Operatng System Was Not Found (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Evet müritler gene ben gene windows gene problem.sonunda pcnin ebesini sktim sanırım.

    Partition wizard ile USbyi 3e bölüp(8GB) 1 w8 2slax 3pardus kurmak amacıyla 3e böldüm. sonra Linux usb creator ile 3 parça haline olan HDD min D sürücüsüne pardus kurmak istedim. program hata verdi fat veya fat32 formatlı seç dedi. ben de partition wizard ile D sürücüsüne format at fat32 yap derken..... sanırım yanlışlıkla windows8 in kurulu olduğu Cye formatı başlattım. Başlatır başlatmaz tak diye PC kapandı. şu an açmaya çalışıyorum 

    "Any operating system was not found for select operating system press Ctrl Alt Delete" diyo.

    Boota girip HDDyi seçtim gene aynı diyo.

    Arkadaşın PCden Xp indirmeye başladım. bıktım artık w7 w8 vista linux. haftada en az 3 defa format atmak zorunda kalıyom.bu sefer xp kurayım dyom.

    usbden rahat kurabilir myiim? Yoksa HDDnin ebesi skildi mi? kursam düzelir mi fikri olan?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    hdd sağlam korkma sistemi sildiğinden boot edemiyor

    sırasıyla C'ye windows, D ve E ye istediğin linux sürümlerini kur devam et

    (önce win kur)


    ulan bir susar mısın?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    overbite bunu yazdı:
    -----------------------------

    hdd sağlam korkma sistemi sildiğinden boot edemiyor

    sırasıyla C'ye windows, D ve E ye istediğin linux sürümlerini kur devam et

    (önce win kur)


    -----------------------------

    xp kurcam bu sefer bıktım hoca ya :W

    tabi driver bulması da bi dert :S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evet müritler gene ben gene windows gene problem.sonunda pcnin ebesini sktim sanırım.

    Partition wizard ile USbyi 3e bölüp(8GB) 1 w8 2slax 3pardus kurmak amacıyla 3e böldüm. sonra Linux usb creator ile 3 parça haline olan HDD min D sürücüsüne pardus kurmak istedim. program hata verdi fat veya fat32 formatlı seç dedi. ben de partition wizard ile D sürücüsüne format at fat32 yap derken..... sanırım yanlışlıkla windows8 in kurulu olduğu Cye formatı başlattım. Başlatır başlatmaz tak diye PC kapandı. şu an açmaya çalışıyorum 

    "Any operating system was not found for select operating system press Ctrl Alt Delete" diyo.

    Boota girip HDDyi seçtim gene aynı diyo.

    Arkadaşın PCden Xp indirmeye başladım. bıktım artık w7 w8 vista linux. haftada en az 3 defa format atmak zorunda kalıyom.bu sefer xp kurayım dyom.

    usbden rahat kurabilir myiim? Yoksa HDDnin ebesi skildi mi? kursam düzelir mi fikri olan?


    -----------------------------

     

    hocam sen aletin windows kurulu yerine format atarsan takdir edersin ki bulamaz bi OS felan...
    sanırım yanlışlıkla windows8 in kurulu olduğu Cye formatı başlattım.
    w7 w8 vista linux tan bıkmanı gerektirecek bi'şey yok ortada, zira bok atmnada gerek yok :) XP de kursan w8 de kursan, işletim sisteminin olduğu bölüme format atarsan her türlü gide tabiki :)


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sen aletin windows kurulu yerine format atarsan takdir edersin ki bulamaz bi OS felan...

    sanırım yanlışlıkla windows8 in kurulu olduğu Cye formatı başlattım.
    w7 w8 vista linux tan bıkmanı gerektirecek bi'şey yok ortada, zira bok atmnada gerek yok :) XP de kursan w8 de kursan, işletim sisteminin olduğu bölüme format atarsan her türlü gide tabiki :)


    -----------------------------

    dostum "mına koyim sistemin oduğu yeri sil sonra w8 w7 kötü de. yarram önce kullanmayı öğren" şeklinde yorum yapmadan önce benim açtığım konu ve postlarıma bakaydın keşke :|

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    müritler bu xpyi usbye yazdırabileceğim bi program yok mu?

    heryerde bi cmd dosyasıyla yapılıyor diyo. cmd dosyası error missing diye bi hata veriyo. başka yolu var mı?

    windows7 şu an bu pcde.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    müritler bu xpyi usbye yazdırabileceğim bi program yok mu?

    heryerde bi cmd dosyasıyla yapılıyor diyo. cmd dosyası error missing diye bi hata veriyo. başka yolu var mı?

    windows7 şu an bu pcde.


