Oturduğumuz Binada İnternet Altyapısı Yok
-
bu altyapı dediğiniz şey tam olarak ne oluyor, bir otelde her odaya ethernet fişi takıp merkezde makineye bağlamak gibi mi? otel kurcam da ondan soruyorum, 200megabit hızı wireless dağıtmak istemiyorum millet kanser olur benle birlikte.
-
6 ay da ben bekledim yeni bina olduğundan alt yapı yoktu..
6 ay sonrada takmıyorlardı da, en son çıldırdım ve yaptığım işlemi söylüyorum.
Defalarca aradım ve şikayet kaydı bıraktım, daha sonra levent gayrettepe de müdürlükleri var, oraya gittim ve direk müdürün yanına çıktım. Genelde müdürlüklerde müdürün odası gizlidir, gizli bi merdivenden odalarına çıkarsın vs, önce sormama rağmen söylemediler sonra sorumlu kişiyi bayağı bir hırpaladıktan sonra yerini söyledi, direk yanına çıktım, kapıdan sert bir şekilde girip yüzümde çok ciddi bir ifadeyle ismini aldığım kişinin o mu olduğunu sorduktan sonra, sıkıntıyı ciddi bir şekilde anlattım. İlk başta prosedür tarzı yarakkürek şeyleri anlatmaya başladığında sözünü kestim ve boş bir kağıt kalem istedim, yarım sayfa bir dilekçe yazdım, alt yapı ve kutu takılması için. Şikayet kayıtları ve yaptıklarımı anlattım, 2. paragraftada, 1 hafta içerisinde alt yapı kutu ile birlikte binaya getirilmezse alacağım aksiyonlardan sorumlu değilim diye bir ibare bıraktım, tarih, ve imza,adres vs bilgileri bıraktıktan sonra müdür kağıdı scan edip biyere yolladı.
Şunu yapacaktım, bina yeni olduğundan, hat evin girişindeki ağacın üstünden geçiyordu ve 3 metre mesafede idi. Kesecektim yani :) Bunuda sözlü olarak müdüre söyleyip çıktım.
Sonuç, 3. yada 4. gün kutuyu getirip taktılar.
-
ankara etimesut daki arkdaşım merkezde bildiğin göbekde hat yok dediler. sağında solunda internet var o yeni yapılan binada yoktu.
ha geldi ha geliyor derken 1.5 yıl geçti aradan.
adam telefonun interneti ile 2 gb sınırlı internet kullanıyor.
keyifli çok nostalji yaşatıyor bana.
video atıyorum. bu ay kotayı geçtim diye 100 lira verdim önümüzdeki ay bakarım diyor.
sene 2016 ya ramak kala.
-
DarkFall bunu yazdı
6 ay da ben bekledim yeni bina olduğundan alt yapı yoktu..
6 ay sonrada takmıyorlardı da, en son çıldırdım ve yaptığım işlemi söylüyorum.
Defalarca aradım ve şikayet kaydı bıraktım, daha sonra levent gayrettepe de müdürlükleri var, oraya gittim ve direk müdürün yanına çıktım. Genelde müdürlüklerde müdürün odası gizlidir, gizli bi merdivenden odalarına çıkarsın vs, önce sormama rağmen söylemediler sonra sorumlu kişiyi bayağı bir hırpaladıktan sonra yerini söyledi, direk yanına çıktım, kapıdan sert bir şekilde girip yüzümde çok ciddi bir ifadeyle ismini aldığım kişinin o mu olduğunu sorduktan sonra, sıkıntıyı ciddi bir şekilde anlattım. İlk başta prosedür tarzı yarakkürek şeyleri anlatmaya başladığında sözünü kestim ve boş bir kağıt kalem istedim, yarım sayfa bir dilekçe yazdım, alt yapı ve kutu takılması için. Şikayet kayıtları ve yaptıklarımı anlattım, 2. paragraftada, 1 hafta içerisinde alt yapı kutu ile birlikte binaya getirilmezse alacağım aksiyonlardan sorumlu değilim diye bir ibare bıraktım, tarih, ve imza,adres vs bilgileri bıraktıktan sonra müdür kağıdı scan edip biyere yolladı.
Şunu yapacaktım, bina yeni olduğundan, hat evin girişindeki ağacın üstünden geçiyordu ve 3 metre mesafede idi. Kesecektim yani :) Bunuda sözlü olarak müdüre söyleyip çıktım.
Sonuç, 3. yada 4. gün kutuyu getirip taktılar.
Bastım komutanın odasına tekmeyi, dedim ki bu yapılacak, güvenlik falan armut topladı o esnada, üzerien çay geldi, peki abi kıyma dediler...
Hepi topu 2 yıllık taahhüt verecek. 1500-1700 lira civarı toplam bir para ödeyeceksin. Her şeyde en haklı sizmişsiniz gibi tavır takınmanız yok mu... 1500 liranız onlar için kablo parası bile değil.
Hocam yeni apartmansa normal. Aynı apartmandan birkaç başvuru birden gelseydi iş hızlanırdı tabiki. Mutlaka sıraya alınmıştır. Yeni taahhüt zaten vermezler, altyapı olmadığı için. Eğer taahhüdün olduğu halde bu eve geçiremiyorsan o zaman da bir kıyak yapıyorlar. Biraz ısrarcı olur, arkasında durursanız çözerler.
