ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor!
-
tercih yapılan yeri kazanmışsa birisi ve kayıdını yaptırmazsa puan düşüyormuş doğrumu ?
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
tercih yapılan yeri kazanmışsa birisi ve kayıdını yaptırmazsa puan düşüyormuş doğrumu ?
-----------------------------önümüzdeki sene düşer, sonraki sene gene normale döner
-
tercih ettiği yeri kazanması gerekiyor mu ki ? Benim bildiğim kazanmasa bile tercih hakkını kullandığı için kazanamamış bile olsa tercih ettiği yeri yine de düşüyor sonraki sene ..
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
tercih ettiği yeri kazanması gerekiyor mu ki ? Benim bildiğim kazanmasa bile tercih hakkını kullandığı için kazanamamış bile olsa tercih ettiği yeri yine de düşüyor sonraki sene ..
-----------------------------hayır, yok öyle birşey :) kazanır da gitmezse düşer,..
-
rastgele hocalar!!!
-
Hadi hayırlısı baklım 2 yıllık yazdık hep ama bakıcaz :|
-
heyCANla bekliyorum... gitme vakti geldi artık buralardan... en çokta bunu istiyordum... kurtulam şuralardan... inşallah çıkar biryerle ya...
-
İnş. herkes istediği bölüme yerleşir :D
Serverlar her yıl olduğu gibi göçer kanımca :D
-
Arkadaşlar boğaziçi bilgisayar mühendisliğini tutturdum
diyebilecek bi babayiğit çıkacakmı acabA:D -
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
tercih yapılan yeri kazanmışsa birisi ve kayıdını yaptırmazsa puan düşüyormuş doğrumu ?
-----------------------------Bildiğim kadarıyla biryeri kazanır, kaydını yaptırır ve bırakırsan düşüyor.
Genede bir araştır ama yüksek ihtimal böyle.
