Oto Amfi Sini Pc Baglamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://g1205.hizliresim.com/x/6/5dfup.jpg[/img][/url] bu 4 kablonun diger uçlarını tek bir jac a baglı o jac ı pc e giriyorum ses yok dogru bi baglantımı bu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    skonb bunu yazdı:
    -----------------------------
    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://g1205.hizliresim.com/x/6/5dfup.jpg[/img][/url] bu 4 kablonun diger uçlarını tek bir jac a baglı o jac ı pc e giriyorum ses yok dogru bi baglantımı bu
    -----------------------------
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    bilgisayara bi tane stereo normal kulaklık kablosumu takıyorsun? normal de o girişlere 4 adet mavi rca kablosu takılması lazım 2 adet takmış seninki. eğer iki adet kablo varsa herhangi bi ses sistemciden ya da elektrikçiden 

     

    http://www.fliaudio.co.uk/shop/images/uploads/fli_y_lead.jpg 

     

     

    iki adet bundan alıyorsun uçlarına takıp iki çıkışı 4 çıkış yapıyorsun. 

     

    eğer dört tane varsa buna gerek yok. 

     

    takınca çalışması lazım ayarlarını yapmıştır büyük ihtimalle adam. eğer ki sesi az alıyorum diyorsan orada ach bch yazan ayar yerleri var onları yükselt o ayar bilgisayarın ses çıkışının verdiği akımı yükseltir gain ayarı denilir ona bilgisayar 1 volt veriyorsa onu 4 e getirirsen 4 volta çevirir amfi onu ama ses bozulur biraz. ona gre dü<zenle fazla açma. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    sesin kalitesinde yada güçünde sorun yok çıkışları böyle yapmış mavi renktekileri amfiye giriyorum 2 tanesini bass için 2 tanesi mit için siyah olanı pc nin girişine giriyorum böyle yapmiş ama böyle çalışmıyor ben kendim bi yol buldum 2+1 normal pc ye baglıyorum siyah kabloyu 2+1 kendi girişine bagladıgım zaman sesi alıyorum [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://f1205.hizliresim.com/x/6/5dq4y.jpg[/img][/url] ama mit birinde uhultu oluyor
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    yeni resim bi bakın sistemi böyle çalıştıyorum [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://b1205.hizliresim.com/x/6/5dvdw.jpg[/img][/url]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    adam sana 4 çıokış evrmiş doğru olanını yapmış yani. senin yapman gereken o siyah stereo kablosunu direk pcye ses kartına takacaksın dediğim ach bch ayarlarını gereken şeklde açacaksın en temiz sesi alana kadar ayarı yükseltmelisin. 

     

    ses kartın amfiyi besleyecek değerde elektrik vermiyor demekki. o ach bch de biri bass ın diğperi midlerin artık hangisine bağladıysa onu aç o ayar ses kartından gelen enerjiyi yükseltir buda olmazsa diyebileceğim pek bişey kalmıyor çünkü ses sistemine takınca oluyor diyorsun.  

Toplam Hit: 10826 Toplam Mesaj: 37