ÖSS 2010 Meslek Liseleri Geçişler Hakkında..
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------emre_644 bunu yazdı:
-----------------------------BAAL bunu yazdı:
-----------------------------Kağıt üzerinde girebiliyorsun ancak alan dışı adam gibi bir yer için tüm soruları yapıp derece yapman gerek.Birde boşuna umutlanmayın katsayı matsayı kalkmaz.
Sistem gence,ikinci bir şans vermek yerine onun hayatını hipotek altına alıp işci olarak kalmasını sağlıyor.Meslek liseliler çıkar amaçlı suç örgütü kursa bizzat katılır maddi ve manevi hertürlü desteği veririm.Çok büyük haksızlık yapılıyor.Nice insan küçüklüğün verdiği cahillik ile yaptığı seçim yüzünden hayatının geri kalanını istemediği bir meslek ile sürdürüyor.Bir çoklarının aileside yüksek tahsilli olmadığı için çocuğunu yeterince yönlendiremiyor.Meslek bilsin,altın bileziği olsun diyerek çocuklarını hangi karanlığın içine attıklarını bilmeden telkin ediyorlar.Bu gün okuduğu bölümü seven kaç meslek liseli vardır %0.1.İmam hatip engeli olduğunuda sanmıyorum,bilerek onları öne sürüyorlar.Gerçek dışı bir yaklaşım,yoksa farklı çözümler bulmuşlardı şimdiye kadar.Amaç emir altında çalışıcak bir yığın genç köle yetiştirmek,kapitalist tiranlar ile büyük antlaşmlar mevcuttur.teröriste bile kucak açan devlet bu konuda kendi evladını hor görüp ikinci bir şans vermemekteki ısrarı başka türlü açıklanamaz.
İsyan edin,okulları molotoflayın kötü adam olun ancak o zaman dikkat çeker,kulak kabartılan şahıslar olursunuz.
-----------------------------bence cok yanlış düşünüyorsun ben meslek lisesi bilgisayar bölümündeyim ve gayette memnunum ama beni başka bölümler pek alakadar etmez...
-----------------------------yanlıs degıl tam anlatılmak ıstenılenı soyledı BAAL. bende meslek lısesı bılgısayar cıkıslıyım. suan unıdeyım vsvs..
ama lisedeyken coqu kız arkadsımın hayalı ise farklıydı.. Fotografcılık sınıf ogretmenlıgı gıbı vsvs..
ben unıye gırdım onlar suan boşta.. gidemıyorlar kı unıye..
-----------------------------istemiyen gelmez ama aile zoruyla gelenlere bişi diyemem tabi... ha ne kadar bilgi ögrettikleri üzerindede tartışılır
-
elektrik okuduysan sayısaldan puanın kırılmaz ama gene ea dan kırlacaktır. bu konuda ayrıntılar belli olmamakla beraber
ünal yarımağanın "genel liselerle eşit haklara sahip olunacak." ifadesi var bununla berabe ek puan avantajı korunacak. bu
sisitemle meslek liselerine hem sayısal hem de kalite olarak daha çok öğrenci gelecek meslek liseleri şahlancak. -
BAAL bunu yazdı:
-----------------------------Kağıt üzerinde girebiliyorsun ancak alan dışı adam gibi bir yer için tüm soruları yapıp derece yapman gerek.Birde boşuna umutlanmayın katsayı matsayı kalkmaz.
Sistem gence,ikinci bir şans vermek yerine onun hayatını hipotek altına alıp işci olarak kalmasını sağlıyor.Meslek liseliler çıkar amaçlı suç örgütü kursa bizzat katılır maddi ve manevi hertürlü desteği veririm.Çok büyük haksızlık yapılıyor.Nice insan küçüklüğün verdiği cahillik ile yaptığı seçim yüzünden hayatının geri kalanını istemediği bir meslek ile sürdürüyor.Bir çoklarının aileside yüksek tahsilli olmadığı için çocuğunu yeterince yönlendiremiyor.Meslek bilsin,altın bileziği olsun diyerek çocuklarını hangi karanlığın içine attıklarını bilmeden telkin ediyorlar.Bu gün okuduğu bölümü seven kaç meslek liseli vardır %0.1.İmam hatip engeli olduğunuda sanmıyorum,bilerek onları öne sürüyorlar.Gerçek dışı bir yaklaşım,yoksa farklı çözümler bulmuşlardı şimdiye kadar.Amaç emir altında çalışıcak bir yığın genç köle yetiştirmek,kapitalist tiranlar ile büyük antlaşmlar mevcuttur.teröriste bile kucak açan devlet bu konuda kendi evladını hor görüp ikinci bir şans vermemekteki ısrarı başka türlü açıklanamaz.
İsyan edin,okulları molotoflayın kötü adam olun ancak o zaman dikkat çeker,kulak kabartılan şahıslar olursunuz.
