Online Oyun
-
Lambo bunu yazdı:
-----------------------------
öde parasını mis gibi başla wow una hayatı yaşa yaşat
-----------------------------mürit doğru söylemiş.
öde paranı gel mis gibi.
bende aldım orjinal paketleri, kargoyla gelir birkaç güne.
bladefist de başlamayı düşünüyoruz sende gel hocam.
-
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
Gel İkariam'a ;)
-----------------------------3 yıldır ikariamdayım artık baydı alacak olana satacam hesabı :)
-----------------------------satmak mı :D kim alır ben kingsage oynuyordum 1,5 yıldır oynamıyorum hesabım 1,300 milyondaydı ve sildim sıkmıştı die kim alır.
bence kasma sil gitsin emek memek demeden sil gitsin ben hesabımı silerken çok rahatlamıştım üstüm den yük kalkmıştı...İkariam da daha zor üzüm müzüm basıyosun işçiler şarap içsin die ipneler içmeden çalışmıyor fena oyun :))
-----------------------------
tau omıkron serverlerinde oynuorm ben ordu calısıorm çiftçilikle alakam yk vala :D mesgale oluyor bana guzel oyun :)
-----------------------------geceleri yatmazdım saldıran varmı diye sabahlarıda kalkardım hemen köy alabildim mi die konsolosluk kurabildim mi die baktım uyku muyku rahat yok sildim valla uyku düzenim hala yok gerçi ama en azından sttres yok :D rahatım saldıran yok saldırı yok :)
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
Gel İkariam'a ;)
-----------------------------3 yıldır ikariamdayım artık baydı alacak olana satacam hesabı :)
-----------------------------satmak mı :D kim alır ben kingsage oynuyordum 1,5 yıldır oynamıyorum hesabım 1,300 milyondaydı ve sildim sıkmıştı die kim alır.
bence kasma sil gitsin emek memek demeden sil gitsin ben hesabımı silerken çok rahatlamıştım üstüm den yük kalkmıştı...İkariam da daha zor üzüm müzüm basıyosun işçiler şarap içsin die ipneler içmeden çalışmıyor fena oyun :))
-----------------------------
tau omıkron serverlerinde oynuorm ben ordu calısıorm çiftçilikle alakam yk vala :D mesgale oluyor bana guzel oyun :)
-----------------------------geceleri yatmazdım saldıran varmı diye sabahlarıda kalkardım hemen köy alabildim mi die konsolosluk kurabildim mi die baktım uyku muyku rahat yok sildim valla uyku düzenim hala yok gerçi ama en azından sttres yok :D rahatım saldıran yok saldırı yok :)
-----------------------------
hahah dimi hocam :D bakalım biz nezamn bırakıcaz hadı hayırlısı :D -
hocam madem online oyun oynıycaksın wow oyna.
tartışılmaz en iyisidir.
bilgi fln istersen oyun hakkında forumda baya bi konu var.
tabi aylık ödeme yapman gerekiyor ve paketleri vs. epey var,50 lirayı aşar..
-
4-5 seneye yakın Knight Online oynadım. Sıkıldığımdan dolayı son 2 aydır karakterime giriş yapmıyorum. Bu aralar zaman zaman World Of Warcraft (Wow)`da takılıyorum. Ama yazın gelmesi ile hiç oynayasım gelmiyor.
Hocam sana tavsiyem şu güzelim yaz aylarını pc başında harcama. :)
-
Knight Online ve tarzı online oyunlari hiç oynamadim , cafelerde dükkanlarda görüyorum herkes yumulmuş oyuna , ne anliyorlar bir bilsem.
-
içinde türk bol değil ama şöyle samp benzeri bir oyun buldum gamersfirstin oyunu yeni indirmeye başladım güzel oyuna benziyor
http://www.youtube.com/watch?v=Env8fWAiOGA -
"Allods Online TR" tavsiye ederim türkçe oyun wow benzeri .
-
LeonX bunu yazdı:
-----------------------------
içinde türk bol değil ama şöyle samp benzeri bir oyun buldum gamersfirstin oyunu yeni indirmeye başladım güzel oyuna benziyor
http://www.youtube.com/watch?v=Env8fWAiOGA
-----------------------------konu biraz sapmış :D ama ben karar verdim rappelz oynicam hayırlı olsun oynayan arkadş varsa iletişime geçsin wow a para vermek isterdim ama her ay para vermekle uğraşam zengin çocuğu değilim :D
bu arada bu oyunda fenaa manyak bişe sevdim bunuda :D
-
talisman online (Wow un çakması ayda para domalmıyon okadar knight oynamışsın powr up store şeklinde birşey var talismanda item felan oradan yaparsın görevlerle level kasılacaksın zaten,görevler genellikle kolay ve anlaşılır.malesef türk oyuncu çok ahanda buda sitesi http://www.talismanonline.com/ )
