Open Your Eyes.
-
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------ayrıca durum böyleyken aşık olabilmekse tam bir tezatı oluşturur.
demis sonunda da delikanli..
-----------------------------Dedigim gibi yazı güzel hatta begendim de. Fakat "
ayrıca durum böyleyken aşık olabilmekse tam bir tezatı oluşturur." cümlesi. Söyledigim bağlamda yargıyı değiştirmiyor :)
Benim belirttigim şey de bir tezat. Ta ki hikaye %100 hayal ürünü ise durum değişir :)
-----------------------------Pardon şimdi anladım düzeltiyorum. Örnek gösterdiğin iki yazıdada farklı temalar işlenmiş. SOnuçta sadece kendi görüşlerimi yazamam ben. Bakış açım daralır değil mi ? Kimi zaman bir hovardanın dilinden, kimi zamansa bir aşığın dilinden yazarım. Sonuçta her birine farklı başlıklar atarım. :) Yorum için teşekkürler.
-
NaZi_ bunu yazdı:
--------------------------İmzada benim, yazıda benim. Cümleler bana ait. :) Kullandığım 2 ayrı yazım olamaz mı ? Rap müzik yapmıyoruz burada.
-----------------------------Hocam zaten 2 si de sana ait oldugu için böyle bi çıkarım yaptım :D
Ayrıca yazının güzelligne de laf söylemedim aksine imzan hoşuma gitti. Aforizmalar listeme yazarı sen olaraktan ekledim :) Böyle güzel sözleri okumayı anlamayı ve yeri geldiginde yazar belirterek kullanmayı severim:)
Yaptıgım şey ise 2 farklı yazını alıp alt alta koymaktan ibaret. Kaldı ki kişisel yorumum yok orda kızacak bişey yok yani ;)
Edit: Yanlıs anlasılma düzelmiştir. Rica ederim. Guzel yazı
-
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
NaZi_ bunu yazdı:
--------------------------İmzada benim, yazıda benim. Cümleler bana ait. :) Kullandığım 2 ayrı yazım olamaz mı ? Rap müzik yapmıyoruz burada.
-----------------------------Hocam zaten 2 si de sana ait oldugu için böyle bi çıkarım yaptım :D
Ayrıca yazının güzelligne de laf söylemedim aksine imzan hoşuma gitti. Aforizmalar listeme yazarı sen olaraktan ekledim :) Böyle güzel sözleri okumayı anlamayı ve yeri geldiginde yazar belirterek kullanmayı severim:)
Yaptıgım şey ise 2 farklı yazını alıp alt alta koymaktan ibaret. Kaldı ki kişisel yorumum yok orda kızacak bişey yok yani ;)
Edit: Yanlıs anlasılma düzelmiştir. Rica ederim. Guzel yazı
-----------------------------Ben söylemek istediğini yanlış anladım, üzgünüm :) İkinci alıntımdada dediğim gibi, yorumun için teşekkürler.
-
Bende bu sanmıştım,
http://www.youtube.com/watch?v=9LEljS3ib84
-
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------Yazdığını okumadım Open your eyes yazdığın için seni yaftalamaya gelmiştim vazgeçtim
-----------------------------
yaftalamak ne demek? -
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Yazdığını okumadım Open your eyes yazdığın için seni yaftalamaya gelmiştim vazgeçtim
-----------------------------
yaftalamak ne demek?
-----------------------------Eleştirmenin, yapıştırma maksatlısı.
-
ben de şey sanmıştım
gta vice city
