folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Otomotiv Öğretmenliğinde Kız Varmdır?



Otomotiv Öğretmenliğinde Kız Varmdır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    arkadaşlar yanlış anlaışılmasın bi arkadaşım (kız) otomotiv öğretmenliği yazmayı düşünüyomuş ama acaba başka kız varmıdır orda yoksa makine müh.liği gibimidir gümbürtüye gitmeyelim diye sordu ben de fazla bilmiyorum dedim.

    acaba bu konu hakkında bilgisi olam murid var mıdır? varsa yardımcı olabilir mi ?


    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    hangi devirdeyiz anlamadım gümbürtüye gitmeyelim ne demek anlamadım. otomotiv müh. ğindeki adamlar abazan ayıların tekimi saldırsılar allah akıl fikir versin bilader.

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    kardeşim biraz kafayı çalıştır....

    elektrik mekanik elektronik mekatronik tesviye metal makina gibi bölümlerde kız olmaz. olsada 1 tane belki onlarda ya okulu bırakır yada çile çeker...

    kız yok anladın....

    http://www.pikniktube.com/video.asp?Video=e163c1c7ab9a8b2d2c3c6f1ed8fea74c

    bu videoyu izle ne düşüneceksin bakiyim...bu bölümdekiler kız isterken sende yem atcaksın kız arkadaşını aaa


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhanakman
    serhanakman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2007
    Erkek
    barajı zar zor geçmeyi başarmış 4 sapoğlu sap arkadaşım war.hepsi sanaiici niteliğinde abazan kişilikler.ve hepsi otomotiv öğretmenliği yazcaklar.geneldede abazanlardan oluşan bi bölüm olur tahminimce.pek kız olcağını sanmam.50 kişilik sınıfta 3 veya 5 kız olur.kız manitansa bi daha düşünün derim

    hiçbir yüz güzel değil,senin yüzünden!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi devirdeyiz anlamadım gümbürtüye gitmeyelim ne demek anlamadım. otomotiv müh. ğindeki adamlar abazan ayıların tekimi saldırsılar allah akıl fikir versin bilader.
    -----------------------------
    evet kelvin aynen oyle yani ayıda demeyelim ama arkadaşlarım var birsuru hepsi abaza saldırcak kız a rıyola r 
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    ana benim bölümüm lem bu hehhehe

     dişi sinek bile yok olan larda motor yağına saplanıp ölüyo ((:

    marmara üni'de kampüs ortak orda bulursun bak kazanırsan... gazide teknik eğitim merkez kampüste c cafeye takılırsan sorunu çözersin ((: 


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi devirdeyiz anlamadım gümbürtüye gitmeyelim ne demek anlamadım. otomotiv müh. ğindeki adamlar abazan ayıların tekimi saldırsılar allah akıl fikir versin bilader.
    -----------------------------
    bilader ben o anlamda sölemedim yanlız kalırmıyım diye düşünüyo anlatamadım galiba. Yani fikir sahibi olmak istiyo heralde yazmadan önce.

    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    tabii var bizim bölümde bu sene itibariyle 3 tane 4. sınıf 2 tane 2.sınıf vardı ben yanlış anlamışım ama bence gelmesinler ama gelirlersede sorunsuz bitirrirler çünkkü bizim bölümdeki kızlar baya bi sorunsuz geçiyolar (((:

    ama pasın kirin içinde(aşırı değil ama) bi bayanın olmaması gerekir bence... 


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    vidyoyu izledimde gerçekten makinecilerin içler acısı br durumu var :) o vahim duruma 250 gram ne demek diye düşününce ulaştım.

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.pikniktube.com/video.asp?Video=e163c1c7ab9a8b2d2c3c6f1ed8fea74c

    bu videoyu izle ne düşüneceksin bakiyim...bu bölümdekiler kız isterken sende yem atcaksın kız arkadaşını aaa


    -----------------------------

    Video harika olmuş.Kampanyaya full destek veriyorum.

    Elk.elktr. okuyorum.20 erkeğe 1 kız düşüyo..Sınıfta 4 kız var :(

     


    All I need is a possibility.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    kız için mi gidiyorsun okula?
Toplam Hit: 1793 Toplam Mesaj: 18