Ölüme Susayan Davulcu
-
Dina_Kaki bunu yazdı:
-----------------------------EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Ne biçim insanlarsınız, oldu bir de ana avrat toplu küfür konferansları da düzenleyin davulcuya. Ramazanları ramazan yapan o insanı yerinden hoplatan ramazan davullardır. Ev araba alamları yanından hızlı bir araba geçince de çalıyor onun adamla ilişkisi yok. Beğenmiyorsan ondan sorumlu belediyede birisi vardır gider şikayet edersin. Bunun için konu açılıp yok tokmağı sokacam yok sunu yapacam ayıptır adam ekmek parası kazanırken uyuyan kimse kalmasın diye yırtınıyor besbelli sende gelip adamın arkasından neler söylüyorsun. Böyle sıkıntınız varsa, orucu da tutmayın aşşağı da inip dövün, hatta münevver gibi kafasını kesin...
-----------------------------Ne alakası war kardeşim davul çalmadan tutulan orucun sevabı yok mu yani?
Yıllar öncesinen insanlar mantıksız bi uygulama bulmuş diye bunu bugun hala dewam ettirmenin ne anlamı war.
Bazı şeyleri insanlar hiç sorgulamıyor bile. Olaya tek taraflı bakmayın. Ben oruç tutuyorum ama tutmayan biri olsaydım ,ya da sen olasydın davulu ne kadar mantııklı bi uygulama bulurdun. Taş devrinde yaşamıyoruz ki ya adam gecenin bi yarısı sokağı yararak geçsin.
-----------------------------tarihi komik filmeri bilimisin mesela arog onlara komik yapan neden günümüz olaylarını içine katmaktır
sen yıllar önce mantıksız bir yöntrm bulmuşlar diyorsun bu günümüze göre mantıksız olduğu doğrudur fakat ozamanı göz önüne aldığında hiçte mantıksız değildir
eski olayları incelerken bugünün zihniyetini bırakacaksın bilmem anlatabildim mi
buda bir zamandan sonra adet haline gelmiştir ve günümüze kadar sürmüştür
bu ve buna benzer şeyler bir araya geldiği zaman kültür dediğimi olguyu meydana getirir :S
-
mosquit0 bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------Doğru sölüyor.
Zaten ramazanının sembolüdür bu davulcular
-----------------------------Mesajı doğru okuyun sahur'n bitmesine yarım saat kala adam çalmaya devam edip geçiyormuş.
herkesin inançlı olduğu konusu var birde,belki ben inanmıyorum neden gecenin bi yarısı uyanmak zorundayım ki ?
akıllı olun biraz okuyupda cevap yazın.
-----------------------------dai laik bir ülkeyiz herkesin herkesin inancına saugısı var(istisnalar dışında)
ama halkın %90 nından fazlası müslğman olunca haliyde müslümanların yaptıkları ettikleri daha baskın oluyor
eminim amerikada yada avrupada nerede olursa olsun müslüman insanlarda vardı
onlarda belki ramazan ayında davulcuyla uyanmak istiyorlar ama olmuyor
onlarda herzaman kilise çanı duymak zorunda değil ama duyuyor
işte saygı dediğin şey burada başlıyor en temeli karşındakine azda olsa sabır göstereceksin bilmem anlatabildimmi
-
Yarım saat kala yapıyorsa orada belittiğim gibi şikayet edecek.
Benim kızdığım nokta, forumda konu açıp adamın arkasından yok tokmağı sokucam bir yerine demek ne demek ?
Bu ülkede geneli müslüman, bu yüzyıllar öncede davulcu ile yapılmış şimdi de yapılacak beğenmeyen, kulağına tıpa takar, yol o solcu ben sağcıyım dikkatli olup onları da düşünelim, o gayri müslüm onları da düşünelim, yok o sunlardan biz bunları da düşünelim bla bla bla. İyi de bana ne ?
Ben ülkemde kendi örf adetimle yaşayamayacaksam, beyfendi davulcunun sokağa girip çıkması taş çatlasa 5 dk sürerken uykusundan uyandı diye ben ramazanımı ağız tadıyla yaşayamayacaksam başlarım onların hakkına hukukuna.
