folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Otobus Firmalarin Yaptigi Kazalar



Otobus Firmalarin Yaptigi Kazalar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Metro ile Rize'den İstanbul'a geliyordum. Şoför yanındakilerle Rize çıkışından Samsuna kadar mazot yeter yetmez tartışması yaptı. Samsun'da bir yerden alıyorlarmış normalde. Alacaksan yine oradan al da en azından 50 TL falan başka bir yerden al yolda kalmayalım bari. Samsunda mazot alacağı yere 30-40 km kala mazot bitti. Mal herif mazotu bitmiş otobüsü çalıştırmaya çalıştı dizel motorda yakıt yoksa gaza basılmayacağını arabadan hiç anlamayan ben bile biliyordum. İyice uğraşınca bu sefer otobüs hava yapmış orada kaldılar. Bizi başka otobüsle samsunda dinlenme tesislerine götürdüler 4-5 saat orada bekledik. Sonra bir yerlerden usta getirip otobüsü çalışır hale getirdiler. O günden sonra metroya binmedim. Kaza yaparsın, araç arıza yapar falan tamam da mazot bitmesi nedir ya. Böyle saçma sapan bir firma daha görmedim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Arkadaslar yorumlarınızı okudum da söyle bir durum var , su anda en genis caplı calısan firma METRO , en cok aracı olan gene METRO , adamların en cok sofor ve muavını var , dıger sırketlerde 100 adet ıse metroda 300 adet calısan var ( sayıları atıyorum )

    Bu yuzden metro en cok kaza yapan sırket olabılır lakın , adamlar her aldıgı soforu secıp alacak degıl dıyelım kı secıp aldı her aldıgı adam uzman olsun , adamın o gün yolda kafası dalgın olsun , aılesiyle , çevresiyle ya da herhangı bır sebepten kafası dalsın , o sırada ters bır haraket ya da refleks ıle barıyerlere dolsun ? sımdı suc metroda mı ? sofor demı ? otobustemı ? yolda mı  ?


    Bu yuzden kaza , ölüm , ıstatıstıkle verilerle planlanacak birsey değil. Semtin en iyi makascı cocugu yağmur kar kıs , demeden  altında yuklu audı a4 , cocuk gunde sayısızca makaslara , aralara girip cıkıyordu ıbrenın 120 nın altına dustugu nadırdi. Ölümle hergun burun buruna gelıyordu. Evet cocuk öldü.
    Ama ıbresı 60 'da iken öldü , yağmurlu havada karsıdan gelen tır cocuga vurdu , arabası ortadan 2 ye bolundu. Suc kımde ? Gecelerı ben hıc yavas gıden otobuscu gormedım , hatta sollamaya cıktıgımda gercekten vayy be  , dedigim otobus fırmalarını gordum ( ulusoy , kamil koc , metro , ) bu yuzden en kalıteli otobus kimdeyse , ona bının gerisini nasibinize kaderinize bırakın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    o degilde ulusoyda safti kaydirdi suan. dolmus gibi yoldan adam topluyor. hic gormedigim ilce otogarlarina giriyor. en iyisi ucak aslinda ama otobusle arasinda ucurum var aga.

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Arkadaslar yorumlarınızı okudum da söyle bir durum var , su anda en genis caplı calısan firma METRO , en cok aracı olan gene METRO , adamların en cok sofor ve muavını var , dıger sırketlerde 100 adet ıse metroda 300 adet calısan var ( sayıları atıyorum )

    Bu yuzden metro en cok kaza yapan sırket olabılır lakın , adamlar her aldıgı soforu secıp alacak degıl dıyelım kı secıp aldı her aldıgı adam uzman olsun , adamın o gün yolda kafası dalgın olsun , aılesiyle , çevresiyle ya da herhangı bır sebepten kafası dalsın , o sırada ters bır haraket ya da refleks ıle barıyerlere dolsun ? sımdı suc metroda mı ? sofor demı ? otobustemı ? yolda mı  ?


