Ortak Klip Çekelimmi ?
-
merhaba
öncelikle bahsettiğim tarzın/olayın bir ismi varmı bilmiyorum şu videoları örnek gösterebilirim :
http://www.youtube.com/watch?v=k0I9wDLKZX4
http://www.youtube.com/watch?v=SKKcgDs7Ixk
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/63351/eca-elginkan-anadolu-lisesi-kara-sevda
tbt olarak bizde böyle bir klip çekebiliriz bence ve güzelde olur kıskandım bunları izleyince amnk :D
-
burayıda alayım
edit:
önce şarkıyı belirleyelim isterseniz, şarkı için önerilerde bulunun anket gibi bişey yaparız, hangi şarkıyı kullanıcağımıza karar verince rol bölümü yaparız herkes kendi imkanlarıyla çekip video düzenleme işinden anlayan bi müride atar oda bir araya getirir
edit 2:
olayın formatı şu şekilde de olabilir aslında, "tahribatta neler öğrendik" herkes cidden burda öğrendiği bişey söyler bunları birleştiririz, herkes farklı şehirde bulunduğu şehri belli edicek bi yerde yapar bunu
-
mahsun kırmızıgül ün hepimzi kardeşiz bu kavga ne diye sini yapabiliriz anlamlı olur :D
da herkes 72 farklı şehirde nası olcak o iş :D -
Varım bana uyar
-
Süper olur. Ama nası olacak?
Cevap veriyorum anında :D
Herkes aynı şarkıda kendi görüntüsünü çekip gönderir, birisi de o görüntüleri şarkı eşliğinde ditler. :P
-
Ergen tbt style bir iş olur hocam
Ortak fikire her zaman katılırım ama daha somut bir şeyler lazım, bu tip işlerle vakit harcamak saçma.
Daha güzel bir şey yapıp aha bunu bu sitenin elamanları yaptı dertirtmek varken alalen işler pek uymadı kafama. -
yalnız ne yaparsak yapalım, reklamımızı yapmayalım derim.
Şimdi böyle iyiyiz biz, birbirimize yetiyoruz.
-
Dünya genelinde sadece entellektüel bilgiden ve zevklerden muaf aciz ergenler tarafından takip edilen, kolay tüketilip çokça varyasyon sunabilen Amerikan kültürünün hayranı gençlerimizi şevk içinde izledim.Ben apocalyptica gidiyorum,
http://www.dailymotion.com/video/x9afwv_apocalyptica-path_music#.UNDouG_cmHM
-
Daha önceden de demiştim. kimse yanaşmadı. Burada bir sürü enstrüman çalan bir şarkı var. Doğa için çal gibi bir şey yapılabilir. Hem daha karizmatik olur hemde yüzlerce kez dinlenir ve sıkılmaz. Bu yapılı
Zeytun-i'nin dediği gibi ergen işi olmasın altına imzamızı atabileceğimiz bir şey olsun. -
Türkiye'de piyasada olanlarının neredeyse hepsi bunun kopyası....
http://www.bobiler.org/bu_monteyi_koymazsam_olurum____m210842n
Ekleme: Bu işi ilk yapan kadir hasmış Yukarıdaki monteyi yapan hoca kadir hastan esinlendik demiş.
DrKill tarafından 19/Ara/12 00:19 tarihinde düzenlenmiştir -
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Dünya genelinde sadece entellektüel bilgiden ve zevklerden muaf aciz ergenler tarafından takip edilen, kolay tüketilip çokça varyasyon sunabilen Amerikan kültürünün hayranı gençlerimizi şevk içinde izledim.Ben apocalyptica gidiyorum,
[VİDEO]
hocam alıntının kaynağını da yazsaydın ya,
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/93929/call-me-maybe-ozyegin-universitesi
SyspioniC tarafından 19/Ara/12 00:16 tarihinde düzenlenmiştir