Yeter konuyu uzatmanın alemi yok, biz istediğimiz gibi davulcuyu sevmiyoruz tokmağı sokacağız bir yerlerine diyenlere hay hay, ben bir konuda sürekli post kasmayı sevmem bazılarının söyleyip yapamadıklarını yaparım. en kısa ist buluşmasında görüşmek dileğiyle...
-
nocturnal_mortum bunu yazdı:
-----------------------------
Sıcak yüzünden pencere,balkon açık uyuyoruz.Bizimkilerin adetidir.2,3 gibi sahur yiyip yatılır.Ama gel görki dallama davulcu ramazan başladığından beridir sahurun bitmesine yarım saat kala bangır bangır çalarak geçiyor.Çalmada öyle böyle bir çalma değil.Kitapsız sanki metallicayla stadyum konseri veriyor.Geçerken bide bütün ev,işyeri,araba alarmlarınıda çaldırıyor.bir kaç kez kendisine bağıran oldu ama adam hiç iplemiyor.Sağır olabilir.her gece her gece ömür törpüsümüsün ulan davulcu.ramazandı,sahurdu dinlemiycem alıcam tokmağı sokucam bi yerine.
-----------------------------ne ayak oldugunu bı cozebılsem ben senın , senı bu sıteden zamanında bosuna atmamıslar sıkma canını yakında kım oldugunu anlarlar
-
EmiRReiS bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
Öncelikle ben senin kardeşin değilim !
+ Ben davulcu çalmadan sevap olmaz demedim bunu söylemen bile abest.
+Yıllar öncesinde senin mantıksız olarak düşündüğün hareket bugün bile hala en kolay ve mantıklı çözümdür. Bir çok insan evindeki alarm ı duyup uyanamazken o davulcu ile uyanıyorlar. Yıllar öncesinden bahsetmişsin zaten o zamanda kimin alarmı vardı ? O zamanda bulunan en zeki ce çözüm yoluydu ve hala da öyle.
+Bu aralarda ben sorguluyorum sen sorgulamıyorsun tek taraflı düşünüyorsun gibi kendini ön plana vurma sözü moda oldu, senin düşündüğünü ben düşünemiyormuyum ? Yada senin düşündüğünü bu ülkede düşünen yönetici yok mu ? Her şeye sen kendin tek taraflı bakmazsan bunun aslında insanlar için mantıklı bir çözüm olduğunu anlayabillirsin yok sen görmüyorsan fazla kasma...
+Günümüzde oruç tutmak bile yobaz insanlar (yobaz: Kendi bildiğine körü körüne inanıp başkalarının inanç ve düşüncelerini eleştirlenler ) tarafından eleştirilir olmuşken bu davulcu olayı bile batmaya başladı. Sizler sadece böyle konu açar ve eleştirirsiniz ama ramazan davulcusu olayı hep devam edecektir.
-----------------------------Sen Amarikada ki Amişler gibi yaşayablirsin naptıın beni ilgilendirmez.
Madem o davulu o kadar çok sewiyorsun sesini kaydet odanda sabah akşam dinle.Kimseyi rahatsız etmeden. Bu ülkede inanan war inanmayan war hristiyanı, musevisi her türlü insanı war sen onlara saygı duy ki onlarda sana duysun.
İnsanlar birşeyleri eleştirebiliyorsa ne mutlu onlara.Bunda tuhaf olan ne anlamadım? Ne yani senin doğruların eleşirliemz mi? Sen aramızda ki en akıllı mısın? En azından kafalarını kullanıdıklarını kanıtlıyolar. Körü körüne senin gibi birşeyeyleri savunmuyorlar.
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Yarım saat kala yapıyorsa orada belittiğim gibi şikayet edecek.
Benim kızdığım nokta, forumda konu açıp adamın arkasından yok tokmağı sokucam bir yerine demek ne demek ?
