

Öss Dergilerinden En İyisi?
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
SWAT bunu yazdı:
-----------------------------hocam geometriden korkma cok kolay derstir..Bende ilk baslarda hic cozemezdim yapamıyom bu geometriyi diyodum..
Bak soyle yap cozemedigin soruları esek kadar bi kagıda ciz(a4 un yarısı kadar olabilir)soru coz zor ben cozemiyom deme
gerekirse yarım saat ugras cozmek icin,inanıyorum duzelicektir.bide o kitabı al butun orneklerini anlayarak coz bol soru coz..
Sakın soru cozmeyi bırakma geo cok nankor bi ders..Hadi kolay gelsin sorun falan olursa yardımcı olabilirim ben.
-----------------------------
Saolasın:) moral verdin cidden.deniycem valla yırtınıcam diğerlerini bırakcam zten pek bişey kalmadı onlardan geo ya abancam:)
-----------------------------Hoca varya bak nasıl yap biliyon mu?
Birazca büyük kağıtlara çiz, daha sonra üstünde bildiklerini uygula, mesela neler
Nerde diklik orda Öklit.
İki diklik bir Öklit.
Muhteşem üçlü
Muhteşem dörtlü felan. Hadi kolay gelsin.
-
biraderim finali tek gecerim. dersaneleri pek ise yaramıyo ama. asıl keramet yayınlarında. final yayınlarına uye ol adam gibi tum seti coz kazanamassan git at kendini kopruden xD.
-
gecen sene finale gittim bu senede gidicem.Geçen sene dergileri bize veriyolardı dogal olarak her hafta ama tavsiye etmem.Eger ki bir dersaneye gitmiyosan dergiyle olcak iş degil ben sana söyliyim.Her dersin konu anlatımlı kitabını al daha iyi.Dergide konu öyle bi anlatılıyoki ben dersaneye gitmesem o anlatımdan bi bok anlamam.Çok taşaklı konuyu bile 1-2 sayfada anlatıyo eksiklikleri falan var.
-
sınav dergisini öneririm. konuları çok güzel anlatır detaylı işler sorularıda ortadan zora doğru gider. o zor soruları çözebilirsen öss deki sorular çerez gibi gelir sana. ben sınav dergisiyle hazırlandım mar1 i 13-14dk da yapmıştım. hiçte yanışım yoktu. mat2 dende 3 yanlışım vardı. tabi bu birazda yetenekle alakalı :D ama derginin katkısı çok büyük. yakınlarında sınav dersanesi varsa git incele beğenmessen ikinci olarak finali öneririm
-
finalin fdd yayınlarını al ayrıca zirve de çok kaliteli geçen sene onla hazırlandım ;)
-
dersaneden pi analitik verdiler ,o çok kolay ama cok az soru war
-
bak şimdi final çok iyidir ama konu anlatımı açısından senin kendin incelemen lazım zirve, sınav...... önerebilceklerim
-
zirve rulz
-
final yada Sınavı tercih
-
Final - evinize gelen dersane :D dersaneye gitmiorum sadece finale aboneyim bi de birey yayınlarından yardımcı kitaplar aldım gül gibi geçinip gidiom benim gibi yap bence, dersaneye verceğin parayla kendi dergini bile basabilirsin :D