Oto Amfi Sini Pc Baglamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    20 amper üstü 12v güç kaynağın var o amfin arkasında b+ ve rem yazan yerleri birleştirip +12v vereceksin gnd yazan yere ise - yi ver ön tarafta 4 giriş var sinyal girişi onlarada pc  hop çıkısına bağla tmm

    yok ben anlamam diyorsan götür oto teskocuya bağlar verir 20 TL ye

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    teşekkür ederim bende bu gün 12v 30 amper adaptör siparisi verdim nokta atışı gibi birsey oldu bu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    takilirsan yaz yardimci oluruz yine bu arada samaccc arkadas dogrusunu yazmis baska biseye gerek yok basittir baglantisi


    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    tşk ederim adaptör geldigi zaman baglamayı deniyecegim aslında baglama şeması olsa güzel olurdu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    skonb bunu yazdı:
    -----------------------------
    tşk ederim adaptör geldigi zaman baglamayı deniyecegim aslında baglama şeması olsa güzel olurdu
    -----------------------------

    şimdi güç kaynağının artısını amfinin artıya girceksin 

    güç kaynağının eksisi ni amfi nin üstündeki GND iile isimlendirilmiş olan - hattına gireceksin

    amfinin artı ve eksi girişinin dışında bi girişi daha olur ikisinin ortasındadır büyük ihtimalle o amfinin açılması için gereken enerjiyi alan giriştir. yani oraya 12v geldimi amfi açılır teyp bağlandığı zaman o girişe 12v gönderir amfi de açılır sen onu şöyle bağla; Artı dan tekrar bi kablo çek ve ucuna bi düğme koy sonra düğmeden çıkan diğer kabloyu da amfinin o remote bölümüne gir. düğmeyi açınca amfi artı dan sinyal alınca açılacak. 

     

    buraya kadar tamamsın umarım.

     

    şimdi bi elektronikçiden stereo to rca dönüştürücü kablo alıyorsun ve rca girişlerine takıyorsun. 

     

    şimdi hoparlor bağlantısına sıra geldi. kullandığın hoparloleri yazarsan onları da yardım edelim elindeki hoparlorler 8 ohm mu 4 ohmmu 2 ohm mu önemli.  amfi en fazla 8 verir stabil 4 ve 2 dir bunun dışında zorlar genellikle ev hoparlorleri de 8-16 ohm olur sorun çıkabilir yani.. 4-8 arası hoparlor lazım sana. gerisi basit her hoparloru artı eksi diye bir kanala gir. ama hoparlorler amfinin verdiği güçten daha az akımda çalışıyorsa yakarsın haberin olsun. amfinin verdiği enerjiye uygun hoparlor tak. 

     

    aslında sana en uygun amfi bende 

     

    300 W x 1  4 ohm
    160 W x 2  2 ohm
    110 W x 2  4 ohm


    earthquake 300 tx

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    kullanacım bass hiç bir yerinde yazı yok sadece 1000 w yazıyor kabinin içini açmadım mit takımın özellikleri şöyle 280 watt max Maximum rms power 8w İmpedone 4 Sensitivity 86 db/wat 1 m Frequency respanse 63 Hz -- 24,000 hz bunlar yazıyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    skonb bunu yazdı:
    -----------------------------
    kullanacım bass hiç bir yerinde yazı yok sadece 1000 w yazıyor kabinin içini açmadım mit takımın özellikleri şöyle 280 watt max Maximum rms power 8w İmpedone 4 Sensitivity 86 db/wat 1 m Frequency respanse 63 Hz -- 24,000 hz bunlar yazıyor.
    -----------------------------

    kardeşim sen en iyisi hepsinin fotoğrafını çek ve koy amfiyi bassı midlerin yazılarını falan modelleriyle birlikte koyarsan süper olur tam bilgi veririz. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    resimlerini çekmiştim lazım olur diye birazdan ekliyorum modelleri yazayım Kenwood KAC-M846 amfi 720w kenwood KFC-S703P Mıt 280w kenwood 1000 w bass Resimlerini yarım saate kadar atıyorum
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    resimler http://f1205.hizliresim.com/x/1/54lk3.jpg [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://f1205.hizliresim.com/x/1/54lqs.jpg[/img][/url] http://f1205.hizliresim.com/x/1/54lqs.jpg http://f1205.hizliresim.com/x/1/54luz.jpg basın resmi yok
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    bu adreslerde dahd net bilgi var galiba au.kenwood.com/Car_Entertainment/Power_Amplifiers/KAC-M846 ae.kenwood.com/Car_Entertainment/Speakers/KFC-S703P bunları baglamak için 30 amper lik adaptör yeter mi
Toplam Hit: 10827 Toplam Mesaj: 37