

Online Oyun Scripti Kodlaycak Arkadaş // Satılık Bilenler?
-
End0t0ksiN bunu yazdı:
-----------------------------hojam sana tek kelime söliim kesınlıkle php forever artık tum oyunlar php ıle yazılıyor hem saglıklıda yazarsan yanı bazı seylerlede desteklersen tam olarak bılmıorm ama mıllet felaket şeyler yapıo en basıtınden savasim.xxx gıbı yada bu onlıne oynanan dıer salak oyunlar :D herıfler mılyarları yatırıyor ogame mısal ? öle dşün Unı'Ye gecvıncede yurt dısına ufakdan onlıne bı oyun yazarsın opengl directx karışımı sonra devam ettırırsın dunyanın en sikimdirik oyunu KNIGHT ONLINE ıken her gun bır bug'u cıkar ıken oynayan sayısı adamların 5mılyon yanı bu rakam az buz deıl o yuzden sımdıden basla :D
-----------------------------
hacı bu işin php, aspsi yok.. ben de asp ile yazıyorum, ahh keşke php ile yazsaydım demedim hiç, oynayan bir sürü insan var, kimse şikayetçi değil.. Biraz kurguyla alakalı bişe, kurguyu, hesapları iyi yaptığın sürece icra ettiğin dil pek farketmiyo. -
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------DarkF4Te bunu yazdı:
-----------------------------f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------hocam kodlaması icin net bi fiyat söyleyemesem de, kafadan zaten 1500-2000 ytl sunuculara gidicek. kodlama haric.
-----------------------------
fiko hadi yapalım kırışırız parayı :P
-----------------------------:D kasar o bizi :D ama senle aramızda yapalım böle bişi. tutturabilirsek satarız :D
-----------------------------
heeh dneyelım :D
yannız birimizin js ogrenmesi şart :D
neyse dagatmıyalm arkadasın konuyu :D
Umarım ayarlarsın ıstedıgın gıbı bısıyler dostum (: -
ehuehueh.. boş post (:
-
al arkadasım bende var bitane ama hiç denemedim kurmadım kurmayı bilmiyorum kısaca insallah isini gorur
http://rapidshare.com/files/128759315/okeybataktavla.rar.html
-
oyun başı 0 dan yazdıracaksan minumum 4.000 ytl gözden çıkartmalısın.bu fiyata yazabilecek kimseyi tanımıyoru