Online Bir Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sandking
    Sandking's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    warcraft 3 battle.net ne sıkıcı ne cok zaman alıo süper bence dene

    Dota plzZ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    marco
    marco's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2006
    Erkek
    ultima iidir şuan uokings , rivendell ve asgardda charlar duruyo ama daha çok asgardda oynuyorum

    www.asgard.gen.tr

    başlıycaksan baya bi zamanını yer baştan söliyim ve bırakması çok zordur

    çeker misin cigaramdan en derin nefesinle www.zikkimonline.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    ben net üzerinden dota falan oynamak istiom frozen throne ama bi türlü bulamadım nasıl yapacagımı nelerin gerektigini falan :D yardımcı olursanız oynarım warcraft zevkli oyun cafede multi yapıoz ama net üğzerinden beceremedim

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    önce warcraftı yükle sonra froozen ı yükleyecen. ondan soora PvPGN_120e.exe ile oyunun son güncellemelerini yapıp oynıyabilirsin. battle nette çok dotacı var =)

    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    matraz uomu oynuyon lan :D bende 1 senedirt oynamıyorum istersern kasalım bir serverda guild muild kurlaım heheheh en kral oyundur özledim uoyu ühüühüh :Ğ

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarLords
    WarLords's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2004
    Erkek
    ben genelde web tabanlı oyunlar oynuyom ogame de bütün filomu indirdiler diye bırakmıştım :D

    Oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Kesinlikle ogame ama bak bağımlılık yapıyor pc başından kalkamıyosun onuda diim..

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    baktımda yazilmamis hic..alin size online futbol manajerlik oyunu..
    800.000 e yakın kullanicisi ve su anda en cok oynanan online oyunlardan biri..tüm dünyada oynaniyor..takiminiz stadyumunuz antrenörünüz..transferleriniz..mac taktikleriniz..gelecegin yildizlarini yetistirmek..gercek zamanli bir oyun arkadaslar..haftada bir lig maclari oynaniyor..ayrica forumuda cok aktif olup oyunu cabuk kavramaniz icin gerekli hersey var..ama söylüyorum zor bir oyun..sahsen 2004 yilindan beri oynuyorum..
    Bu arada türkiye ligini secmeniz zorunlu...aksi takdirde takim verilmiyor..takiminiz size hemen verilmiyor..1 yada 2 hafta bekliyorsunuz..beklemenizede degicek yani..iyi oyunlar..


    www.hattrick.org
Toplam Hit: 2685 Toplam Mesaj: 19