Ölüm-Kalım Web Tabanlı Strateji Oyunu Açıldı!!!
-
oyun benimde baya bi hoşuma gitti
-
oyun çok güzel.. ama tek ricam senden mesela ben 5dk. falan bakmıyorum.. bi bakıorum düşüyo.. yani ben tekrar şifre girmek zorunda kalıyorum.. tek eksik bu gerisi çok iyi.. bunu düzeltirsen sevinirim.. nickim pessimist - mısır.
-
evet o hatanın farkındayız. server yetkililerine bildirdim. düzeltilir yakında.
-
arkadaslar bu oyunda tahribatcılar olarak bi grup kursak daha iyi olmazmı ????
-
gözlemlediğim kadarıyla DashaQTeaM var tahribatın.
-
Bahis Oyununa en az 1.000, en fazla 24 altınla katılabilirsiniz. tamam da bu kadar mı sacma olur...bı de en altta
TÜRK demek TÜRKÇE demektir; ne mutlu TÜRKÜM diyene yazmıssınız.lutfen bu soze rıayet edın ve sıte dekı yazım yanlısları duzeltın.
1000 taneden asagı altını yatırırsan oynayamazssın ve 25 altında yatırsan olur yanı oynayabılırsın..: )
-
dostum onun sebebi mantık hatası. oyunda önceden 30 dakikada bir 1000 altın geliyordu. yeni sisteme geçince düzeltmeyi unutmuşum. çok abartılı birşey mi var?
ayrıca mümkün olduğunca herşeyin Türkçesini kullanmaya özen gösterdim.
-
Dakka ßir Gol ßir ArkadasLArßu Sitenin Acıgını ßuLduM We admin hemen Msn Mi EkLedi Sordu uyelıgını sıLerım Felan dedi :D Acık Nasıl di Biliomusunuz Hisar Yapıp iptal edince Hisar parası geliodu 1000 lerce böle yaptım ve param okunmayacak derecede oldu .. Sonra admin msn mi ekledi ve sordu bende sÖledim vee bu site fazla kalMayacak bu beta yayını yakında gerçek çıkacak ve hediyeli olacak..
-
Isterseniz Grubun Adını Té4m - TahRißat Yaprım Ve OYunda TahrißatCıLar Hüküm Sürer Ama dediğim Gibi Deneme beta yayınnı fazla sürmez herşey sıfrılanıp gerçek oyun baslayacak
-
hemen git söyle zaten. olm silmek lasım senin üyeliğini. kusura bakma. gidip açığı da söylemişsin. tabi artık yok.
gtün kalkmasın...
