folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Online Oyun Scripti Kodlaycak Arkadaş // Satılık Bilenler?



Online Oyun Scripti Kodlaycak Arkadaş // Satılık Bilenler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hocam kendi yazdığım bi futbol menajer oyunu var ama java falan değil asp.. bir de age of tarzı bi strateji oyunu yazıyorum şu an.. O da desktop programı şekilde çalışacak, böyle oyunlar ilgini çekerse görüşelim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yahu zaten bunların kuralları opensource bulunmaz mı ki ?

    Yani bir allahın kulu Java da ya da ActionScriptte yazıp yayınlamıştır.

    Editlersin biter.

    Sonra da çağırırsın beni 1000YTL yi birlikte yeriz :|

    Fikir bu olmalı :P


    -----------------------------

     

    hocam parayı yeriz yemesine de , yardımcı ol editleyelim.Hatta dibine kadar yardımcı olursan al tek başına ye :)

     

     

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam kendi yazdığım bi futbol menajer oyunu var ama java falan değil asp.. bir de age of tarzı bi strateji oyunu yazıyorum şu an.. O da desktop programı şekilde çalışacak, böyle oyunlar ilgini çekerse görüşelim


    -----------------------------

     

    okadar oyun yazıyorsun , bu istediklerimi de yazabilirsin bence :)

    görüşelim ama.


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    konu aktiftir :(


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hojam sana tek kelime söliim kesınlıkle php forever artık tum oyunlar php ıle yazılıyor hem saglıklıda yazarsan yanı bazı seylerlede desteklersen tam olarak bılmıorm ama mıllet felaket şeyler yapıo en basıtınden savasim.xxx gıbı yada bu onlıne oynanan dıer salak oyunlar :D herıfler mılyarları yatırıyor ogame mısal ? öle dşün Unı'Ye gecvıncede yurt dısına ufakdan onlıne bı oyun yazarsın opengl directx karışımı sonra devam ettırırsın dunyanın en sikimdirik oyunu KNIGHT ONLINE ıken her gun bır bug'u cıkar ıken oynayan sayısı adamların 5mılyon yanı bu rakam az buz deıl o yuzden sımdıden basla :D

     


    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    endo.. programlama öğreniyorum inş. c#.net ve asp.net le yada nasıl olacaksa olur işte:)

     

     

    **  Bütçe 1500-2000 ytlye yükseldi.

    nerelere ilan verebilirim :)


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    1500-2000

    bi oyun için o kadar para mı harcıdan ?

    oturur götüm terleyene kadar öğrenir kodlarım da o kadar para vermem. evlat acısı gibi koyar bana :|


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    1500-2000

    bi oyun için o kadar para mı harcıdan ?

    oturur götüm terleyene kadar öğrenir kodlarım da o kadar para vermem. evlat acısı gibi koyar bana :|


    -----------------------------

     

    tmm 1000 ytlye yap bunu bana?


    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    hocam kodlaması icin net bi fiyat söyleyemesem de, kafadan zaten 1500-2000 ytl sunuculara gidicek. kodlama haric.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam kodlaması icin net bi fiyat söyleyemesem de, kafadan zaten 1500-2000 ytl sunuculara gidicek. kodlama haric.


    -----------------------------
    fiko hadi yapalım kırışırız parayı :P

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam kodlaması icin net bi fiyat söyleyemesem de, kafadan zaten 1500-2000 ytl sunuculara gidicek. kodlama haric.


    -----------------------------
    fiko hadi yapalım kırışırız parayı :P


    -----------------------------

    :D kasar o bizi :D ama senle aramızda yapalım böle bişi. tutturabilirsek satarız :D


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 3649 Toplam Mesaj: 26