folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Opel Vectra Almayı Düşünüyorum



Opel Vectra Almayı Düşünüyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Benzinin fiyatı almış başını gidiyo hala opel vektra diyonuz ya :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    2003 starex verelim hocam 9+1 140 bglik olanından 1 depoyla 700 km devirdim...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    benzine para yetiştiririm diosan al bence :) sert falandır ama tam arabadır ben  kendim 210 gördüm o arabada öyle yolda bırakan bi araba değildir tabi temizini bulursan gerçi şimti ford connect var ama opelin yeri ayrı bea ....


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Volvo da artık Çinlilerin eline geçti...

    Sahsi görüşüm hep volvo daha iyidir...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Volvo vardı bi aralar bizde. dediğiniz gibi çok sağlam araba. 160 la giderken köpeğe vurmuştum birden yola fırlayan. sadece tamponun vurduğum yerinde çok hafif bi çatlak oldu. Volvo nun yedek parçası ve yakıtı vectra ya göre çok masraflıdır gibime geliyo ama Volvo yuda yine bi düşünücem tekrardan.

    e200 de düşünmedim değil ama onların masrafları ağır diye vazgeçtim. Henüz merso yu kaldıramam. bi kaç sene sonra merso alırım ama.

    AnilCarkci kardeşim. Accent şu anda almayı düşüniceğim en son araba. Vectra - volvo - e200 gibi D segmenti bir araba bakıyorum.

    cuderia kardeşim şu anda Hyundai H100 var. Memnunuz H100 den ama büyük arabadan hevesimizi aldık 3 senedir (:


    Bu imza çok eskidi artık...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    passat mondeo accord avensis civic focus seceneklerinide bi incele hacim


    yan cizdim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    sigortasını ben yapam hoca  hem taksitte yaparız :)


    -----------------------------

    bu adama bitiyorum ya :D her konuda bi olay :D


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    pme bak hocam


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
Toplam Hit: 2934 Toplam Mesaj: 19