Opera , Explorer , Firefox Kim Ne Kullanıyor
-
opera..
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı bu konuyu açana kadar şuraya
http://www.tahribat.com/Online-Uyeler
baksaydın anlardın zaten kim ne kullanıyor.
-----------------------------adam burada tarayıcılar hakkında sohbet muhabbet bilgi tartışma ortamı yaratmak için açmış konuyu belli ki. herkes bildiği şekilde yorumlarını yazsın diye. mesela sen hangi tarayıcıyı kullanıyorsun ve neden kullanıyorsun? bunun gibi.
-
opera firefox explorer hepsinin kullanım yerleri war;) Ama en çok artı operada
-
burda bi arkadaş az önce bi eklentiyi göstermişti bu konuda mıydı? Allah ondan razı olsun bin kere.
-
Chrome Tabiiki de.
-
FireFox tabiki :FF
-
Opera kullanıyorum ve diyorum ki;
Chrome = Popüler kültür browseri,
Firefox = İE alternatifi "karşıt akım" sonucu popüler olmuş brower,
Opera = Konfor, hız, güven ve VIP sevenlere.
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
Opera kullanıyorum ve diyorum ki;
Chrome = Popüler kültür browseri,
Firefox = İE alternatifi "karşıt akım" sonucu popüler olmuş brower,
Opera = Konfor, hız, güven ve VIP sevenlere.
-----------------------------chrome ne alaka populer kultur browseri olarak
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
Opera kullanıyorum ve diyorum ki;
Chrome = Popüler kültür browseri,
Firefox = İE alternatifi "karşıt akım" sonucu popüler olmuş brower,
Opera = Konfor, hız, güven ve VIP sevenlere.
-----------------------------chrome ne alaka populer kultur browseri olarak
-----------------------------İnternetle haşır neşir olanlar genel olarak Chrome kullanıyor, Google gibi bir dev Browser çıkınca ve her google'a girdiğimizda sağ yukarıda Chrome kullanın yazısı sonucu.Browserlardaki popüler kültür Chrome geçti.Bunun yanına Google aşığı webmasterlarda eklenebilir.
-
firefox ru ama kasıntı yapmaya başladı artık chrome
