Öss Ye Çok Az Kaldı.
-
Var ya acaip heyecanlıyım.Daha sınav yerimi gidip görmedim bile.Şu an bile heyecanlıyım.Bu ikinci girişim.Geçen sene sınav sırasında bile bu kadar heyecanlanmamıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Benim durumumda olan varsa döksün içini, rahatlasın.
-
2. girişinmiş aslında hiç heycanlanmaman lazım (; geçen sene biraz heycanlandım sınav öncesi ve kazık mat2 sorularını görünce ama bi zamandan sonra sorulara yoğunlaşıyosun ve geçiyo...
-
Çok kötü bir şey. Bütün yıl bekliyorsun hazırlanıyorsun, hatta bir kaç yıl önceden ama sana sadece 3 saat veriyorlar. 11 sende öğrendiklerimiz 3 saate sığrdıran zihniyete...
Bende heyecendan sıçmısdım...
-
valla bende hazırlanıyom :D son dersane denememde de 260 yaptım. bakalım hadi hayırlısı öss de soyle bi 270 üstü yaparsam öpüpte basıma koyarım :D
-
harbiden öss gireceklere allah yardım etsin nediyelim :S
-
Çalışın köleler,
durmayın sakın bakın kac milyon kişiyle yarışacaksınız yemeyin içmeyin sıcmayın çalışın uleeeenn
O sabah götümde pireler ucuşa ucuşa yatacam a.k. :D
Hep bizmi stres olacaz lan azcıkda diğer milyonlar stres olsun :D
Allahım gördükce böle öss kitabı fln elinde taşıyanlar gülesim gelio artık :D
Çalışın vakit chat vakti değildir :D
Siz insan değil ÖĞRENCİ siniz :D
-
Hakkatende ulan herkezi rakip görüyordum gece gündüz soru çöz....
Ne oldu ola ola bilgisayar programcısı oldum :(
-
Abü bende Öss ye girdim bu kadar heycan panic vs vs yoktu :D aq dikkat edin lan valla benim sınava girdiim okulda giren kızlardan biride hem kurs hem dersane ye gitmiş manyak bi $ekilde çalı$mı$ tüm sene sınava 10 dk kala heyecandan bayıldı :/ ayıktıramadılar hastaneye kaldırdılar :D Al i$te aq bütün senesi gitti ::) O yüzden relax relax relax :) bnde rene gibi yapıcam ama bn ztn her pazar yapıorum o i$lemleri :D
-
yeter artık heyecan yaptım zaten 8 aydır stres atıyordum dün iLk defa actım bi deneme cözdüm bi denemede bu gün tamamdır bütün hazırLık bu kadar :D rene öss ye girecek biri oLarak sonuna kadar destekLiyorum yazdıkLarını ve bu yıL iLk defa saat 9 da kaLkacam cok üzgünüm :D
Allah kimsenin emegini bosa cıkarmasın.. BÜtün yarısmacıLara basarıLar diLiyorum :)
-
Heyecanın H si yok keşke yarın girsekte kurtulsak.
-
en son denemeden 220 yaptım taarraağı yedim yani :(:(
