folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ölüme Susayan Davulcu



Ölüme Susayan Davulcu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Dina_Kaki bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne biçim insanlarsınız, oldu bir de ana avrat toplu küfür konferansları da düzenleyin davulcuya. Ramazanları ramazan yapan o insanı yerinden hoplatan ramazan davullardır. Ev araba alamları yanından hızlı bir araba geçince de çalıyor onun adamla ilişkisi yok. Beğenmiyorsan ondan sorumlu belediyede birisi vardır gider şikayet edersin. Bunun için konu açılıp yok tokmağı sokacam yok sunu yapacam ayıptır adam ekmek parası kazanırken uyuyan kimse kalmasın diye yırtınıyor besbelli sende gelip adamın arkasından neler söylüyorsun. Böyle sıkıntınız varsa, orucu da tutmayın aşşağı da inip dövün, hatta münevver gibi kafasını kesin...

    -----------------------------

    Ne alakası war kardeşim davul çalmadan tutulan orucun sevabı yok mu yani? 

    Yıllar öncesinen insanlar mantıksız bi uygulama bulmuş diye bunu bugun hala dewam ettirmenin ne anlamı war. 

    Bazı şeyleri insanlar hiç sorgulamıyor bile. Olaya tek taraflı bakmayın. Ben oruç tutuyorum ama tutmayan biri olsaydım ,ya da sen olasydın davulu ne kadar mantııklı bi uygulama bulurdun. Taş devrinde yaşamıyoruz ki ya adam gecenin bi yarısı sokağı yararak geçsin.


    -----------------------------

    tarihi komik filmeri bilimisin  mesela arog onlara komik yapan neden günümüz olaylarını içine katmaktır

    sen yıllar önce mantıksız bir yöntrm bulmuşlar diyorsun bu günümüze göre mantıksız olduğu doğrudur fakat ozamanı göz önüne aldığında hiçte mantıksız değildir

    eski olayları incelerken bugünün zihniyetini bırakacaksın bilmem anlatabildim mi

    buda bir zamandan sonra adet haline gelmiştir ve günümüze kadar sürmüştür

     bu ve buna benzer şeyler bir araya geldiği zaman kültür dediğimi olguyu meydana getirir :S


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    mosquit0 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Doğru sölüyor.

    Zaten ramazanının sembolüdür bu davulcular


    -----------------------------

    Mesajı doğru okuyun sahur'n bitmesine yarım saat kala adam çalmaya devam edip geçiyormuş.

    herkesin inançlı olduğu konusu var birde,belki ben inanmıyorum neden gecenin bi yarısı uyanmak zorundayım ki ?

    akıllı olun biraz okuyupda cevap yazın. 


    -----------------------------

    dai laik bir ülkeyiz herkesin herkesin inancına saugısı var(istisnalar dışında)

    ama halkın %90 nından fazlası müslğman olunca haliyde müslümanların yaptıkları ettikleri daha baskın oluyor

    eminim amerikada yada avrupada nerede olursa olsun müslüman insanlarda vardı

    onlarda belki ramazan ayında davulcuyla uyanmak istiyorlar ama olmuyor

    onlarda herzaman kilise çanı duymak zorunda değil ama duyuyor

    işte saygı dediğin şey burada başlıyor en temeli karşındakine azda olsa sabır göstereceksin bilmem anlatabildimmi 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Yarım saat kala yapıyorsa orada belittiğim gibi şikayet edecek.

    Benim kızdığım nokta, forumda konu açıp adamın arkasından yok tokmağı sokucam bir yerine demek ne demek ?

    Bu ülkede geneli müslüman, bu yüzyıllar öncede davulcu ile yapılmış şimdi de yapılacak beğenmeyen, kulağına tıpa takar, yol o solcu ben sağcıyım dikkatli olup onları da düşünelim, o gayri müslüm onları da düşünelim, yok o sunlardan biz bunları da düşünelim bla bla bla. İyi de bana ne ?

    Ben ülkemde kendi örf adetimle yaşayamayacaksam, beyfendi davulcunun sokağa girip çıkması taş çatlasa 5 dk sürerken uykusundan uyandı diye ben ramazanımı ağız tadıyla yaşayamayacaksam başlarım onların hakkına hukukuna. 