    Bu yuzden kaza , ölüm , ıstatıstıkle verilerle planlanacak birsey değil. Semtin en iyi makascı cocugu yağmur kar kıs , demeden  altında yuklu audı a4 , cocuk gunde sayısızca makaslara , aralara girip cıkıyordu ıbrenın 120 nın altına dustugu nadırdi. Ölümle hergun burun buruna gelıyordu. Evet cocuk öldü.
    Ama ıbresı 60 'da iken öldü , yağmurlu havada karsıdan gelen tır cocuga vurdu , arabası ortadan 2 ye bolundu. Suc kımde ? Gecelerı ben hıc yavas gıden otobuscu gormedım , hatta sollamaya cıktıgımda gercekten vayy be  , dedigim otobus fırmalarını gordum ( ulusoy , kamil koc , metro , ) bu yuzden en kalıteli otobus kimdeyse , ona bının gerisini nasibinize kaderinize bırakın

    Olay bu noktada mürüdim, merkezi kontrol sıfırın altında Metro' da, bu kadar büyük bir filoyu yönetecek ne kapasite var nede kalifiye adam. Özellikle şöför, otobüs şoförlüğü basit bir iş değildir. Bu adamlar hat açıp minibüs şoförlerini bile oobüs şoförü yaptılar, yapmaya devam ediyorlar. Üzerine bir de dediğim gibi merkezi kontrol olmayınca iş çığırından çıkıyro. Sadece filo büyüklüğü değil olay. Kontrol edemiyorlar, edebilecek kapasitede yöneticiler yok... Harem garajında bir çaycı ve onun arkadaşlarından oluşan bir yönetim söz konusu, parayla getirilmiş işinin ehli insanlar bile bir şey yapamdıkları, cehalete takıldıkları için ayrılıyor bir süre sonra. Var olan ihtiyacı birçok hatta doldurduğu ve gasp yoluyla bu hatlara girdiği için ne kadar kötü olursa olsun büyümeye de devam ediyor..

    Otobüslerin hız sınırları vardır ve her garajda trafik raporu vermek zorundadırlar, Ha elbet bu işin çeşitli yöntemleri geliştirilmiştir ancak eğer durumu birde firma kendisi denetlerse ve yakaladığında ağır para cezaları uygularsa şoförlerine herkes eşek gibi hız sınırına uyar dostum. Bunu Kamil koç yapıyordu işte, trafikten değil firma dan korkuyordu şoförler, bu yüzden hız hak getire. İş kesinlikle sadece otobüs değil....


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    zeyrekli bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı

    Arkadaslar yorumlarınızı okudum da söyle bir durum var , su anda en genis caplı calısan firma METRO , en cok aracı olan gene METRO , adamların en cok sofor ve muavını var , dıger sırketlerde 100 adet ıse metroda 300 adet calısan var ( sayıları atıyorum )

    Bu yuzden metro en cok kaza yapan sırket olabılır lakın , adamlar her aldıgı soforu secıp alacak degıl dıyelım kı secıp aldı her aldıgı adam uzman olsun , adamın o gün yolda kafası dalgın olsun , aılesiyle , çevresiyle ya da herhangı bır sebepten kafası dalsın , o sırada ters bır haraket ya da refleks ıle barıyerlere dolsun ? sımdı suc metroda mı ? sofor demı ? otobustemı ? yolda mı  ?


    Bu yuzden kaza , ölüm , ıstatıstıkle verilerle planlanacak birsey değil. Semtin en iyi makascı cocugu yağmur kar kıs , demeden  altında yuklu audı a4 , cocuk gunde sayısızca makaslara , aralara girip cıkıyordu ıbrenın 120 nın altına dustugu nadırdi. Ölümle hergun burun buruna gelıyordu. Evet cocuk öldü.
    Ama ıbresı 60 'da iken öldü , yağmurlu havada karsıdan gelen tır cocuga vurdu , arabası ortadan 2 ye bolundu. Suc kımde ? Gecelerı ben hıc yavas gıden otobuscu gormedım , hatta sollamaya cıktıgımda gercekten vayy be  , dedigim otobus fırmalarını gordum ( ulusoy , kamil koc , metro , ) bu yuzden en kalıteli otobus kimdeyse , ona bının gerisini nasibinize kaderinize bırakın

