folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor!



ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    tercih ettiği yeri kazanması gerekiyor mu ki ? Benim bildiğim kazanmasa bile tercih hakkını kullandığı için kazanamamış bile olsa tercih ettiği yeri yine de düşüyor sonraki sene ..
    -----------------------------

    hayır, yok öyle birşey :) kazanır da gitmezse düşer,..


    -----------------------------

    hayır öylede değil :)

    kazanır kaydı yaptırır ama gıtmezsen düşer

    + kazanır kaydı yaptırır gıder ve hemen ertesı sene gırersende düşer (misal ben)

    bunun harıcınde düşmüyor bıldıgım kadarıyla


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
    Arkadaşın mallığı yüzünden Şanlıurfa Viranşehiri yazdım :S Merkez yazcaktım viranşehir yazmışız :S Dua edin la gelmesin :F MErsin Merkez gelsin :) Yol parası gircek yoksa her şekilde.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Bu senenin kılavuzu; Seneye de 2008 yerine 2009 ösys'de bir yükseköğretim programına yerleştiren adayların .... diye başlayacak:

    Yani hotboy'un ki doğru sen(AbdullahAzad) yanılıyorsun...

     

    1.5. 2008-ÖSYS'DE BİR YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMINA YERLEŞTİRİLEN
    ADAYLARIN AOBP'LERİ HANGİ KATSAYILARLA ÇARPILACAKTIR?
    AOBP'lerin yerleştirmede kullanilan Y-ÖSS puanlarýna katkısı, adayların bir önceki yılda bir yükseköğretim
    programına yerleştirilmiş olup olmamalarına göre farklı olacaktır.
    2008-ÖSS sonucuna göre, kontenjansız açıköğretim programları hariç bir yükseköğretim programına merkezi
    yerleştirmeyle (Ek Yerleştirme dahil) veya özel yetenek sınavıyla kayıt hakkı kazanmış adaylar, kayıt yaptırmamış veya
    kayıtlarını sildirmiş olsalar bile
    , 2009-ÖSS'ye girdikleri takdirde AOBP'leri, kendi alanında bir programa yerleştirilirken
    0,4, alanı dışındaki bir programa yerleştirilirken 0,15 ve kendi alanında ek puanlı bir programa yerleştirilirken ayrıca
    0,12 katsayısıyla çarpılacaktır. 2008-ÖSYS'de kontenjanı bulunan açýköðretim programlarýna yerleþtirilen adaylarýn,
    2009-ÖSYS'de AOBP'lerinin çarpýlacaðý katsayýlar da yukarýda açýklanan þekilde olacaktýr.
    2008-ÖSS'ye girmiþ ve 2008-Y-ÖSS puaný ile bir yükseköðretim programýna yerleþtirilmiþ adaylardan, 2007-2008
    öðretim yýlýnda ortaöðretim kurumlarýndan mezun olamadýklarý için yerleþtirildikleri yükseköðretim programýna
    kayýtlarýný yaptýramayanlardan durumlarýný resmi bir belge ile ÖSYM'ye bildirmiþ olanlar, 2008-ÖSYS'de
    yerleþtirilmemiþ adaylar gibi iþlem göreceklerdir.
    2008-Y-ÖSS puanýna göre bir yükseköðretim programýna yerleþtirilmiþ olan adaylar, 2009 ÖSYS'de sýnavsýz geçiþle bir
    yükseköðretim programýna yerleþtirilirken bu adaylarýn OBP'lerinde herhangi bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.
    3
    2008-ÖSYS'de sýnavsýz geçiþ ile bir yükseköðretim programýna yerleþtirilen adaylarýn 2009 ÖSYS'de AOBP'lerine
    uygulanacak katsayýlarda herhangi bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.
    2009-Y-ÖSS puanýna göre yerleþtirilecek adaylar 2010-ÖSYS'de sýnavsýz geçiþle bir yükseköðretim programýna
    yerleþtirilirken OBP'lerinde bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.
    2009-ÖSYS'de sýnavsýz geçiþ ile bir yükseköðretim programýna yerleþtirilecek adaylarýn 2010-ÖSYS'de sýnavsýz
    geçiþ ile bir yükseköðretim programlarýna yerleþtirilmelerinde OBP'lerinde, Y-ÖSS puaný ile yerleþtirilmelerinde
    AOBP'lerinin katsayýlarýnda bir deðiþiklik yapýlmayacaktýr.


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşlar boğaziçi bilgisayar mühendisliğini tutturdum

    diyebilecek bi babayiğit çıkacakmı acabA:D

    -----------------------------

     

    http://img198.imageshack.us/i/adsztqe.jpg/

     

Toplam Hit: 4399 Toplam Mesaj: 25