folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ortak Klip Çekelimmi ?



Ortak Klip Çekelimmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    merhaba

    öncelikle bahsettiğim tarzın/olayın bir ismi varmı bilmiyorum şu videoları örnek gösterebilirim : 

    http://www.youtube.com/watch?v=k0I9wDLKZX4

    http://www.youtube.com/watch?v=SKKcgDs7Ixk

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/63351/eca-elginkan-anadolu-lisesi-kara-sevda

     

    tbt olarak bizde böyle bir klip çekebiliriz bence ve güzelde olur kıskandım bunları izleyince amnk :D

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    burayıda alayım

    edit:

    önce şarkıyı belirleyelim isterseniz, şarkı için önerilerde bulunun anket gibi bişey yaparız, hangi şarkıyı kullanıcağımıza karar verince rol bölümü yaparız herkes kendi imkanlarıyla çekip video düzenleme işinden anlayan bi müride atar oda bir araya getirir

    edit 2:

    olayın formatı şu şekilde de olabilir aslında, "tahribatta neler öğrendik" herkes cidden burda öğrendiği bişey söyler bunları birleştiririz, herkes farklı şehirde bulunduğu şehri belli edicek bi yerde yapar bunu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    mahsun kırmızıgül ün hepimzi kardeşiz bu kavga ne diye sini yapabiliriz anlamlı olur :D 
    da herkes 72 farklı şehirde nası olcak o iş :D


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Varım bana uyar 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Süper olur.  Ama nası olacak?

    Cevap veriyorum anında :D

    Herkes aynı şarkıda kendi görüntüsünü çekip gönderir, birisi de o görüntüleri şarkı eşliğinde ditler. :P


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Ergen tbt style bir iş olur hocam

    Ortak fikire her zaman katılırım ama daha somut bir şeyler lazım, bu tip işlerle vakit harcamak saçma.

    Daha güzel bir şey yapıp aha bunu bu sitenin elamanları yaptı dertirtmek varken alalen işler pek uymadı kafama.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    yalnız ne yaparsak yapalım, reklamımızı yapmayalım derim.

    Şimdi böyle iyiyiz biz, birbirimize yetiyoruz.


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Dünya genelinde sadece entellektüel bilgiden ve zevklerden muaf aciz ergenler tarafından takip edilen, kolay tüketilip çokça varyasyon sunabilen Amerikan kültürünün hayranı gençlerimizi şevk içinde izledim.Ben apocalyptica gidiyorum,

    http://www.dailymotion.com/video/x9afwv_apocalyptica-path_music#.UNDouG_cmHM

     


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Daha önceden de demiştim. kimse yanaşmadı. Burada bir sürü enstrüman çalan bir şarkı var. Doğa için çal gibi bir şey yapılabilir. Hem daha karizmatik olur hemde yüzlerce kez dinlenir ve sıkılmaz. Bu yapılı Zeytun-i'nin  dediği gibi ergen işi olmasın altına imzamızı atabileceğimiz bir şey olsun. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Türkiye'de piyasada olanlarının neredeyse hepsi bunun kopyası....

     

    http://www.bobiler.org/bu_monteyi_koymazsam_olurum____m210842n

     

    Ekleme: Bu işi ilk yapan kadir hasmış Yukarıdaki monteyi yapan hoca kadir hastan esinlendik demiş.

    DrKill tarafından 19/Ara/12 00:19 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Dünya genelinde sadece entellektüel bilgiden ve zevklerden muaf aciz ergenler tarafından takip edilen, kolay tüketilip çokça varyasyon sunabilen Amerikan kültürünün hayranı gençlerimizi şevk içinde izledim.Ben apocalyptica gidiyorum,

    [VİDEO]

    hocam alıntının kaynağını da yazsaydın ya,

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/93929/call-me-maybe-ozyegin-universitesi

     

    SyspioniC tarafından 19/Ara/12 00:16 tarihinde düzenlenmiştir

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 2849 Toplam Mesaj: 23