Online Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Lambo bunu yazdı:
    -----------------------------

    öde parasını mis gibi başla wow una hayatı yaşa yaşat


    -----------------------------

     

    mürit doğru söylemiş.

    öde paranı gel mis gibi.

    bende aldım orjinal paketleri, kargoyla gelir birkaç güne.

    bladefist de başlamayı düşünüyoruz sende gel hocam.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    BrighStar bunu yazdı:
    -----------------------------
    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------

    BrighStar bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gel İkariam'a ;)
    -----------------------------

    3 yıldır ikariamdayım artık baydı alacak olana satacam hesabı :)


    -----------------------------

     

     

    satmak mı :D kim alır ben kingsage oynuyordum 1,5 yıldır oynamıyorum hesabım 1,300 milyondaydı ve sildim sıkmıştı die kim alır.

     

    bence kasma sil gitsin emek memek demeden sil gitsin ben hesabımı silerken çok rahatlamıştım üstüm den yük kalkmıştı...İkariam da daha zor üzüm müzüm basıyosun işçiler şarap içsin die ipneler içmeden çalışmıyor fena oyun :))


    -----------------------------
    tau omıkron serverlerinde oynuorm ben ordu calısıorm çiftçilikle alakam yk vala :D mesgale oluyor bana guzel oyun :)

    -----------------------------

    geceleri yatmazdım saldıran varmı diye sabahlarıda kalkardım hemen köy alabildim mi die konsolosluk kurabildim mi die baktım uyku muyku rahat yok sildim valla uyku düzenim hala yok gerçi ama en azından sttres yok :D rahatım saldıran yok saldırı yok :)


    🥒
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek
    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    BrighStar bunu yazdı:
    -----------------------------
    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------

    BrighStar bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gel İkariam'a ;)
    -----------------------------

    3 yıldır ikariamdayım artık baydı alacak olana satacam hesabı :)


    -----------------------------

     

     

    satmak mı :D kim alır ben kingsage oynuyordum 1,5 yıldır oynamıyorum hesabım 1,300 milyondaydı ve sildim sıkmıştı die kim alır.

     

    bence kasma sil gitsin emek memek demeden sil gitsin ben hesabımı silerken çok rahatlamıştım üstüm den yük kalkmıştı...İkariam da daha zor üzüm müzüm basıyosun işçiler şarap içsin die ipneler içmeden çalışmıyor fena oyun :))


    -----------------------------
    tau omıkron serverlerinde oynuorm ben ordu calısıorm çiftçilikle alakam yk vala :D mesgale oluyor bana guzel oyun :)

    -----------------------------

    geceleri yatmazdım saldıran varmı diye sabahlarıda kalkardım hemen köy alabildim mi die konsolosluk kurabildim mi die baktım uyku muyku rahat yok sildim valla uyku düzenim hala yok gerçi ama en azından sttres yok :D rahatım saldıran yok saldırı yok :)


    -----------------------------
    hahah dimi hocam :D bakalım biz nezamn bırakıcaz hadı hayırlısı :D

    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    hocam madem online oyun oynıycaksın wow oyna.

    tartışılmaz en iyisidir.

    bilgi fln istersen oyun hakkında forumda baya bi konu var.

    tabi aylık ödeme yapman gerekiyor ve paketleri vs. epey var,50 lirayı aşar..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ushanka
    Ushanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek

    4-5 seneye yakın Knight Online oynadım. Sıkıldığımdan dolayı son 2 aydır karakterime giriş yapmıyorum. Bu aralar zaman zaman World Of Warcraft (Wow)`da takılıyorum. Ama yazın gelmesi ile hiç oynayasım gelmiyor.

    Hocam sana tavsiyem şu güzelim yaz aylarını pc başında harcama. :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Knight Online ve tarzı online oyunlari hiç oynamadim , cafelerde dükkanlarda görüyorum herkes yumulmuş oyuna , ne anliyorlar bir bilsem.


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeonX
    LeonX's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    içinde türk bol değil ama şöyle samp benzeri bir oyun buldum gamersfirstin oyunu yeni indirmeye başladım güzel oyuna benziyor

    http://www.youtube.com/watch?v=Env8fWAiOGA

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeg392
    zeg392's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    "Allods Online TR" tavsiye ederim türkçe oyun wow benzeri .

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    LeonX bunu yazdı:
    -----------------------------

    içinde türk bol değil ama şöyle samp benzeri bir oyun buldum gamersfirstin oyunu yeni indirmeye başladım güzel oyuna benziyor

    http://www.youtube.com/watch?v=Env8fWAiOGA


    -----------------------------

     

    konu biraz sapmış :D ama ben karar verdim rappelz oynicam hayırlı olsun oynayan arkadş varsa iletişime geçsin wow a para vermek isterdim ama her ay para vermekle uğraşam zengin çocuğu değilim :D

    bu arada bu oyunda fenaa manyak bişe sevdim bunuda :D


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    talisman online (Wow un çakması ayda para domalmıyon okadar knight oynamışsın powr up store şeklinde birşey var talismanda item felan oradan yaparsın görevlerle level kasılacaksın zaten,görevler genellikle kolay ve anlaşılır.malesef türk oyuncu çok ahanda buda sitesi http://www.talismanonline.com/ )


    profesyonel kahveci?
Toplam Hit: 3876 Toplam Mesaj: 31