Our Boys Have Done İt
-
12 Eylul sonrasi muttefikiniz (taşım Akplilere) Amerikali diplomat 80'de baskan olan Carter'e rapor verirken demistir.
"Or boys have done it" yani bizim cocuklar basarmis.
Bu fasist darbenin ve oldurulen , katledilen genclerimizin katillerinin kim oldugu aciktir ve hala bunlara cesitli siyasi iradelerle destek verildigi alenen ortadadir.
Simdi bunu yazmamdaki amac forumda ordan burdan kulaktan dolma hikayelerle insanlarin idollerine ve ekollerine saldiran,
dini inanclari, siyasi kimlikleriyle yarattiklari siniflari arasinda ezilip kalmis kisilere; şak şakladıkları aslinda Allah'in degil Abd'nin emirleri geregi
oldugunu gostermektir.
Bush bile bunu kabul etmistir. Eger Amerika el atmasaydi Yunanistan ve Turkiyede bu fasist darbeler olmayacakti.
Aslinda bir nebze olsun hak gormuyor degilim. cunku 80'den sonra sizi onlar yaratti. Kul Tanri iliskisi icindesiniz.
Yaradaniniza ibadet etmek ve varligini şirksiz kabul etmek goreviniz.
-
+Yaşasın akp = yaşasın abd
-
""Our boys have done it" şehir efsanesinden öteye gidememiştir. Somut bir kanıt yok çünkü."
Diğer başlıkta da yazdığım gibi...
-
Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)
Yazmaya üşeniyorsan tartışma.
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)
Yazmaya üşeniyorsan tartışma.
-----------------------------somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?
varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?
havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)
Yazmaya üşeniyorsan tartışma.
-----------------------------somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?
varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?
havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.
-----------------------------eger ki benim fikirlerim size bu kadar ters geliyorsa, size karsi yazi yazarken "sizi amerikanya sempatizani" olarak gorecegim ve oyle cevap verecegim.
Siz tanrinin varligini tartisiyorsunuz ki supheniz var,
Ama benim en ufak bir suphem yok ki, 12 Eylul Abd kumandasi ile yapilmis bir darbedir.
simdi size "yeni baslayanlar icin 12 eylul darbesi" diye konu basligi acmayacagim.
sadece google i kullanirken sonuclarindan korkularinizinda cikabileceginden emin ve cesur olun.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)
Yazmaya üşeniyorsan tartışma.
-----------------------------somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?
varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?
havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.
-----------------------------
Bekle 2 dk cia arşivinden alıp geliyim...
Bişey kazandırmıyıcak sadece şunu birkez daha göstericek abdnin kucağına oturup onlardan emir alıpda vatan millet ayağı yapan köpekleri görün ve desteklemeyin.Dün onlar vardı bugün akp yarın bir başkası uyan güzel ülkem uyan gör rte fettoş bize bir hayır sağlamayacak sadece görevlerini yapıp ülkeyi satacaklar[satacak yer kaldıysa]
-
Haha hep aynı hikaye yav =)
Görende darbeyi keyiflerinden yaptılar sanacak =) Darbeye zemin hazırlamak için üzerlerine düşeni yapanlar devrimci,darbeyi yapanlar hain ilan edilmiş ne güzel iş =) heee heee öyle =)
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)
Yazmaya üşeniyorsan tartışma.
-----------------------------somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?
varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?
havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.
-----------------------------eger ki benim fikirlerim size bu kadar ters geliyorsa, size karsi yazi yazarken "sizi amerikanya sempatizani" olarak gorecegim ve oyle cevap verecegim.
Siz tanrinin varligini tartisiyorsunuz ki supheniz var,
Ama benim en ufak bir suphem yok ki, 12 Eylul Abd kumandasi ile yapilmis bir darbedir.
simdi size "yeni baslayanlar icin 12 eylul darbesi" diye konu basligi acmayacagim.
sadece google i kullanirken sonuclarindan korkularinizinda cikabileceginden emin ve cesur olun.
-----------------------------nolur beni amerikan sempatizanı olarak ilan et hacı.
once faşist dediniz ki evet faşistim. şimdi de amerikan sempatizanı.
peki darbeyı yapanlar sucluda darbede zemın hazırlayanlar sucsuz mu ?
elalem uzaya çıksın biz hala 80leri konusalım.
daha ben bi kere cıkıpta iki taraftada suc var dıyenı gormedım. hep sen suclusun sen suclusun.
baba kardes kardesı oldururken ordu yapacaktı ? sıyasılerde sorunu cozme basireti olsa çözerdi.
çözemedi soktugumunun sıyasıleri ulke daha berbat oldu asker mecbur el koydu.
sen olayları bugune değerlendırırsen tabı ordu sucludur. o zamanın şartlarını yaşıyormus gibi düşün birde
sence çözüm neydi ? bana bunun cevabını verebilirmisin ? var sayki ordu yapmadı. sence nasıl çözulecekti sorun ?
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Haha hep aynı hikaye yav =)
Görende darbeyi keyiflerinden yaptılar sanacak =) Darbeye zemin hazırlamak için üzerlerine düşeni yapanlar devrimci,darbeyi yapanlar hain ilan edilmiş ne güzel iş =) heee heee öyle =)
-----------------------------HolySeclorum de bu kansizlar sayesinde show man oldu dimi ama. Ne kadar komiksin sen.
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Haha hep aynı hikaye yav =)
Görende darbeyi keyiflerinden yaptılar sanacak =) Darbeye zemin hazırlamak için üzerlerine düşeni yapanlar devrimci,darbeyi yapanlar hain ilan edilmiş ne güzel iş =) heee heee öyle =)
-----------------------------HolySeclorum de bu kansizlar sayesinde show man oldu dimi ama. Ne kadar komiksin sen.
-----------------------------
Yok hoca sen daha komiksin =)
