Ortak Klip Çekelimmi ?
-
Varım ama bir fikir olması gerek önce herkes kamerasından çekip mi toplucaz birleştiricez ?
ne0n12 tarafından 19/Ara/12 00:20 tarihinde düzenlenmiştir -
SyspioniC bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Dünya genelinde sadece entellektüel bilgiden ve zevklerden muaf aciz ergenler tarafından takip edilen, kolay tüketilip çokça varyasyon sunabilen Amerikan kültürünün hayranı gençlerimizi şevk içinde izledim.Ben apocalyptica gidiyorum,
[VİDEO]
hocam alıntının kaynağını da yazsaydın ya,
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/93929/call-me-maybe-ozyegin-universitesi
Aklın yolu bir,
-
olur da hocam bunlar gibi olmaz. herkes aynı cihazla mı çekecek ? çözünürlük parlaklık ses..... hepsini geçtim de ses önemli aga. sesin kalitelisi olması lazım.
-
Ergen işi hacı
Enstrüman çalan arkadaşlar metronomla aynı şeyi çalıp birleştirebilirler ama populer bi parca koyup dudaklari oynatmak tam ergen işi =)
-
Ne Kadar Çirkin,Tipsiz,Şekilsiz Varsa Kadir Has'ta Toplanmış Amk :D
Bir de Zengin Kızları Güzel Olur Derler,Bunlar Burslu mu Lan? :D
KILICH tarafından 19/Ara/12 09:51 tarihinde düzenlenmiştir -
kurgu ve montajında yardımcı olabilirim.
-
VideoJockey bunu yazdı
kurgu ve montajında yardımcı olabilirim.
Videoları aynı formata çevirmek, çözünürlük, renk vs ayarlanabilir pek problem değil. Ancak montaj aşamasında;
Videoları 2-3 saniyelik partlara ayırıp, müziği de aynı şekilde bölerek bir video editörü ile (ben UVS 11 kullanıyorum) videoları birleştirirken müziği de videoya senkronlama. (Ya da bölünen videolara önce müziğin uygun şekilde kesilen yerini senkronlamak daha mantıklı mı olur?)
Şeklinde mi yapacaksın? Yani bilmediğim bi başka yöntem var mıdır diye soruyorum. (Ben uğraşacak olsam öyle yapardım.)
-
bunları izlerken utanan sadece ben miyim lan :/
-
benide alın aranıza birde olay farklı mekanlarda farklı illerde gecsin herkes bir çözünürlükte bir video çeksin göndersin düzenlensin yapboz gibi birleştirsin biri
-
kazasker1 bunu yazdıVideoJockey bunu yazdı
kurgu ve montajında yardımcı olabilirim.
Videoları aynı formata çevirmek, çözünürlük, renk vs ayarlanabilir pek problem değil. Ancak montaj aşamasında;
Videoları 2-3 saniyelik partlara ayırıp, müziği de aynı şekilde bölerek bir video editörü ile (ben UVS 11 kullanıyorum) videoları birleştirirken müziği de videoya senkronlama. (Ya da bölünen videolara önce müziğin uygun şekilde kesilen yerini senkronlamak daha mantıklı mı olur?)
Şeklinde mi yapacaksın? Yani bilmediğim bi başka yöntem var mıdır diye soruyorum. (Ben uğraşacak olsam öyle yapardım.)
" Ya da bölünen videolara önce müziğin uygun şekilde kesilen yerini senkronlamak daha mantıklı " cevap bu hocam :)
+ Müzik önerisi :)
http://www.youtube.com/watch?v=uXyW4gNmy1g
yada
http://www.youtube.com/watch?v=w1utDigX1fo
