Osmanlıyı Filistinde Arkadan Vuranlar
-

FİLİSTİN'DE HAYATINA SON VERİLEN TÜRK ASKERİNDEN GERİYE KALAN..1918
ŞERİF HÜSEYİN'İN OĞLU FAYSAL VE yAHUDİ WEİZMAN, OSMANLI'YI FİLİSTİN'DEN UZAKLAŞTIRMANIN HATIRASINA DOSTLUK FOTOĞRAFI ÇEKTİRİYOR, 1918
Filistin'de Türk askerlerinin toplu mezarı
Şerif Hüseyinin cenazesi Kudüs'ten kaldırılıyor
İngilizlerin bombaladığı bir cami, Filistin
Gazze savaşlarında yaralanan Türk askerleri
Filistin'de savaş hazırlığı yapan Türk askerler
Askerlerimizçölde çorba içerken
Yahudi devletinin kuruluş mimarları
Lawrence, Emir Abdullah, ve Herbert Samuel
Yahudi asıllı İngiliz lord Walter Rotschild
Suud bin Abdülaziz
Osmanlı'ya karşı savaşmak üzere İngilizlerden para ve silah almak üzere Basra'ya geliyor, 1916
Arabistan cephesinde yüzbinlerce Türk askerinin arkadan vurulmasından sorumlu Şerif Hüseyin... Kendisini İslam peygamberinin torunu olarak tanıtıyordu. Emir Faysal ve Abdullah'ın da babası...
İslamın cihad sancağı için Filistin'de savaşan Türk askerleri
Emir Faysal, Irak Kralı olarak göreve başlıyor. Arkasında İngiliz danışmanlar var
EMİR fAYSAL, ıRAK KRALI İKEN...
Casus Lawrence (solda) ve akıl hocası Gertrude Bell
Filistin'de Yahudi yurdunun/vatanının kurulacağı bildirisini yayınlayan Lord Balfour, 1917
Yahudi NILI casus örgütünün lideri Sara Aaranson
Kudüs'te artık Türk askeri yok...O'nun yerine İngiliz ve Anzak askerleri kutsal kente hakim 1918
YAHUDİ-SİYONİST LOBİSİNİN
FİLİSTİN'DE KURMAYI DÜŞÜNDÜĞÜ BÜYÜK İSRAİL PROJESİ, 1919 YILI
Osmanlı’nın Filistin’de 1917 ve 18 yıllarında İngilizler karşısında ağır bir yenilgi almasında Şerif Hüseyin’in isyancı Arap aşiret silahlıları… -Osmanlı karargahına sık sık ziyaret yapan Yahudi asıllı kadınlardan oluşan NILI casusluk örgütü… -İngiltere Hükümetinde önemli etkinliği bulunan Yahudi asıllı Herbert Samuel, Winston Churchil, Lord Balfour, Walter Rotschild’in çalışmaları önemlidir.
Gazze-Birşiba-Kudüs üçgeninde yüzlerce toplu mezarda tahmini sayıları 50 bini bulan Türk askeri bulunmaktadır.
Belki çok acımasız olacak ama ...
Eden bulsun...
UNUTMAMAK ÜZERE... -
eden bulsun doğru, yanlız arap hayranı bazı yobaz köpekler bunları unutmuş gibi malesef.
-
araplara asla güvenilmez cihat emri verilmişken gidipte ingilizlerle işbirliği yapmış olan arap pislikleri ceza oalrak şuan israilden cekiyorlar cekeceklerini ( Filistin halkı masumdur geçmişin cezasını cekmektedir) yahudi itleri her zaman ki gibi vatan araşıyında..
katletmek lazım yahudileri.(bkz. Adolf Hitler )
-
bir ay önce açılan böyle konuya da yorum yazmıştım belki aramızdan kızanlar olmuştur ama şu gerçekki yahudilerin filistinlilere yaptığı az bile daha beter olsunlar o ölen osmanlıdan benim dedemide kinin ile zehirlemişler mezarını hala bulamadık orda şehit yatıyor tarihinizi bilin duygusallıga yer yok türkiyenin çıkarı kimin yanındaysa o devletle iyi geçinmek zorunda, araplar kadar pis millette yoktur bunu bilesiniz. müslümanlık ayrı birşey onu yaşayan bilir hele müslüman müslümanı öldürmüşse o devlet hiç bir zaman iflak olmaz elimde bir yetki olsa filitine 100 bombada ben atarım gebersin 50 bin osmanlı askerini zehirleyip arkadan hançerleyen ingiliz işbirlikçilerini allah her azaman kahretsin.ben türk oğlu da türküm.
