folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ortak Klip Çekelimmi ?



Ortak Klip Çekelimmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ne0n12
    ne0n12's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2009
    Erkek

    Varım ama bir fikir olması gerek önce herkes kamerasından çekip mi toplucaz birleştiricez ?

    ne0n12 tarafından 19/Ara/12 00:20 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Dünya genelinde sadece entellektüel bilgiden ve zevklerden muaf aciz ergenler tarafından takip edilen, kolay tüketilip çokça varyasyon sunabilen Amerikan kültürünün hayranı gençlerimizi şevk içinde izledim.Ben apocalyptica gidiyorum,

    [VİDEO]

    hocam alıntının kaynağını da yazsaydın ya,

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/93929/call-me-maybe-ozyegin-universitesi

     

    Aklın yolu bir,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    olur da hocam bunlar gibi olmaz. herkes aynı cihazla mı çekecek ? çözünürlük parlaklık ses..... hepsini geçtim de ses önemli aga. sesin kalitelisi olması lazım.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Ergen işi hacı

    Enstrüman çalan arkadaşlar metronomla aynı şeyi çalıp birleştirebilirler ama populer bi parca koyup dudaklari oynatmak tam ergen işi =)


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Ne Kadar Çirkin,Tipsiz,Şekilsiz Varsa Kadir Has'ta Toplanmış Amk :D

    Bir de Zengin Kızları Güzel Olur Derler,Bunlar Burslu mu Lan? :D

    KILICH tarafından 19/Ara/12 09:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    kurgu ve montajında yardımcı olabilirim.


    Gel bili bili gates
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    VideoJockey bunu yazdı

    kurgu ve montajında yardımcı olabilirim.

    Videoları aynı formata çevirmek, çözünürlük, renk vs ayarlanabilir pek problem değil. Ancak montaj aşamasında;

    Videoları 2-3 saniyelik partlara ayırıp, müziği de aynı şekilde bölerek bir video editörü ile (ben UVS 11 kullanıyorum) videoları birleştirirken müziği de videoya senkronlama. (Ya da bölünen videolara önce müziğin uygun şekilde kesilen yerini senkronlamak daha mantıklı mı olur?)

    Şeklinde mi yapacaksın? Yani bilmediğim bi başka yöntem var mıdır diye soruyorum. (Ben uğraşacak olsam öyle yapardım.)


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    bunları izlerken utanan sadece ben miyim lan :/

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    benide alın aranıza birde olay farklı mekanlarda farklı illerde gecsin herkes bir çözünürlükte bir video çeksin göndersin düzenlensin yapboz gibi birleştirsin biri


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı
    VideoJockey bunu yazdı

    kurgu ve montajında yardımcı olabilirim.

    Videoları aynı formata çevirmek, çözünürlük, renk vs ayarlanabilir pek problem değil. Ancak montaj aşamasında;

    Videoları 2-3 saniyelik partlara ayırıp, müziği de aynı şekilde bölerek bir video editörü ile (ben UVS 11 kullanıyorum) videoları birleştirirken müziği de videoya senkronlama. (Ya da bölünen videolara önce müziğin uygun şekilde kesilen yerini senkronlamak daha mantıklı mı olur?)

    Şeklinde mi yapacaksın? Yani bilmediğim bi başka yöntem var mıdır diye soruyorum. (Ben uğraşacak olsam öyle yapardım.)

    Ya da bölünen videolara önce müziğin uygun şekilde kesilen yerini senkronlamak daha mantıklı " cevap bu hocam :)

    + Müzik önerisi :)

    http://www.youtube.com/watch?v=uXyW4gNmy1g

    yada 

    http://www.youtube.com/watch?v=w1utDigX1fo

     


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 2851 Toplam Mesaj: 23