Öss Dergilerinden En İyisi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    SWAT bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam geometriden korkma cok kolay derstir..Bende ilk baslarda hic cozemezdim yapamıyom bu geometriyi diyodum..

    Bak soyle yap cozemedigin soruları esek kadar bi kagıda ciz(a4 un yarısı kadar olabilir)soru coz zor ben cozemiyom deme

    gerekirse yarım saat ugras cozmek icin,inanıyorum duzelicektir.bide o kitabı al butun orneklerini anlayarak coz bol soru coz..

    Sakın soru cozmeyi bırakma geo cok nankor bi ders..Hadi kolay gelsin sorun falan olursa yardımcı olabilirim ben.


    -----------------------------
    Saolasın:) moral verdin cidden.deniycem valla yırtınıcam diğerlerini bırakcam zten pek bişey kalmadı onlardan geo ya abancam:)
    -----------------------------

     

    Hoca varya bak nasıl yap biliyon mu?

    Birazca büyük kağıtlara çiz, daha sonra üstünde bildiklerini uygula, mesela neler

    Nerde diklik orda Öklit.

    İki diklik bir Öklit. 

    Muhteşem üçlü

    Muhteşem dörtlü felan. Hadi kolay gelsin. 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mufreze
    Mufreze's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek
    biraderim finali tek gecerim. dersaneleri pek ise yaramıyo ama. asıl keramet yayınlarında. final yayınlarına uye ol adam gibi tum seti coz kazanamassan git at kendini kopruden xD.

    <?php if ( $mufreze == "0" ) ( include ( "ambulance.php" ) ) ?>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    gecen sene finale gittim bu senede gidicem.Geçen sene dergileri bize veriyolardı dogal olarak her hafta ama tavsiye etmem.Eger ki bir dersaneye gitmiyosan dergiyle olcak iş degil ben sana söyliyim.Her dersin konu anlatımlı kitabını al daha iyi.Dergide konu öyle bi anlatılıyoki ben dersaneye gitmesem o anlatımdan bi bok anlamam.Çok taşaklı konuyu bile 1-2 sayfada anlatıyo eksiklikleri falan var.

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo
    sınav dergisini öneririm. konuları çok güzel anlatır detaylı işler sorularıda ortadan zora doğru gider. o zor soruları çözebilirsen öss deki sorular çerez gibi gelir sana. ben sınav dergisiyle hazırlandım mar1 i 13-14dk da yapmıştım. hiçte yanışım yoktu. mat2 dende 3 yanlışım vardı. tabi bu birazda yetenekle alakalı :D ama derginin katkısı çok büyük. yakınlarında sınav dersanesi varsa git incele beğenmessen ikinci olarak finali öneririm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saiLoRa
    saiLoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    finalin fdd yayınlarını al ayrıca zirve de çok kaliteli geçen sene onla hazırlandım ;)

    &#1029;&#1044;G&#920;&#961;&#1044; &#1178;&#913;&#950;&#1052;&#8494;&#1071;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dersaneden pi analitik verdiler ,o çok kolay ama  cok az soru war

    çocuktum,büyüdüm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    bak şimdi final çok iyidir ama konu anlatımı açısından senin kendin incelemen lazım zirve, sınav...... önerebilceklerim

    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    zirve rulz

    tahribat.com a can feda
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fzl2007
    fzl2007's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    final yada Sınavı tercih

    Türk'e Kefen Biçmek Kimin Haddine
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    Final - evinize gelen dersane :D dersaneye gitmiorum sadece finale aboneyim bi de birey yayınlarından yardımcı kitaplar aldım gül gibi geçinip gidiom benim gibi yap bence, dersaneye verceğin parayla kendi dergini bile basabilirsin :D
Toplam Hit: 3729 Toplam Mesaj: 25