    Olay bu noktada mürüdim, merkezi kontrol sıfırın altında Metro' da, bu kadar büyük bir filoyu yönetecek ne kapasite var nede kalifiye adam. Özellikle şöför, otobüs şoförlüğü basit bir iş değildir. Bu adamlar hat açıp minibüs şoförlerini bile oobüs şoförü yaptılar, yapmaya devam ediyorlar. Üzerine bir de dediğim gibi merkezi kontrol olmayınca iş çığırından çıkıyro. Sadece filo büyüklüğü değil olay. Kontrol edemiyorlar, edebilecek kapasitede yöneticiler yok... Harem garajında bir çaycı ve onun arkadaşlarından oluşan bir yönetim söz konusu, parayla getirilmiş işinin ehli insanlar bile bir şey yapamdıkları, cehalete takıldıkları için ayrılıyor bir süre sonra. Var olan ihtiyacı birçok hatta doldurduğu ve gasp yoluyla bu hatlara girdiği için ne kadar kötü olursa olsun büyümeye de devam ediyor..

    Otobüslerin hız sınırları vardır ve her garajda trafik raporu vermek zorundadırlar, Ha elbet bu işin çeşitli yöntemleri geliştirilmiştir ancak eğer durumu birde firma kendisi denetlerse ve yakaladığında ağır para cezaları uygularsa şoförlerine herkes eşek gibi hız sınırına uyar dostum. Bunu Kamil koç yapıyordu işte, trafikten değil firma dan korkuyordu şoförler, bu yüzden hız hak getire. İş kesinlikle sadece otobüs değil....

    hocalar eğer yanlış anlamadıysam (ev arkadaşım hukuk mezunu) iş veren bu tür kazalarda sorumlu olan kişi yani sürücüde suç aranmıyo. (pratikte a kişisi b kişisini işe alıyo şoför olarak b kişisi c kişisiyle kaza yapıyo ceza a'ya kalıyo idi eğer yanlış hatırlamıyosam) velhasıl kelam metronun en çok filoya elemana sahip olduğu doğrudur ancak bu en çok gözükmesine sebep değildir. metro hiç kullanmadım hayatımda yılda belki 30dan fazla seyehat ediyorum otobüsle. kamil koç'u da çıkardım aradan. metro tam bi esnaf işletmesi uzun yola giderken halk otobüsü gibi çok duraklıyo dediler zaten orda bittim. izmir-istanbul arasında giderken yamulmuyorsam pamukkaleydi muavinden bi ilaç istedim bulantı için olmadığını söyledi molada gidip alırım ben dedi. heralde şap şap edip kaçar dedim ses etmedim. çocuk yarım saatlik arada minibüse atlayıp eczaneden ilaç alıp gelmiş. böyle hizmeti ilk ve son defa gördüm zaten çocuk için 10numara 5yıldız bi mail attım. neyse eğer kullanıcaklar varsa anadolu veya pamukkaleyi önerebilirim. 4-5 lira kar edicem diye saçma sapan yolculuklar çekmenin manası yok. tabiki de " like i always said , shit happens "


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı

    Arkadaslar yorumlarınızı okudum da söyle bir durum var , su anda en genis caplı calısan firma METRO , en cok aracı olan gene METRO , adamların en cok sofor ve muavını var , dıger sırketlerde 100 adet ıse metroda 300 adet calısan var ( sayıları atıyorum )

    Bu yuzden metro en cok kaza yapan sırket olabılır lakın , adamlar her aldıgı soforu secıp alacak degıl dıyelım kı secıp aldı her aldıgı adam uzman olsun , adamın o gün yolda kafası dalgın olsun , aılesiyle , çevresiyle ya da herhangı bır sebepten kafası dalsın , o sırada ters bır haraket ya da refleks ıle barıyerlere dolsun ? sımdı suc metroda mı ? sofor demı ? otobustemı ? yolda mı  ?