    -----------------------------

    http://wintoflash.findmysoft.com/ bunla yaparsın.

    kullanımı : http://www.youtube.com/watch?v=dLzZg4oMA2E&feature=player_embedded#!


    Solak Cerrah
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    denedim usta. kaç proyla denedim kjurulum ekranında hata veriyo. HDD 3 parçaydı ikisini görmüyo 100 GBlik yeri görüyo ona da yüklemiyo hata veriyo.

    şimdi slaxı denicem olmadı servise hücum :|

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sen aletin windows kurulu yerine format atarsan takdir edersin ki bulamaz bi OS felan...

    sanırım yanlışlıkla windows8 in kurulu olduğu Cye formatı başlattım.
    w7 w8 vista linux tan bıkmanı gerektirecek bi'şey yok ortada, zira bok atmnada gerek yok :) XP de kursan w8 de kursan, işletim sisteminin olduğu bölüme format atarsan her türlü gide tabiki :)


    -----------------------------

    dostum "mına koyim sistemin oduğu yeri sil sonra w8 w7 kötü de. yarram önce kullanmayı öğren" şeklinde yorum yapmadan önce benim açtığım konu ve postlarıma bakaydın keşke :|


    -----------------------------

    cümlenin başını sansürleyip koca yar... sansürlememende garip olmuş :)
    ben sana önce kullanmayı öğren yarrr felanda demedim, ne kurarsan kur işletim sisteminin olduğu dizini formatlarsan tabikide gider sistem.. senin daha önce açtığın konularlada bi alakası yok gördüğün üzere :)

    konuya gelirsek, uzun süre win7 + ubuntu kullandım, ubuntuyu programalama harici kullanmadım ama bi sıkıntı çıkmadı 50-100gb  arasında yer ayırdığım bölümlere kurdum hep ubuntuyu..

    mint, fedora, macosx deneyip onlardan birini kullanasım var bu ara.. şu an macosx deniyorum ve gayet hoş geldi, mint ya da fedora için bi tavsiyede bulunamıcam kullanmadığım için.

    win7 vs sevmiyorsan kur Xp yi yanına da bi ubuntu kur dene.. ubuntu sevmezsen mint, onuda sevmezsen fedora sırayla git işte. 


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    cümlenin başını sansürleyip koca yar... sansürlememende garip olmuş :)

    ben sana önce kullanmayı öğren yarrr felanda demedim, ne kurarsan kur işletim sisteminin olduğu dizini formatlarsan tabikide gider sistem.. senin daha önce açtığın konularlada bi alakası yok gördüğün üzere :)

    konuya gelirsek, uzun süre win7 + ubuntu kullandım, ubuntuyu programalama harici kullanmadım ama bi sıkıntı çıkmadı 50-100gb  arasında yer ayırdığım bölümlere kurdum hep ubuntuyu..

    mint, fedora, macosx deneyip onlardan birini kullanasım var bu ara.. şu an macosx deniyorum ve gayet hoş geldi, mint ya da fedora için bi tavsiyede bulunamıcam kullanmadığım için.

    win7 vs sevmiyorsan kur Xp yi yanına da bi ubuntu kur dene.. ubuntu sevmezsen mint, onuda sevmezsen fedora sırayla git işte. 


    -----------------------------

    uykusuzum iki gecedir bu meretle uğraşıyom. ikincisi benm problemim Cyi sildim niye açılmıuyo bu pc değil hoca. ayrıca açtığım bütün konulardaki işlemcinin satbil çalışamması olayını kavramışsındır zannımca

    artı olarak postlarımda da gördüğün gibi bi kaç gün daha şu pcyi ayakta tuttummu sunumlarım bitince zaten direkt servise vercem. neyse şu an son denememde gene cortladı.servise götürcem yarın mecburen. ilgilendiğin için sağol ayrıca.

    Dipnot: ubuntu 11.10 çok kastı bnm pcyi. mint ve pardus da oldukça hoş.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    an itibariyle w8 kurulumu tamamlanmıştır.sonunda aq. 

    sorunumu nasık çözdüm merak eden olursa (gerçi pek skine takan olmadı ama neyse) 

    xp cdsi yapıp hddyi tek tek tekrar sildim (w8 de HDDnin 100gbsi gözüküyodu)

    xp cdsi ile 3 parça halinde görebildim sonra hepsini silip tek bölüm oluşturdum.

    sonra w8 live yapıp (slax mint ve xp denememde başarısız oldum) kurulumu hallettim.

     

Toplam Hit: 1792 Toplam Mesaj: 13