    Yeter konuyu uzatmanın alemi yok, biz istediğimiz gibi davulcuyu sevmiyoruz tokmağı sokacağız bir yerlerine diyenlere hay hay, ben bir konuda sürekli post kasmayı sevmem bazılarının söyleyip yapamadıklarını yaparım.  en kısa ist buluşmasında görüşmek dileğiyle...



    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    nocturnal_mortum bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sıcak yüzünden pencere,balkon açık uyuyoruz.Bizimkilerin adetidir.2,3 gibi sahur yiyip yatılır.Ama gel görki dallama davulcu ramazan başladığından beridir sahurun bitmesine yarım saat kala bangır bangır çalarak geçiyor.Çalmada öyle böyle bir çalma değil.Kitapsız sanki metallicayla stadyum konseri veriyor.Geçerken bide bütün ev,işyeri,araba alarmlarınıda çaldırıyor.bir kaç  kez kendisine bağıran oldu ama adam hiç iplemiyor.Sağır olabilir.her gece her gece ömür törpüsümüsün ulan davulcu.ramazandı,sahurdu dinlemiycem alıcam tokmağı sokucam bi yerine. 
    -----------------------------

    ne  ayak oldugunu bı  cozebılsem ben senın , senı  bu sıteden zamanında  bosuna  atmamıslar  sıkma  canını  yakında  kım oldugunu  anlarlar  


    kontra bisiklet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Öncelikle ben senin kardeşin değilim !

    + Ben davulcu çalmadan sevap olmaz demedim bunu söylemen bile abest.

    +Yıllar öncesinde senin mantıksız olarak düşündüğün hareket bugün bile hala en kolay ve mantıklı çözümdür. Bir çok insan evindeki alarm ı duyup uyanamazken o davulcu ile uyanıyorlar. Yıllar öncesinden bahsetmişsin zaten o zamanda kimin alarmı vardı ? O zamanda bulunan en zeki ce çözüm yoluydu ve hala da öyle. 

    +Bu aralarda ben sorguluyorum sen sorgulamıyorsun tek taraflı düşünüyorsun gibi kendini ön plana vurma sözü moda oldu, senin düşündüğünü ben düşünemiyormuyum ? Yada senin düşündüğünü bu ülkede düşünen yönetici yok mu ? Her şeye sen kendin tek taraflı bakmazsan bunun aslında insanlar için mantıklı bir çözüm olduğunu anlayabillirsin yok sen görmüyorsan fazla kasma...

    +Günümüzde oruç tutmak bile yobaz insanlar (yobaz: Kendi bildiğine körü körüne inanıp başkalarının inanç ve düşüncelerini eleştirlenler ) tarafından eleştirilir olmuşken bu davulcu olayı bile batmaya başladı. Sizler sadece böyle konu açar ve eleştirirsiniz ama ramazan davulcusu olayı hep devam edecektir.

     


    -----------------------------

    Sen Amarikada ki Amişler gibi yaşayablirsin naptıın beni ilgilendirmez.

    Madem o davulu o kadar çok sewiyorsun sesini kaydet odanda sabah akşam dinle.Kimseyi rahatsız etmeden. Bu ülkede inanan war inanmayan war hristiyanı, musevisi her türlü insanı war sen onlara saygı duy ki onlarda sana duysun.

    İnsanlar birşeyleri eleştirebiliyorsa ne mutlu onlara.Bunda tuhaf olan ne anlamadım? Ne yani senin doğruların eleşirliemz mi? Sen aramızda ki en akıllı mısın? En azından kafalarını kullanıdıklarını kanıtlıyolar. Körü körüne senin gibi birşeyeyleri savunmuyorlar.


    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yarım saat kala yapıyorsa orada belittiğim gibi şikayet edecek.

    Benim kızdığım nokta, forumda konu açıp adamın arkasından yok tokmağı sokucam bir yerine demek ne demek ?

    Bu ülkede geneli müslüman, bu yüzyıllar öncede davulcu ile yapılmış şimdi de yapılacak beğenmeyen, kulağına tıpa takar, yol o solcu ben sağcıyım dikkatli olup onları da düşünelim, o gayri müslüm onları da düşünelim, yok o sunlardan biz bunları da düşünelim bla bla bla. İyi de bana ne ?

