resmen :D Kalabalık olmayınca gerçekten çekilmiyor. Yaz sonu falan tekrar başlamayı düşünüyorum. 96 elemental shamanı koymuştum oysa ki ne güzel :D 


    Avukat/Hukukçu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    3 defa wow a başlamak için denedim 1 i private 2 si orji server da , hayatımda oynadıgım ( onlarca online oyun oynamışımdır ) en kötü multiplayer oyundu mynet istanbul kıyamet vakti ile birlikte.

    ha blizard oyunlarına saygım sonsuzdur warcraft 3 diablo bunların hepsini oynadım fakat wow bana bu kadar itici hiç bir oyun gelmemişti.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    PanxeR bunu yazdı

    3 defa wow a başlamak için denedim 1 i private 2 si orji server da , hayatımda oynadıgım ( onlarca online oyun oynamışımdır ) en kötü multiplayer oyundu mynet istanbul kıyamet vakti ile birlikte.

    ha blizard oyunlarına saygım sonsuzdur warcraft 3 diablo bunların hepsini oynadım fakat wow bana bu kadar itici hiç bir oyun gelmemişti.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=Eq8uI2oJd0Y

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    3 defa wow a başlamak için denedim 1 i private 2 si orji server da , hayatımda oynadıgım ( onlarca online oyun oynamışımdır ) en kötü multiplayer oyundu mynet istanbul kıyamet vakti ile birlikte.

    ha blizard oyunlarına saygım sonsuzdur warcraft 3 diablo bunların hepsini oynadım fakat wow bana bu kadar itici hiç bir oyun gelmemişti.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=Eq8uI2oJd0Y

     

    :D :D :D

    hocam mmo-rpg dünyasında wow kadar ayakta durabilen bir oyun görmedim sadece eu realminde 20milyon üzeri hesap yanılıyor olamaz sanırım 

    tabi zevkler ve renkler bir şey diyemem de 

    şunu da es geçmemek lazım ki sonradan çıkan tüm mmo-rpgler wow based olarak geliştirildi yapıldı tabi bu benim görüşüm şimdi şuradan bir uo cı çıakr şuradan başka bir şeyci çıkar hoppa al sana münakaşa konusu :D

    ps : insanlar vurayım kırayım basayım edeyim diye oynuyor oyunu birazda denildiği gibi role play yapan insan çok az halbu ki daha geçen gün roleplay serverın birinde düğün vardı millet smokin giyinmiş davete katılıyordu twitch yayını vardı :D bunun dışında pandaria paketiyle beraber oyunda ki kelime sayısı yüzüklerin efendisi kitabının 3 katına çıkmıştı üstüne dreanor geldi ne oldu bilmiyorum şahsen ben o haritalarda dolaşırken çok zevk alıyorum la şu ortama bak şu ağaça şu yaratığa bak la şu çiçeğe böceğe bak diye birde sağlam bir bilgisayarım olsa ne güzel kafa olurdu :D

    DaSpOnGe tarafından 17/Mar/16 01:24 tarihinde düzenlenmiştir

    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 4422 Toplam Mesaj: 29
wow play alliance horde for the alliance battle.net