Bu ülkede geneli müslüman, bu yüzyıllar öncede davulcu ile yapılmış şimdi de yapılacak beğenmeyen, kulağına tıpa takar, yol o solcu ben sağcıyım dikkatli olup onları da düşünelim, o gayri müslüm onları da düşünelim, yok o sunlardan biz bunları da düşünelim bla bla bla. İyi de bana ne ?
Ben ülkemde kendi örf adetimle yaşayamayacaksam, beyfendi davulcunun sokağa girip çıkması taş çatlasa 5 dk sürerken uykusundan uyandı diye ben ramazanımı ağız tadıyla yaşayamayacaksam başlarım onların hakkına hukukuna.
Yeter konuyu uzatmanın alemi yok, biz istediğimiz gibi davulcuyu sevmiyoruz tokmağı sokacağız bir yerlerine diyenlere hay hay, ben bir konuda sürekli post kasmayı sevmem bazılarının söyleyip yapamadıklarını yaparım. en kısa ist buluşmasında görüşmek dileğiyle...
-----------------------------
İyide bende senin örf adetinle yaşamak zorunda değilim inanan var inanmayan bi kere geçilir 2 kere geçilir son yarım saat kala burdada öyle geçiyolar.Nevrim dönüyo.
Yüzyıllar öncesinden kalan bi olay olmasada olur niyet eden kurar saaatini yemeğini yer tutar orucunu tantanaya gerek yok.Teknoloji denen bişey var yahu. -
Dina_Kaki bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
Öncelikle ben senin kardeşin değilim !
+ Ben davulcu çalmadan sevap olmaz demedim bunu söylemen bile abest.
+Yıllar öncesinde senin mantıksız olarak düşündüğün hareket bugün bile hala en kolay ve mantıklı çözümdür. Bir çok insan evindeki alarm ı duyup uyanamazken o davulcu ile uyanıyorlar. Yıllar öncesinden bahsetmişsin zaten o zamanda kimin alarmı vardı ? O zamanda bulunan en zeki ce çözüm yoluydu ve hala da öyle.
+Bu aralarda ben sorguluyorum sen sorgulamıyorsun tek taraflı düşünüyorsun gibi kendini ön plana vurma sözü moda oldu, senin düşündüğünü ben düşünemiyormuyum ? Yada senin düşündüğünü bu ülkede düşünen yönetici yok mu ? Her şeye sen kendin tek taraflı bakmazsan bunun aslında insanlar için mantıklı bir çözüm olduğunu anlayabillirsin yok sen görmüyorsan fazla kasma...
+Günümüzde oruç tutmak bile yobaz insanlar (yobaz: Kendi bildiğine körü körüne inanıp başkalarının inanç ve düşüncelerini eleştirlenler ) tarafından eleştirilir olmuşken bu davulcu olayı bile batmaya başladı. Sizler sadece böyle konu açar ve eleştirirsiniz ama ramazan davulcusu olayı hep devam edecektir.
-----------------------------Sen Amarikada ki Amişler gibi yaşayablirsin naptıın beni ilgilendirmez.
Madem o davulu o kadar çok sewiyorsun sesini kaydet odanda sabah akşam dinle.Kimseyi rahatsız etmeden. Bu ülkede inanan war inanmayan war hristiyanı, musevisi her türlü insanı war sen onlara saygı duy ki onlarda sana duysun.
İnsanlar birşeyleri eleştirebiliyorsa ne mutlu onlara.Bunda tuhaf olan ne anlamadım? Ne yani senin doğruların eleşirliemz mi? Sen aramızda ki en akıllı mısın? En azından kafalarını kullanıdıklarını kanıtlıyolar. Körü körüne senin gibi birşeyeyleri savunmuyorlar.