    Ben ülkemde kendi örf adetimle yaşayamayacaksam, beyfendi davulcunun sokağa girip çıkması taş çatlasa 5 dk sürerken uykusundan uyandı diye ben ramazanımı ağız tadıyla yaşayamayacaksam başlarım onların hakkına hukukuna. 

    Yeter konuyu uzatmanın alemi yok, biz istediğimiz gibi davulcuyu sevmiyoruz tokmağı sokacağız bir yerlerine diyenlere hay hay, ben bir konuda sürekli post kasmayı sevmem bazılarının söyleyip yapamadıklarını yaparım.  en kısa ist buluşmasında görüşmek dileğiyle...



    -----------------------------
    İyide bende senin örf adetinle yaşamak zorunda değilim inanan var inanmayan bi kere geçilir 2 kere geçilir son yarım saat kala burdada öyle geçiyolar.Nevrim dönüyo.
    Yüzyıllar öncesinden kalan bi olay olmasada olur niyet eden kurar saaatini yemeğini yer tutar orucunu tantanaya gerek yok.Teknoloji denen bişey var yahu.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Dina_Kaki bunu yazdı:
    -----------------------------
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    Öncelikle ben senin kardeşin değilim !

    + Ben davulcu çalmadan sevap olmaz demedim bunu söylemen bile abest.

    +Yıllar öncesinde senin mantıksız olarak düşündüğün hareket bugün bile hala en kolay ve mantıklı çözümdür. Bir çok insan evindeki alarm ı duyup uyanamazken o davulcu ile uyanıyorlar. Yıllar öncesinden bahsetmişsin zaten o zamanda kimin alarmı vardı ? O zamanda bulunan en zeki ce çözüm yoluydu ve hala da öyle. 

    +Bu aralarda ben sorguluyorum sen sorgulamıyorsun tek taraflı düşünüyorsun gibi kendini ön plana vurma sözü moda oldu, senin düşündüğünü ben düşünemiyormuyum ? Yada senin düşündüğünü bu ülkede düşünen yönetici yok mu ? Her şeye sen kendin tek taraflı bakmazsan bunun aslında insanlar için mantıklı bir çözüm olduğunu anlayabillirsin yok sen görmüyorsan fazla kasma...

    +Günümüzde oruç tutmak bile yobaz insanlar (yobaz: Kendi bildiğine körü körüne inanıp başkalarının inanç ve düşüncelerini eleştirlenler ) tarafından eleştirilir olmuşken bu davulcu olayı bile batmaya başladı. Sizler sadece böyle konu açar ve eleştirirsiniz ama ramazan davulcusu olayı hep devam edecektir.

     


    -----------------------------

    Sen Amarikada ki Amişler gibi yaşayablirsin naptıın beni ilgilendirmez.

    Madem o davulu o kadar çok sewiyorsun sesini kaydet odanda sabah akşam dinle.Kimseyi rahatsız etmeden. Bu ülkede inanan war inanmayan war hristiyanı, musevisi her türlü insanı war sen onlara saygı duy ki onlarda sana duysun.

    İnsanlar birşeyleri eleştirebiliyorsa ne mutlu onlara.Bunda tuhaf olan ne anlamadım? Ne yani senin doğruların eleşirliemz mi? Sen aramızda ki en akıllı mısın? En azından kafalarını kullanıdıklarını kanıtlıyolar. Körü körüne senin gibi birşeyeyleri savunmuyorlar.


    -----------------------------

    tekrar aynı yazıyı koyuyorum

     

    dai laik bir ülkeyiz herkesin herkesin inancına saugısı var(istisnalar dışında)

    ama halkın %90 nından fazlası müslğman olunca haliyde müslümanların yaptıkları ettikleri daha baskın oluyor