    Bu yuzden kaza , ölüm , ıstatıstıkle verilerle planlanacak birsey değil. Semtin en iyi makascı cocugu yağmur kar kıs , demeden  altında yuklu audı a4 , cocuk gunde sayısızca makaslara , aralara girip cıkıyordu ıbrenın 120 nın altına dustugu nadırdi. Ölümle hergun burun buruna gelıyordu. Evet cocuk öldü.
    Ama ıbresı 60 'da iken öldü , yağmurlu havada karsıdan gelen tır cocuga vurdu , arabası ortadan 2 ye bolundu. Suc kımde ? Gecelerı ben hıc yavas gıden otobuscu gormedım , hatta sollamaya cıktıgımda gercekten vayy be  , dedigim otobus fırmalarını gordum ( ulusoy , kamil koc , metro , ) bu yuzden en kalıteli otobus kimdeyse , ona bının gerisini nasibinize kaderinize bırakın

    Olay bu noktada mürüdim, merkezi kontrol sıfırın altında Metro' da, bu kadar büyük bir filoyu yönetecek ne kapasite var nede kalifiye adam. Özellikle şöför, otobüs şoförlüğü basit bir iş değildir. Bu adamlar hat açıp minibüs şoförlerini bile oobüs şoförü yaptılar, yapmaya devam ediyorlar. Üzerine bir de dediğim gibi merkezi kontrol olmayınca iş çığırından çıkıyro. Sadece filo büyüklüğü değil olay. Kontrol edemiyorlar, edebilecek kapasitede yöneticiler yok... Harem garajında bir çaycı ve onun arkadaşlarından oluşan bir yönetim söz konusu, parayla getirilmiş işinin ehli insanlar bile bir şey yapamdıkları, cehalete takıldıkları için ayrılıyor bir süre sonra. Var olan ihtiyacı birçok hatta doldurduğu ve gasp yoluyla bu hatlara girdiği için ne kadar kötü olursa olsun büyümeye de devam ediyor..

    Otobüslerin hız sınırları vardır ve her garajda trafik raporu vermek zorundadırlar, Ha elbet bu işin çeşitli yöntemleri geliştirilmiştir ancak eğer durumu birde firma kendisi denetlerse ve yakaladığında ağır para cezaları uygularsa şoförlerine herkes eşek gibi hız sınırına uyar dostum. Bunu Kamil koç yapıyordu işte, trafikten değil firma dan korkuyordu şoförler, bu yüzden hız hak getire. İş kesinlikle sadece otobüs değil....

    hocalar eğer yanlış anlamadıysam (ev arkadaşım hukuk mezunu) iş veren bu tür kazalarda sorumlu olan kişi yani sürücüde suç aranmıyo. (pratikte a kişisi b kişisini işe alıyo şoför olarak b kişisi c kişisiyle kaza yapıyo ceza a'ya kalıyo idi eğer yanlış hatırlamıyosam) velhasıl kelam metronun en çok filoya elemana sahip olduğu doğrudur ancak bu en çok gözükmesine sebep değildir. metro hiç kullanmadım hayatımda yılda belki 30dan fazla seyehat ediyorum otobüsle. kamil koç'u da çıkardım aradan. metro tam bi esnaf işletmesi uzun yola giderken halk otobüsü gibi çok duraklıyo dediler zaten orda bittim. izmir-istanbul arasında giderken yamulmuyorsam pamukkaleydi muavinden bi ilaç istedim bulantı için olmadığını söyledi molada gidip alırım ben dedi. heralde şap şap edip kaçar dedim ses etmedim. çocuk yarım saatlik arada minibüse atlayıp eczaneden ilaç alıp gelmiş. böyle hizmeti ilk ve son defa gördüm zaten çocuk için 10numara 5yıldız bi mail attım. neyse eğer kullanıcaklar varsa anadolu veya pamukkaleyi önerebilirim. 4-5 lira kar edicem diye saçma sapan yolculuklar çekmenin manası yok. tabiki de " like i always said , shit happens "

    pegasus ve onur air hocalar şaşmayın :))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheMayk
    TheMayk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2013
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Kaza şans işi hocam. Istatistik falan hikaye kaza oldu mu hepiniz ölürsünüz yani dert etme. 

