

Öss Dergilerinden En İyisi?
-
Öss dergilerinden birine abone olcam sizce en iyisi hangisi?Finale iyi deniyo,sizin önerileriniz nelerdir? 1 dergi zaten geliyo 1 tane daha sağlam dergi istiyorum...
-
Hangı sehırde yasıyorsun ?
-
dergi aboneliği olarak bende finali öneriyorum
-
Ben finalin degilerini beyenmiyorumm..Bosver finali.
Bİraz zorlar ama mef yada Fbm bu iki dergi cok iyidir.(mef hem guzel hemde cok zor )
-
Antep de yaşıyorumda musket de ne fark etcek ki anlamadım..Fbm zaten benim dersane onu alıyorumda geometrim kötü onda çok ağr geliyo bide hafif alıp dengelemek istiyorum işin aslı..
-
finali tek geçerim. Ama dergilerdeki sorulara bağımlı kalma onlar yetersiz kalabilir.
-
karsinojen bunu yazdı:
-----------------------------
finali tek geçerim. Ama dergilerdeki sorulara bağımlı kalma onlar yetersiz kalabilir.
-----------------------------
Yok abi dergiyi sırf arada yardımcı olsun diye alıyorum zaten dersane kitaplarını(fbm,fem ve zaferin) çözüyrum geri kalan zamanlarda da..Dergide iyi oluyo ama -
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
karsinojen bunu yazdı:
-----------------------------
finali tek geçerim. Ama dergilerdeki sorulara bağımlı kalma onlar yetersiz kalabilir.
-----------------------------
Yok abi dergiyi sırf arada yardımcı olsun diye alıyorum zaten dersane kitaplarını(fbm,fem ve zaferin) çözüyrum geri kalan zamanlarda da..Dergide iyi oluyo ama
-----------------------------
fbm nin geometri kitabı kolaydır onu coz kesin.Geo kotuyse dergiye dokunma bile moralin bozulur :D hocalar bile cozemiyo cogunu..Geo icin Balcı yayınlarının geometri konu anlatımlı kitabını tavsiye edebilirim ogretici bi kitap.. -
Öyle böyle kötü değil yalnız:) mat-1 full geo-1 1 doğru:) mat-2 3 yanlış fln geo 1 doğru fln:D çok berbat:| beni ne keser bilmiyorum valla..BAlcıyı da alıym bulurum heralde.
-
hocam geometriden korkma cok kolay derstir..Bende ilk baslarda hic cozemezdim yapamıyom bu geometriyi diyodum..
Bak soyle yap cozemedigin soruları esek kadar bi kagıda ciz(a4 un yarısı kadar olabilir)soru coz zor ben cozemiyom deme
gerekirse yarım saat ugras cozmek icin,inanıyorum duzelicektir.bide o kitabı al butun orneklerini anlayarak coz bol soru coz..
Sakın soru cozmeyi bırakma geo cok nankor bi ders..Hadi kolay gelsin sorun falan olursa yardımcı olabilirim ben.
-
SWAT bunu yazdı:
-----------------------------hocam geometriden korkma cok kolay derstir..Bende ilk baslarda hic cozemezdim yapamıyom bu geometriyi diyodum..
Bak soyle yap cozemedigin soruları esek kadar bi kagıda ciz(a4 un yarısı kadar olabilir)soru coz zor ben cozemiyom deme
gerekirse yarım saat ugras cozmek icin,inanıyorum duzelicektir.bide o kitabı al butun orneklerini anlayarak coz bol soru coz..
Sakın soru cozmeyi bırakma geo cok nankor bi ders..Hadi kolay gelsin sorun falan olursa yardımcı olabilirim ben.
-----------------------------
Saolasın:) moral verdin cidden.deniycem valla yırtınıcam diğerlerini bırakcam zten pek bişey kalmadı onlardan geo ya abancam:)