-
abdullahozcan bunu yazdı:
-----------------------------
bir ay önce açılan böyle konuya da yorum yazmıştım belki aramızdan kızanlar olmuştur ama şu gerçekki yahudilerin filistinlilere yaptığı az bile daha beter olsunlar o ölen osmanlıdan benim dedemide kinin ile zehirlemişler mezarını hala bulamadık orda şehit yatıyor tarihinizi bilin duygusallıga yer yok türkiyenin çıkarı kimin yanındaysa o devletle iyi geçinmek zorunda, araplar kadar pis millette yoktur bunu bilesiniz. müslümanlık ayrı birşey onu yaşayan bilir hele müslüman müslümanı öldürmüşse o devlet hiç bir zaman iflak olmaz elimde bir yetki olsa filitine 100 bombada ben atarım gebersin 50 bin osmanlı askerini zehirleyip arkadan hançerleyen ingiliz işbirlikçilerini allah her azaman kahretsin.ben türk oğlu da türküm.
-----------------------------tarihte yaptıklarını savunamam ki yanlıştır
bu günde yanlış yapanlarıda vardır ama hiç kimse masum kandınları çoçukların öldürülmesinin dogru oldugunu söyleyemez
-
malesef onların yaptığı hataları şimdi torunları ödüyor..
-
Eden bulur ama bu demek değildir ki masum insanlar bedelini ödesin...
-
araplar kadar pişkin çalışmayan insanı arkadan vuran bir ırk daha yoktur onlarda müslüman filan değildir onlar dinsizin tam kendisidir orada ölenlerede acımıyorum zamanında bizi o topraklarda öldürürken iyiydi daha çok kan içinde kalmasını istiyorum o toprakların araplara karşı israil'le iş yaparım daha iyi örneğin soykırımı geçirmediler.yani diyeceğim şudur dünya bazı insan toplulukların bulunduğu yerdir savaş çıktığında ortada ne din kalır ne ahlak ortada para konuşur kimde para ve güç var onun yanında yer alınır.filistinler yaptıklarını fazlasıyla ödemektedirler iyide oluyo çünkü bunlar başka yoldan anlamaz.
-
Evvela konuyu açan ve görüşlerini paylaşan arkadaşlara müteşekkiren merak ettiğim bazı hususlar var..
Bugün eğer herşey aynen böyle devam ederse 5 - 10 yıl sonra bir Kürt devleti hayal değil, amaçlarına hedeflerine ulaşıyorlar, farkında mısınız ?
İlaveten o gün Araplar Osmanlı'yı arkadan vurdu bugün ise bedelini ödüyorlar diyorsunuz. Sorum şudur..
Eğer Güneydoğu'da Kürdistan devleti kurulursa (ki tekrar söylüyorum bugünkü siyasi konjönktür böyle devam ederse bu hayal değil) 50 yıl sonra orada yapılacak katliamda Arapların; Türkler topraklarını onlara verdiler, şimdi de bedelini ödüyorlar. diyecek olmaları sizin şu dediklerinize bakılarak onları haklı çıkarmaz mı ?
"Kimse atasının günahından dolayı; kınanamaz, cezalandırılamaz."(hadis-i şerif)
"Kişi kınadığını yaşamadan ölmez." (hadis-i şerif)
-
yazıklar olsun bunların müslümanlığına.
ektiklerini biçiyorlar diyeceğim ama.bugün yine hepsi zenginlik içinde.onların suçunu, cezasını masum filistin halkı geçiyor.
yatacak yeriniz yok. -
mont-blanc bunu yazdı:
-----------------------------Evvela konuyu açan ve görüşlerini paylaşan arkadaşlara müteşekkiren merak ettiğim bazı hususlar var..
Bugün eğer herşey aynen böyle devam ederse 5 - 10 yıl sonra bir Kürt devleti hayal değil, amaçlarına hedeflerine ulaşıyorlar, farkında mısınız ?
İlaveten o gün Araplar Osmanlı'yı arkadan vurdu bugün ise bedelini ödüyorlar diyorsunuz. Sorum şudur..
Eğer Güneydoğu'da Kürdistan devleti kurulursa (ki tekrar söylüyorum bugünkü siyasi konjönktür böyle devam ederse bu hayal değil) 50 yıl sonra orada yapılacak katliamda Arapların; Türkler topraklarını onlara verdiler, şimdi de bedelini ödüyorlar. diyecek olmaları sizin şu dediklerinize bakılarak onları haklı çıkarmaz mı ?
"Kimse atasının günahından dolayı; kınanamaz, cezalandırılamaz."(hadis-i şerif)
"Kişi kınadığını yaşamadan ölmez." (hadis-i şerif)
-----------------------------Ne alaka kardeşim? nedemek isdeğini anlayamadım biz türkler kime ihanet edecezde kahpelik hainlik yapacazda ettiğimizi araplar gibi bulacaz?