    Isparta-Antalya yolunda kaza yapan şoför arkadaşım, 2.tünelden çıkıştı aynı yerde daha öncede ölümlü kazalar oldu, ve o kazalarda hava hep yağışlıydı, bu kazada da aşırı yağmur vardı, Allahtan orada uçuruma gitmemiş otobüs, o sıra bende Ispartadaydım dönüştede yine kamilkoçta bir şoför arkadaşla döndüm İstanbula, hiç ara vermeden çalışıyorlarmış, Ispartadan istanbula gece 10 da geldik ve aynı gece 11 de tekrar Isparta ya oradan Antalya ya dönüş yapacaklarmış, Kamilkoç'tan soğudum resmen. Arkadaş şuan 3 ay hapis cezası aldı, sonrası ne olur bilmiyorum, 3 üniversiteli genç kazada öldü, allah rahmet eylesin, duyunca çok üzüldüm.

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26256202.asp


    Sperm Gibi Adamlar Var İnsan Olma İhtimalleri Milyonda Bir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    hacılar kaza olayi yüzde 50 şoför kaynakliysa eğer yüzde 50 araç bakımı ile alakalıdır (dış etkenleri saymazsak) benim kendi kanaatim sen ne kadar iyi şoför olursan ol daima karşındaki acemi gibi davranmalı ve öyle kullanmalısin aracı.

    Otobüs firmalarına gelirsek tercihim Kesinlikle SEÇ firması olur. Araç filosu çok kaliteli ve çok iyi Ayrıca memleketimin firması olduğu için Biliyorum öyle her önüne geleni şoför yapmıyolar çok katı kuralları var. Muavinleri biraz dengesiz onuda asmaya başladılar yavaş yavaş. Hep bi Soylem vardir "uçak bileti aynı fiyata Geliyo uçakla giderim" diye ama yok Abi otobüs yolculuğu bambaşka Bisey Onun için SEÇ derim ben.

    Istanbula giderken yol kar dolayısıyla kapalıydı firma şoförü yaklaşalık 2 saat motoru kapatmadı içerisi soğumasın diye ama Diğer firmada otobüsleri battaniye dağıtmaya kalktı millet hasta olacakti. Zaten diledikleri Özür ve sınırsız çay Kahve ikramlarini ve ilk mola yerinde yemek ihtiyaçlarını karşıladıklarını saymıyorum bile. Benim tavsiyem budur.

    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    ayın 18 de ıspartaya kamil koçla seyahat yaptım otobüsün içinden müşteri temsilcisini aradaım şöfor uyuyor kaza yapacak dedim gece nöbetçisi lavuk dalga geçti ben otobüsten gönen kavşağında indim yarım saat sonra kaza yaptı 1 ölü 39 yaralı lavukları uyardım ama şirket laçka, sahipleri belki haberi yok laçka çalışanlar firmayı batırıyor poliside aradım durduran olmadı yolda kamyon durdurmuş muhabbet ediyorlardı 3 kontroldada durdurmadılar yazık ölen insana ve yaralılara yarım saat daha gitsem benim başıma gelecekti lavuk şöför molada yağlı yemekleri götürdü uyumaya başladı iki kere karşı şeride geçecekti allah korudu birde pis mavini vardı leş gibi kokuyordu rezillik hat safhada


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    istanbul - Babaeski, Konya - Babaeski, Babaeski - Ankara, Babaeski - Antalya gibi rotalarda gidip geliyorum senelerdir ve metrodan sadece 1 defa şikayetçi oldum. Oda muavinin şerefsizliğinden. Yoksa ne bi kaza riski ne bir bişihiç bişi olmadı. Güzergahtan güzergaha değişiyor kesinlikle.

Toplam Hit: 4115 Toplam Mesaj: 33