Öss Dergilerinden En İyisi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Öss dergilerinden birine abone olcam sizce en iyisi hangisi?Finale iyi deniyo,sizin önerileriniz nelerdir? 1 dergi zaten geliyo 1 tane daha sağlam dergi istiyorum...

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Hangı sehırde yasıyorsun ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Falconeyd
    Falconeyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    dergi aboneliği olarak bende  finali öneriyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    Ben finalin degilerini beyenmiyorumm..Bosver finali.

    Bİraz zorlar ama mef yada Fbm bu iki dergi cok iyidir.(mef hem guzel hemde cok zor )

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Antep de yaşıyorumda musket de ne fark etcek ki anlamadım..Fbm zaten benim dersane onu alıyorumda geometrim kötü onda çok ağr geliyo bide hafif alıp dengelemek istiyorum işin aslı..


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    finali tek geçerim. Ama dergilerdeki sorulara bağımlı kalma onlar yetersiz kalabilir.

    www.karsinojen.tr.cx
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    karsinojen bunu yazdı:
    -----------------------------
    finali tek geçerim. Ama dergilerdeki sorulara bağımlı kalma onlar yetersiz kalabilir.
    -----------------------------
    Yok abi dergiyi sırf arada yardımcı olsun diye alıyorum zaten dersane kitaplarını(fbm,fem ve zaferin) çözüyrum geri kalan zamanlarda da..Dergide iyi oluyo ama

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    karsinojen bunu yazdı:
    -----------------------------
    finali tek geçerim. Ama dergilerdeki sorulara bağımlı kalma onlar yetersiz kalabilir.
    -----------------------------
    Yok abi dergiyi sırf arada yardımcı olsun diye alıyorum zaten dersane kitaplarını(fbm,fem ve zaferin) çözüyrum geri kalan zamanlarda da..Dergide iyi oluyo ama
    -----------------------------
    fbm nin geometri kitabı kolaydır onu coz kesin.Geo kotuyse dergiye dokunma bile moralin bozulur :D hocalar bile cozemiyo cogunu..Geo icin Balcı yayınlarının geometri konu anlatımlı kitabını tavsiye edebilirim ogretici bi kitap..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Öyle böyle kötü değil yalnız:) mat-1 full geo-1 1 doğru:) mat-2 3 yanlış fln geo 1 doğru fln:D çok berbat:| beni ne keser bilmiyorum valla..BAlcıyı da alıym bulurum heralde.


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam geometriden korkma cok kolay derstir..Bende ilk baslarda hic cozemezdim yapamıyom bu geometriyi diyodum..

    Bak soyle yap cozemedigin soruları esek kadar bi kagıda ciz(a4 un yarısı kadar olabilir)soru coz zor ben cozemiyom deme

    gerekirse yarım saat ugras cozmek icin,inanıyorum duzelicektir.bide o kitabı al butun orneklerini anlayarak coz bol soru coz..

    Sakın soru cozmeyi bırakma geo cok nankor bi ders..Hadi kolay gelsin sorun falan olursa yardımcı olabilirim ben.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    SWAT bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam geometriden korkma cok kolay derstir..Bende ilk baslarda hic cozemezdim yapamıyom bu geometriyi diyodum..

    Bak soyle yap cozemedigin soruları esek kadar bi kagıda ciz(a4 un yarısı kadar olabilir)soru coz zor ben cozemiyom deme

    gerekirse yarım saat ugras cozmek icin,inanıyorum duzelicektir.bide o kitabı al butun orneklerini anlayarak coz bol soru coz..

    Sakın soru cozmeyi bırakma geo cok nankor bi ders..Hadi kolay gelsin sorun falan olursa yardımcı olabilirim ben.


    -----------------------------
    Saolasın:) moral verdin cidden.deniycem valla yırtınıcam diğerlerini bırakcam zten pek bişey kalmadı onlardan geo ya abancam:)

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
Toplam Hit: 3728 Toplam Mesaj: 25