Ölü Sezonda Wow Oynamak
-
siberturq bunu yazdıDaSpOnGe bunu yazdı
@siberturq hocam yamulmuyorsam eylül müydü yoksa 2017miydi neydi tam hatırlamıyorum ama filmi öne aldılar haziranda salonlarda olacakmış
@erdem hocam terimsel şeyler insan alışıyor bizde anamızın karnından bu terimlerle doğmadık :) ben ingilizceyi bu oyun sayesinden söktüm derdimi anlatıyım dert dinliyim derken baktım konuşuyorum ediyorum bir native speaker olmasakta işime çok yaradı :)
Bu oyunun ingilizceye katkısı tartışılmaz.
raidlerde küfür yiye yiye ingilizceyi baya ilerlettim. türkler twisting netherda bol hocam horde olarak. şu aralar can sıkıntısına alt kasıyom öle günde 1-2 saat
-
VEXTA bunu yazdısiberturq bunu yazdıDaSpOnGe bunu yazdı
@siberturq hocam yamulmuyorsam eylül müydü yoksa 2017miydi neydi tam hatırlamıyorum ama filmi öne aldılar haziranda salonlarda olacakmış
@erdem hocam terimsel şeyler insan alışıyor bizde anamızın karnından bu terimlerle doğmadık :) ben ingilizceyi bu oyun sayesinden söktüm derdimi anlatıyım dert dinliyim derken baktım konuşuyorum ediyorum bir native speaker olmasakta işime çok yaradı :)
Bu oyunun ingilizceye katkısı tartışılmaz.
raidlerde küfür yiye yiye ingilizceyi baya ilerlettim. türkler twisting netherda bol hocam horde olarak. şu aralar can sıkıntısına alt kasıyom öle günde 1-2 saat
kemik kadronun twde karakterleri var ama adamlar bile artık turkish nether diyor realme :D türklerle oyun oynanmıyor yada ben oynayamıyorum bilmiyorum ruslar gibi içine ediyoruz ortamın birazda kallavi oturaklı adamlar varda yaşın yanında gidiyorlar işte bizde ally açalım dedik defiası seçtik şuan yamulmuyorsam 6-7 kişiyiz tabi bunlarda 1-2-3ü gelmez diye hesap ediyorum 5 kişiyiz diyebilirim
-
Ne anlatıyor bu çocuk
-
LaNCeLoT bunu yazdı
Ne anlatıyor bu çocuk
şimdi küfür etsen ab yiycem kalbini kırıcam neyse
bir updullah olsun
-
https://www.youtube.com/watch?v=PFC09MTVkh0
para ödemek istemeyen ya da vanilla wow oynamak isteyenler için nostalrius öneriyorum.
-
angelofhope bunu yazdı
https://www.youtube.com/watch?v=PFC09MTVkh0
para ödemek istemeyen ya da vanilla wow oynamak isteyenler için nostalrius öneriyorum.
şşşt hop bilader raid setupıma niye müdahele ediyorsun :W
-
biz de 4-5 ay önce arkadaşların gazına geldik sıfırdan oyunu satın aldık 200 lira civarı çarptırdım kendimi ona kimse başlamadı. Ben de bir ay verdiği süreyi oynadım bi daha yenilemedim. Çok büyük hevesle başlamıştım resmen girdi 200 lira hocam :D Oyundan da zerre zevk almadım oyuncu yoktu ortada resmen :D Kalabalık olmayınca gerçekten çekilmiyor. Yaz sonu falan tekrar başlamayı düşünüyorum. 96 elemental shamanı koymuştum oysa ki ne güzel :D
-
3 defa wow a başlamak için denedim 1 i private 2 si orji server da , hayatımda oynadıgım ( onlarca online oyun oynamışımdır ) en kötü multiplayer oyundu mynet istanbul kıyamet vakti ile birlikte.
ha blizard oyunlarına saygım sonsuzdur warcraft 3 diablo bunların hepsini oynadım fakat wow bana bu kadar itici hiç bir oyun gelmemişti.
-
PanxeR bunu yazdı
3 defa wow a başlamak için denedim 1 i private 2 si orji server da , hayatımda oynadıgım ( onlarca online oyun oynamışımdır ) en kötü multiplayer oyundu mynet istanbul kıyamet vakti ile birlikte.
ha blizard oyunlarına saygım sonsuzdur warcraft 3 diablo bunların hepsini oynadım fakat wow bana bu kadar itici hiç bir oyun gelmemişti.
https://www.youtube.com/watch?v=Eq8uI2oJd0Y
-
Lotus bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
3 defa wow a başlamak için denedim 1 i private 2 si orji server da , hayatımda oynadıgım ( onlarca online oyun oynamışımdır ) en kötü multiplayer oyundu mynet istanbul kıyamet vakti ile birlikte.
ha blizard oyunlarına saygım sonsuzdur warcraft 3 diablo bunların hepsini oynadım fakat wow bana bu kadar itici hiç bir oyun gelmemişti.
https://www.youtube.com/watch?v=Eq8uI2oJd0Y
:D :D :D
hocam mmo-rpg dünyasında wow kadar ayakta durabilen bir oyun görmedim sadece eu realminde 20milyon üzeri hesap yanılıyor olamaz sanırım
tabi zevkler ve renkler bir şey diyemem de
şunu da es geçmemek lazım ki sonradan çıkan tüm mmo-rpgler wow based olarak geliştirildi yapıldı tabi bu benim görüşüm şimdi şuradan bir uo cı çıakr şuradan başka bir şeyci çıkar hoppa al sana münakaşa konusu :D
ps : insanlar vurayım kırayım basayım edeyim diye oynuyor oyunu birazda denildiği gibi role play yapan insan çok az halbu ki daha geçen gün roleplay serverın birinde düğün vardı millet smokin giyinmiş davete katılıyordu twitch yayını vardı :D bunun dışında pandaria paketiyle beraber oyunda ki kelime sayısı yüzüklerin efendisi kitabının 3 katına çıkmıştı üstüne dreanor geldi ne oldu bilmiyorum şahsen ben o haritalarda dolaşırken çok zevk alıyorum la şu ortama bak şu ağaça şu yaratığa bak la şu çiçeğe böceğe bak diye birde sağlam bir bilgisayarım olsa ne güzel kafa olurdu :D
DaSpOnGe tarafından 17/Mar/16 01:24 tarihinde düzenlenmiştir