-----------------------------Son cümlen hariç dediklerine aynen katılıyorum. sebebi ise 1. benim hayatım..2.si Eve geldim kardeşimi tutturmuşlar meslek lisesine tercih ettircez diye.delirdinizmi meslek lisesi bi mesleği olsun diye kafayı mı yediniz diye sinirlendim. sağlık meslek lisesi olabilir dedim düz lise oku diyorum bitiremem diye korkutmuşlar..
hakkaten nice insan aldığı eğitimsizlikle cahilce yaptığı seçimle bi şekilde hayatını sürdürürsün mantığıyla geleceği karartı bir yaşam mücadelesi vermek zorunda kalıyor. Eğitimin devlet okullarında meslek liseside dahil, adam gibi eğitim olmadığını tasdikliyorum....
ahh ne çok isterdim köy enstitülerinin zamanında okumayı..bence almanya köy enstitüleri eğitimini uyguluyor şu anda..Atatürkün doğru bulduğu bu okulların gelecekle halkın iş güç sahibi olmayı eğitim ile uygulatan insanların bilgisinin üstün olacağı için kurulan okulları kapatan zihniyet varya o zihniyet..
bilgisayar bölümünden mezun olup 2 yıllık bitiren arkadaşım tekrar çalıştı ve össden aldığı puanla 4 yıllık bilgisayar öğretmenliğini kazandı...2 yıl üni boşuna okudu deniyor gözümüzde. direk 4 yıllık okusaydı zamanı boşa gitmezdi...böyle bir sistemi aşan arkadaşımın bilgisine hayranım :)
-
hacım meslek lisesi çıkışlıyım bak bende say 1 we ea 1 den en fazla tercih yapabiliosun
Eğer 2. bölüm yapmayı denersen puanın hesaplanmıo...
Elektronik çıkışlı adaylar için 2 weya 3 üni öneririm sadeece sonuçta elektronik ataması hemen hemen hiç yok
1. eskişehir uçak elektrik elektroniği (%90 gibi bir iş imkanı)
2.sakarya elktronik ve bilgisayar öğretmenliği 2. öğretim
3.muğla(yani benm okuduğum yer) elektronik ve bilgisayar öğretmenliği -
şimdiki aklım olsa düz lise yerine direk meslek lisesine giderdim çünkü düz liseden çıkıyosun öss olmadımı mal gibi kaldın ortada iş yok meslek yok ne yapcan mecbur ya gircen biyerde 3 kuruşa talim yada s s kazancan üniyi tabi herkes kendinde olmayanı iste o ayrı konu şimdi haa bide şu var öss ye girersin puanın çok iyi gelir ama meslek lisesinden olduğun için kendi bölümün den başka yerde okuyamasın onu anlarım ama türkiyede öss girenlerin yüzde 80 kazanamıyor yada aile baskısı şudur budur dandirik bölüm yazıp geçiyor şimdi bu dediklerime katılmayanlar olabilir meslek lisesinde okuyanlar ancak 2 3 sene sonra ne demek istediğimi anlarsınız düz lisede okuyan arkadaşınız işçi olarak çalışırken sizin bi sıfatınız olduğunda anlarsınız ALLAH herkesin yolunu açık etsin ne diyelim
-
ben meslek lisesi atl bolumunde ve bılgısayar bolumdeyım ve cogu dedıgınıze katılmıyorum .. dıger lıselerle derslerımız aynı onlar ne goruyorlarsa bızde aynısını goruyoruz mat fiz kimya biyo .. ben gayet memnunum ve ek puan avantajıda cok cazıp , bılgısayar ogretmenlıgınınde ataması yapılıyor ..
-
Sayın Müridler...
Ben Endüstri Meslek Öğrencisiyim Ve Ege Üniversitesi Konservatuar Düşünüyorum Meslek Liseleri Kendi Alanı Olmayınca Puan Düşürüyormuş yeni Sistemde Devammı Edecek ?
-
MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
-----------------------------Sayın Müridler...
Ben Endüstri Meslek Öğrencisiyim Ve Ege Üniversitesi Konservatuar Düşünüyorum Meslek Liseleri Kendi Alanı Olmayınca Puan Düşürüyormuş yeni Sistemde Devammı Edecek ?
-----------------------------Belirli puan kısıtlamasını kaldırdılar diye düşünüyorum , bu yeni sistemde sınavın gidişatını sen ayarlıyorsun konservatuar için gereken uygulamaları oku öğrendaha sonra ona kas ne zaman giriceksen sınava başla ..
-
arkadaşlar bişe sorucam benim yiğenim meslek lisesi bilgisayar bölümünü bitirdi bu sene sınavsız geçişi kullanıcak ancak şöle bi durum var şimdi bu 2yıllık bilgisayar bölümü yerine sayısaldan 2 yıllık herhangi bir bölüm seçerse puanı kırılırmı?
-
theimpossible bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar bişe sorucam benim yiğenim meslek lisesi bilgisayar bölümünü bitirdi bu sene sınavsız geçişi kullanıcak ancak şöle bi durum var şimdi bu 2yıllık bilgisayar bölümü yerine sayısaldan 2 yıllık herhangi bir bölüm seçerse puanı kırılırmı?
-----------------------------Eğer say-1 yapmışsa kırılmaz girebilir , ama 2 yıllık bilgisayar bölümüne girip güzel ünilerde okuyup 4 seneye çıkartmak daha mantıklı :)
