Online Bir Oyun
-
warcraft 3 battle.net ne sıkıcı ne cok zaman alıo süper bence dene
-
ultima iidir şuan uokings , rivendell ve asgardda charlar duruyo ama daha çok asgardda oynuyorum
www.asgard.gen.tr
başlıycaksan baya bi zamanını yer baştan söliyim ve bırakması çok zordur -
ben net üzerinden dota falan oynamak istiom frozen throne ama bi türlü bulamadım nasıl yapacagımı nelerin gerektigini falan :D yardımcı olursanız oynarım warcraft zevkli oyun cafede multi yapıoz ama net üğzerinden beceremedim
-
önce warcraftı yükle sonra froozen ı yükleyecen. ondan soora PvPGN_120e.exe ile oyunun son güncellemelerini yapıp oynıyabilirsin. battle nette çok dotacı var =)
-
matraz uomu oynuyon lan :D bende 1 senedirt oynamıyorum istersern kasalım bir serverda guild muild kurlaım heheheh en kral oyundur özledim uoyu ühüühüh :Ğ
-
ben genelde web tabanlı oyunlar oynuyom ogame de bütün filomu indirdiler diye bırakmıştım :D
-
Kesinlikle ogame ama bak bağımlılık yapıyor pc başından kalkamıyosun onuda diim..
-
baktımda yazilmamis hic..alin size online futbol manajerlik oyunu..
800.000 e yakın kullanicisi ve su anda en cok oynanan online oyunlardan biri..tüm dünyada oynaniyor..takiminiz stadyumunuz antrenörünüz..transferleriniz..mac taktikleriniz..gelecegin yildizlarini yetistirmek..gercek zamanli bir oyun arkadaslar..haftada bir lig maclari oynaniyor..ayrica forumuda cok aktif olup oyunu cabuk kavramaniz icin gerekli hersey var..ama söylüyorum zor bir oyun..sahsen 2004 yilindan beri oynuyorum..
Bu arada türkiye ligini secmeniz zorunlu...aksi takdirde takim verilmiyor..takiminiz size hemen verilmiyor..1 yada 2 hafta bekliyorsunuz..beklemenizede degicek yani..iyi oyunlar..
www.hattrick.org
Toplam Hit: 2685 Toplam Mesaj: 19