-----------------------------tekrar aynı yazıyı koyuyorum
dai laik bir ülkeyiz herkesin herkesin inancına saugısı var(istisnalar dışında)
ama halkın %90 nından fazlası müslğman olunca haliyde müslümanların yaptıkları ettikleri daha baskın oluyor
eminim amerikada yada avrupada nerede olursa olsun müslüman insanlarda vardı
onlarda belki ramazan ayında davulcuyla uyanmak istiyorlar ama olmuyor
onlarda herzaman kilise çanı duymak zorunda değil ama duyuyor
işte saygı dediğin şey burada başlıyor en temeli karşındakine azda olsa sabır göstereceksin bilmem anlatabildimmi
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Ne biçim insanlarsınız, oldu bir de ana avrat toplu küfür konferansları da düzenleyin davulcuya. Ramazanları ramazan yapan o insanı yerinden hoplatan ramazan davullardır. Ev araba alamları yanından hızlı bir araba geçince de çalıyor onun adamla ilişkisi yok. Beğenmiyorsan ondan sorumlu belediyede birisi vardır gider şikayet edersin. Bunun için konu açılıp yok tokmağı sokacam yok sunu yapacam ayıptır adam ekmek parası kazanırken uyuyan kimse kalmasın diye yırtınıyor besbelli sende gelip adamın arkasından neler söylüyorsun. Böyle sıkıntınız varsa, orucu da tutmayın aşşağı da inip dövün, hatta münevver gibi kafasını kesin...
-----------------------------aynen.
az çalsa boşa para veriyoruz derler çok çalsa öldürelim derler.Napsın bu adam tam sahur vakti kibarcamı uyandırsın
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------tarihi komik filmeri bilimisin mesela arog onlara komik yapan neden günümüz olaylarını içine katmaktır
sen yıllar önce mantıksız bir yöntrm bulmuşlar diyorsun bu günümüze göre mantıksız olduğu doğrudur fakat ozamanı göz önüne aldığında hiçte mantıksız değildir
eski olayları incelerken bugünün zihniyetini bırakacaksın bilmem anlatabildim mi
buda bir zamandan sonra adet haline gelmiştir ve günümüze kadar sürmüştür
bu ve buna benzer şeyler bir araya geldiği zaman kültür dediğimi olguyu meydana getirir :S
----------------------------Hocam biz 1600 lerde yaşamıyoruz ki şu an. Bende senle aynı şeyi söylüyorum. Geçmiş için çok mantıklı bi uygulama olablir.Ama şu an takvim 2009 u gösteriyor.
"Eskiyen düşünceler yerini yeni düşüncelere bırakmalıdır" Bunda korkucak hiç bişi yok bence. -
Dina_Kaki bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------tarihi komik filmeri bilimisin mesela arog onlara komik yapan neden günümüz olaylarını içine katmaktır
sen yıllar önce mantıksız bir yöntrm bulmuşlar diyorsun bu günümüze göre mantıksız olduğu doğrudur fakat ozamanı göz önüne aldığında hiçte mantıksız değildir
eski olayları incelerken bugünün zihniyetini bırakacaksın bilmem anlatabildim mi
buda bir zamandan sonra adet haline gelmiştir ve günümüze kadar sürmüştür
bu ve buna benzer şeyler bir araya geldiği zaman kültür dediğimi olguyu meydana getirir :S
----------------------------Hocam biz 1600 lerde yaşamıyoruz ki şu an. Bende senle aynı şeyi söylüyorum. Geçmiş için çok mantıklı bi uygulama olablir.Ama şu an takvim 2009 u gösteriyor.
"Eskiyen düşünceler yerini yeni düşüncelere bırakmalıdır" Bunda korkucak hiç bişi yok bence.
-----------------------------bende seni anlıyorum ama bu bizim kültürmüzün bir parçası olmuş yani bizi biz yapan değerlerden biri olmuş
teknoloji var diye kültürümüzdenmi vaz geçelim o "vay be abi japonlar yapmış" dediğin adamlar teknolojide çok ileri gördüğün adamlar kültürlerinden vazmı geçiyorlar ? aksine onlar bizden daha çok bağlılar kültürlerine
yeni düşüncelere bırakıyor ayrıyetten bırakmasa şu lafı neden bukadar çok duyuyoruz "ahhh nerede o eski ramazanlar" dedenden ninenden hiç duymadınmı bunları birşeyler değişmiş değilmi zannettiğin gibi sabit fikirli değiliz günümüze göre hareket edebiliyoruz ve kültürümüzede sahip çıkıyoruz ki bunlarda olması gerekenler değilmidir :s
