ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor!
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
tercih ettiği yeri kazanması gerekiyor mu ki ? Benim bildiğim kazanmasa bile tercih hakkını kullandığı için kazanamamış bile olsa tercih ettiği yeri yine de düşüyor sonraki sene ..
-----------------------------hayır, yok öyle birşey :) kazanır da gitmezse düşer,..
-----------------------------hayır öylede değil :)
kazanır kaydı yaptırır ama gıtmezsen düşer
+ kazanır kaydı yaptırır gıder ve hemen ertesı sene gırersende düşer (misal ben)
bunun harıcınde düşmüyor bıldıgım kadarıyla
-
Arkadaşın mallığı yüzünden Şanlıurfa Viranşehiri yazdım :S Merkez yazcaktım viranşehir yazmışız :S Dua edin la gelmesin :F MErsin Merkez gelsin :) Yol parası gircek yoksa her şekilde.
-
Bu senenin kılavuzu; Seneye de 2008 yerine 2009 ösys'de bir yükseköğretim programına yerleştiren adayların .... diye başlayacak:
Yani hotboy'un ki doğru sen(AbdullahAzad) yanılıyorsun...
1.5. 2008-ÖSYS'DE BİR YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMINA YERLEŞTİRİLEN
ADAYLARIN AOBP'LERİ HANGİ KATSAYILARLA ÇARPILACAKTIR?
AOBP'lerin yerleştirmede kullanilan Y-ÖSS puanlarýna katkısı, adayların bir önceki yılda bir yükseköğretim
programına yerleştirilmiş olup olmamalarına göre farklı olacaktır.
2008-ÖSS sonucuna göre, kontenjansız açıköğretim programları hariç bir yükseköğretim programına merkezi
yerleştirmeyle (Ek Yerleştirme dahil) veya özel yetenek sınavıyla kayıt hakkı kazanmış adaylar, kayıt yaptırmamış veya
kayıtlarını sildirmiş olsalar bile, 2009-ÖSS'ye girdikleri takdirde AOBP'leri, kendi alanında bir programa yerleştirilirken
0,4, alanı dışındaki bir programa yerleştirilirken 0,15 ve kendi alanında ek puanlı bir programa yerleştirilirken ayrıca
0,12 katsayısıyla çarpılacaktır. 2008-ÖSYS'de kontenjanı bulunan açýköðretim programlarýna yerleþtirilen adaylarýn,
2009-ÖSYS'de AOBP'lerinin çarpýlacaðý katsayýlar da yukarýda açýklanan þekilde olacaktýr.
2008-ÖSS'ye girmiþ ve 2008-Y-ÖSS puaný ile bir yükseköðretim programýna yerleþtirilmiþ adaylardan, 2007-2008
öðretim yýlýnda ortaöðretim kurumlarýndan mezun olamadýklarý için yerleþtirildikleri yükseköðretim programýna
kayýtlarýný yaptýramayanlardan durumlarýný resmi bir belge ile ÖSYM'ye bildirmiþ olanlar, 2008-ÖSYS'de
yerleþtirilmemiþ adaylar gibi iþlem göreceklerdir.
2008-Y-ÖSS puanýna göre bir yükseköðretim programýna yerleþtirilmiþ olan adaylar, 2009 ÖSYS'de sýnavsýz geçiþle bir
yükseköðretim programýna yerleþtirilirken bu adaylarýn OBP'lerinde herhangi bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.
3
2008-ÖSYS'de sýnavsýz geçiþ ile bir yükseköðretim programýna yerleþtirilen adaylarýn 2009 ÖSYS'de AOBP'lerine
uygulanacak katsayýlarda herhangi bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.
2009-Y-ÖSS puanýna göre yerleþtirilecek adaylar 2010-ÖSYS'de sýnavsýz geçiþle bir yükseköðretim programýna
yerleþtirilirken OBP'lerinde bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.
2009-ÖSYS'de sýnavsýz geçiþ ile bir yükseköðretim programýna yerleþtirilecek adaylarýn 2010-ÖSYS'de sýnavsýz
geçiþ ile bir yükseköðretim programlarýna yerleþtirilmelerinde OBP'lerinde, Y-ÖSS puaný ile yerleþtirilmelerinde
AOBP'lerinin katsayýlarýnda bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr. -
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar boğaziçi bilgisayar mühendisliğini tutturdum
diyebilecek bi babayiğit çıkacakmı acabA:D
-----------------------------
http://img198.imageshack.us/i/adsztqe.jpg/
