Online FPS Kapışalım
-
bende geliyorum.. CS den sıkıldım.
-
nick: tbtsharp
-
-
akşama bende gelebilirim
-
vay amk ne updatemiş :D 20dk oldu daha %3 manual yapabilir miyizki ya birde aksam heralde giremem maç var :)
-
v tuşuna basınca herkesi görebiliyoruz haritada belli süre.
görünmez nasıl olunuyor :) biraz anlat hacı oyunu o kadar reklamını yaptın :P
-
zeg932 ile ortalıgın a.ına koduk :D
geliyorum birazdan sharp beraber oynarız
-
beyler kimler burada bi maçmı yapsak
-
level farkı çok :P
-
tamam la almam yanan mermileri :D
bu arada zag abimiz de oyunda su an
siz ikiniz ben tek :D
DestinatioN tarafından 22/Eyl/12 20:50 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 6988 Toplam Mesaj: 80