    eminim amerikada yada avrupada nerede olursa olsun müslüman insanlarda vardı

    onlarda belki ramazan ayında davulcuyla uyanmak istiyorlar ama olmuyor

    onlarda herzaman kilise çanı duymak zorunda değil ama duyuyor

    işte saygı dediğin şey burada başlıyor en temeli karşındakine azda olsa sabır göstereceksin bilmem anlatabildimmi
     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ne biçim insanlarsınız, oldu bir de ana avrat toplu küfür konferansları da düzenleyin davulcuya. Ramazanları ramazan yapan o insanı yerinden hoplatan ramazan davullardır. Ev araba alamları yanından hızlı bir araba geçince de çalıyor onun adamla ilişkisi yok. Beğenmiyorsan ondan sorumlu belediyede birisi vardır gider şikayet edersin. Bunun için konu açılıp yok tokmağı sokacam yok sunu yapacam ayıptır adam ekmek parası kazanırken uyuyan kimse kalmasın diye yırtınıyor besbelli sende gelip adamın arkasından neler söylüyorsun. Böyle sıkıntınız varsa, orucu da tutmayın aşşağı da inip dövün, hatta münevver gibi kafasını kesin...

    -----------------------------

    aynen.

    az çalsa boşa para veriyoruz derler çok çalsa öldürelim derler.Napsın bu adam tam sahur vakti kibarcamı uyandırsın


    Konumu silenlere inat kürdüm
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

    tarihi komik filmeri bilimisin  mesela arog onlara komik yapan neden günümüz olaylarını içine katmaktır

    sen yıllar önce mantıksız bir yöntrm bulmuşlar diyorsun bu günümüze göre mantıksız olduğu doğrudur fakat ozamanı göz önüne aldığında hiçte mantıksız değildir

    eski olayları incelerken bugünün zihniyetini bırakacaksın bilmem anlatabildim mi

    buda bir zamandan sonra adet haline gelmiştir ve günümüze kadar sürmüştür

     bu ve buna benzer şeyler bir araya geldiği zaman kültür dediğimi olguyu meydana getirir :S


    ----------------------------

    Hocam biz 1600 lerde yaşamıyoruz ki şu an. Bende senle aynı şeyi söylüyorum. Geçmiş için çok mantıklı bi uygulama olablir.Ama şu an takvim 2009 u gösteriyor. 

    "Eskiyen düşünceler yerini yeni düşüncelere bırakmalıdır" Bunda korkucak hiç bişi yok bence.

    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Dina_Kaki bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

    tarihi komik filmeri bilimisin  mesela arog onlara komik yapan neden günümüz olaylarını içine katmaktır

    sen yıllar önce mantıksız bir yöntrm bulmuşlar diyorsun bu günümüze göre mantıksız olduğu doğrudur fakat ozamanı göz önüne aldığında hiçte mantıksız değildir

    eski olayları incelerken bugünün zihniyetini bırakacaksın bilmem anlatabildim mi

    buda bir zamandan sonra adet haline gelmiştir ve günümüze kadar sürmüştür

     bu ve buna benzer şeyler bir araya geldiği zaman kültür dediğimi olguyu meydana getirir :S


    ----------------------------

    Hocam biz 1600 lerde yaşamıyoruz ki şu an. Bende senle aynı şeyi söylüyorum. Geçmiş için çok mantıklı bi uygulama olablir.Ama şu an takvim 2009 u gösteriyor. 

    "Eskiyen düşünceler yerini yeni düşüncelere bırakmalıdır" Bunda korkucak hiç bişi yok bence.
    -----------------------------

    bende seni anlıyorum ama bu bizim kültürmüzün bir parçası olmuş yani bizi biz yapan değerlerden biri olmuş

    teknoloji var diye kültürümüzdenmi vaz geçelim o "vay be abi japonlar yapmış" dediğin adamlar teknolojide çok ileri gördüğün adamlar kültürlerinden vazmı geçiyorlar ? aksine onlar bizden daha çok bağlılar kültürlerine 

    yeni düşüncelere bırakıyor ayrıyetten  bırakmasa şu lafı neden bukadar çok duyuyoruz "ahhh nerede o eski ramazanlar" dedenden ninenden hiç duymadınmı bunları birşeyler değişmiş değilmi zannettiğin gibi sabit fikirli değiliz günümüze göre hareket edebiliyoruz ve kültürümüzede sahip çıkıyoruz ki bunlarda olması gerekenler değilmidir :s


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 8538 Toplam Mesaj: 63