Open Your Eyes.
-
Santim santim yükselen topukları, kat kat yükselen bir gökdeleni andırıyordu. Basenlerinden karın boşluğuna, göğüs kafesine ve çenesinin altına dokunan koyu ve kalın telli saç uçlarına kadar süzdüm. Kısa süreli bir sarhoşluk hali, dalmışım. Gözlerimin içine baktı ve '' yakışmış mı ?'' dedi. Yeşilin maviye sarılışına benzer bir rengi vardı. Özgürlük heykelinin yağlı vücudunu saran paçavrayla aynı renk.''Enteresan'' dedim. Cevabım ne kadar tatmin edici olmasada, yüzümden okunan hayranlığı cevap olarak kabul etmiş olmalı. Uzanıp, dudaklarımla yanaklarımın birleştiği yere bir öpücük kondurdu. Beğendiğime sevinmiş. Öyle dedi. Fakat asıl enteresan olan, bu pahalı ve görkemli kıyafeti ancak o zaman farkedebilmemdi.
Süslü ve değerli kıyafetleri olmadanda beğenebileceğiniz kaç tane kadın tanıdınız ? Hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıyken, bu bambaşka olmalı, değil mi ?
-
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
her ayin 6sinda bi sey mi var :|
http://www.tahribat.com/Forum-Open-Your-Eyes-131137/
-----------------------------Unutkanlık. Herkezden özür diliyorum.
-
Öncelikle yazı güzel. Hocam şahsi algılama, sadece gozume carptıgı icin yazıyorum.
Yazının bitiş cümlesi şu :"Süslü ve değerli kıyafetleri olmadanda beğenebileceğiniz kaç tane kadın tanıdınız ? Hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıyken, bu bambaşka olmalı, değil mi ?
Şimdi de imzana bakıyorum: "Eğer, hayatınızda hiç sex yapmamışsanız, hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıdır." :D
-
o zaman konu bakirlere özel olmalı :D
-
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle yazı güzel. Hocam şahsi algılama, sadece gozume carptıgı icin yazıyorum.
Yazının bitiş cümlesi şu :"Süslü ve değerli kıyafetleri olmadanda beğenebileceğiniz kaç tane kadın tanıdınız ? Hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıyken, bu bambaşka olmalı, değil mi ?
Şimdi de imzana bakıyorum: "Eğer, hayatınızda hiç sex yapmamışsanız, hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıdır." :D
-----------------------------ayrıca durum böyleyken aşık olabilmekse tam bir tezatı oluşturur.
demis sonunda da delikanli..
-
NaZi_ hocanın gizli sırrı çözüldü beyler :)
-
Yazdığını okumadım Open your eyes yazdığın için seni yaftalamaya gelmiştim vazgeçtim
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------ayrıca durum böyleyken aşık olabilmekse tam bir tezatı oluşturur.
demis sonunda da delikanli..
-----------------------------Dedigim gibi yazı güzel hatta begendim de. Fakat "
ayrıca durum böyleyken aşık olabilmekse tam bir tezatı oluşturur." cümlesi. Söyledigim bağlamda yargıyı değiştirmiyor :)
Benim belirttigim şey de bir tezat. Ta ki hikaye %100 hayal ürünü ise durum değişir :)
-
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle yazı güzel. Hocam şahsi algılama, sadece gozume carptıgı icin yazıyorum.
Yazının bitiş cümlesi şu :"Süslü ve değerli kıyafetleri olmadanda beğenebileceğiniz kaç tane kadın tanıdınız ? Hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıyken, bu bambaşka olmalı, değil mi ?
Şimdi de imzana bakıyorum: "Eğer, hayatınızda hiç sex yapmamışsanız, hayal ettiğiniz her çıplak vücut aynıdır." :D
-----------------------------İmzada benim, yazıda benim. Cümleler bana ait. :) Kullandığım 2 ayrı yazım olamaz mı ? Rap müzik yapmıyoruz burada.
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Yazdığını okumadım Open your eyes yazdığın için seni yaftalamaya gelmiştim vazgeçtim
-----------------------------çok netsin
