Öss Sınavına Girecekler...
-
walla beyler herkese kolay gelsin 1 aydan az kaldı bende hazırlanıyorum merakla bekliyorum ne olacak acep
Allah çalışanın emeğini boşa çıkarmasın... -
aaaaamin diyelim ucu bize de dokansın
-
Hay a.q hatırlatmayın be abicim :) Zaten her molada TBT ye sarılıyoruz.Yine karşımda görüyorum şu össyi.Bu arada bütün sayısal öğrencilerine başarılar dilerim.EA için aynısı geçerli değil tabii :)
Toplam Hit: 1883 Toplam Mesaj: 14