Ama tek başvuru için apartmana hat çekilmesini hem de hemen hallolmasını bekleyemezsiniz değil mi?
Kablo net bulunduğum bölgeye geleli 6 ay oldu. Apartmanlarda hatlar yok. Deli gibi yeni başvuru gelsin de bizde döşeyelim diye sıra bekliyorlar. Bugün başvursam en erken 3-5 gün ötesine, ortalama 1 hafta ötesine randevu veriyorlar. Superonline ve Telekomun da eli armut toplamıyor. Ama bu firmaların başvurusu bahsettiğim diğerlerinin toplamının birkaç katı. Hangi birine hemen yetişmesini bekliyorsunuz ki?
Austen tarafından 25/Eki/15 11:14 tarihinde düzenlenmiştir -
Genel olarak problem binayı yapan ve belediyeden kaynaklanıyor. Müteahhitler gereken başvuruları doğru/zamanında veya hiç yapmıyor. Belediyeler gerekli denetimi sağlamıyor, onlar da kendi işlerini zamanında yapmıyor. Millet binaya taşınmaya başlayınca nerede benim internetim diye telekoma yükleniyor.
-Müteahhit bağlantı için projeyi hazırlayıp telekoma başvurmamış veya geç başvurmuş(en sık yaşanan durum)
-Yeni yapılan binanın sistemde kaydı yok veya bina numarası görünmüyor/yanlış görünüyor(sıklıkla yaşanıyor)
-Altyapının hiç olmadığı, dağ başı veya ters yerlere yapılan binalar(az rastlanıyor)
-Çeşitli süreç ve sorunlar veya ihmalden dolayı altyapı sağlayıcı(TT) işi yavaş ilerletiyor(az rastlanıyor)
İşi alt tarafı bir kablo bağlayacaklar diye düşünmeyin. Arka tarafta birçok uzun süreçler var ve telekom yavaş çalışan bir şirket. Elektriği/suyu olmayan binaya taşınır mısınız? İnternet için de aynısını isteyin. Bunlara binayı yapanların uğraşması sizin sadece abonelik için başvurmanız gerekiyor. Altyapı yok cevabını alınca telekomun değil binayı yapanın yakasına yapışın.
-
DarkFall bunu yazdı
6 ay da ben bekledim yeni bina olduğundan alt yapı yoktu..
6 ay sonrada takmıyorlardı da, en son çıldırdım ve yaptığım işlemi söylüyorum.
Defalarca aradım ve şikayet kaydı bıraktım, daha sonra levent gayrettepe de müdürlükleri var, oraya gittim ve direk müdürün yanına çıktım. Genelde müdürlüklerde müdürün odası gizlidir, gizli bi merdivenden odalarına çıkarsın vs, önce sormama rağmen söylemediler sonra sorumlu kişiyi bayağı bir hırpaladıktan sonra yerini söyledi, direk yanına çıktım, kapıdan sert bir şekilde girip yüzümde çok ciddi bir ifadeyle ismini aldığım kişinin o mu olduğunu sorduktan sonra, sıkıntıyı ciddi bir şekilde anlattım. İlk başta prosedür tarzı yarakkürek şeyleri anlatmaya başladığında sözünü kestim ve boş bir kağıt kalem istedim, yarım sayfa bir dilekçe yazdım, alt yapı ve kutu takılması için. Şikayet kayıtları ve yaptıklarımı anlattım, 2. paragraftada, 1 hafta içerisinde alt yapı kutu ile birlikte binaya getirilmezse alacağım aksiyonlardan sorumlu değilim diye bir ibare bıraktım, tarih, ve imza,adres vs bilgileri bıraktıktan sonra müdür kağıdı scan edip biyere yolladı.
Şunu yapacaktım, bina yeni olduğundan, hat evin girişindeki ağacın üstünden geçiyordu ve 3 metre mesafede idi. Kesecektim yani :) Bunuda sözlü olarak müdüre söyleyip çıktım.
Sonuç, 3. yada 4. gün kutuyu getirip taktılar.
Rıfatın mı Odası'nı bastın :))
-
Bu anlattığıniz olay hangi yılda oldu. ?
2016 ya gireceğiniz yıllar bunlar.
Hey Allahım sabrımızı sınıyorsun heralde.
Geçen TTNET internetimizi kesti kablo falan değişiyormuş 2 hafta . parasını çatır çatir aldı ama
-
7. ayda ttneti kapattım nakil yapsınlar diye nakilide iptal ettim yapamadıkları için ceza ödemiyorsun.
9. ayda 43 lira 10. ayda 0.25 kuruş fatura çıkarmışlar :D iyide son faturaların hepsini ödedim lan. borcunuz yoktur kağıdıda çıkartıp verdiler. neyin kafası bu ?
lanet olsun ttneti başımıza musallat edenlere.
LAKİN TTNET satılırken bize özelleştirme diyenler vardı burda. şu seçimden sonra özelleştirmeler millileştiğinde görüşürüz. internet haktır özelleştirme diye gelişecek diyenler tökezlediklerini anlayacak.
