folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Online Oyun Scripti Kodlaycak Arkadaş // Satılık Bilenler?



Online Oyun Scripti Kodlaycak Arkadaş // Satılık Bilenler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    End0t0ksiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hojam sana tek kelime söliim kesınlıkle php forever artık tum oyunlar php ıle yazılıyor hem saglıklıda yazarsan yanı bazı seylerlede desteklersen tam olarak bılmıorm ama mıllet felaket şeyler yapıo en basıtınden savasim.xxx gıbı yada bu onlıne oynanan dıer salak oyunlar :D herıfler mılyarları yatırıyor ogame mısal ? öle dşün Unı'Ye gecvıncede yurt dısına ufakdan onlıne bı oyun yazarsın opengl directx karışımı sonra devam ettırırsın dunyanın en sikimdirik oyunu KNIGHT ONLINE ıken her gun bır bug'u cıkar ıken oynayan sayısı adamların 5mılyon yanı bu rakam az buz deıl o yuzden sımdıden basla :D

     


    -----------------------------
    hacı bu işin php, aspsi yok.. ben de asp ile yazıyorum, ahh keşke php ile yazsaydım demedim hiç, oynayan bir sürü insan var, kimse şikayetçi değil.. Biraz kurguyla alakalı bişe, kurguyu, hesapları iyi yaptığın sürece icra ettiğin dil pek farketmiyo.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------

    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam kodlaması icin net bi fiyat söyleyemesem de, kafadan zaten 1500-2000 ytl sunuculara gidicek. kodlama haric.


    -----------------------------
    fiko hadi yapalım kırışırız parayı :P


    -----------------------------

    :D kasar o bizi :D ama senle aramızda yapalım böle bişi. tutturabilirsek satarız :D


    -----------------------------
    heeh dneyelım :D
    yannız birimizin js ogrenmesi şart :D
    neyse dagatmıyalm arkadasın konuyu :D
    Umarım ayarlarsın ıstedıgın gıbı bısıyler dostum (:

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ehuehueh.. boş post (:


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    al arkadasım bende var bitane ama hiç denemedim kurmadım kurmayı bilmiyorum kısaca insallah isini gorur

     

    http://rapidshare.com/files/128759315/okeybataktavla.rar.html


    www.tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoadMaster
    RoadMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2003
    Erkek

    oyun başı 0 dan yazdıracaksan minumum 4.000 ytl gözden çıkartmalısın.bu fiyata yazabilecek kimseyi tanımıyoru

Toplam Hit: 3651 Toplam Mesaj: 26