folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Our Boys Have Done İt



Our Boys Have Done İt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    12 Eylul sonrasi muttefikiniz (taşım Akplilere) Amerikali diplomat 80'de baskan olan Carter'e rapor verirken demistir.

    "Or boys have done it" yani bizim cocuklar basarmis. 

    Bu fasist darbenin ve oldurulen , katledilen genclerimizin katillerinin kim oldugu aciktir ve hala bunlara cesitli siyasi iradelerle destek verildigi alenen ortadadir. 

     

    Simdi bunu yazmamdaki amac forumda ordan burdan kulaktan dolma hikayelerle insanlarin idollerine ve ekollerine saldiran,

    dini inanclari, siyasi kimlikleriyle yarattiklari siniflari arasinda ezilip kalmis kisilere; şak şakladıkları aslinda Allah'in degil Abd'nin emirleri geregi 

    oldugunu gostermektir. 

     

    Bush bile bunu kabul etmistir. Eger Amerika el atmasaydi Yunanistan ve Turkiyede bu fasist darbeler olmayacakti.

     

    Aslinda bir nebze olsun hak gormuyor degilim. cunku 80'den sonra sizi onlar yaratti. Kul Tanri iliskisi icindesiniz.

    Yaradaniniza ibadet etmek ve varligini şirksiz kabul etmek goreviniz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    +Yaşasın akp = yaşasın abd

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimbomlu_15
    cimbomlu_15's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek

    ""Our boys have done it" şehir efsanesinden öteye gidememiştir. Somut bir kanıt yok çünkü."

     

    Diğer başlıkta da yazdığım gibi... 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)

    Yazmaya üşeniyorsan tartışma. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)

    Yazmaya üşeniyorsan tartışma. 


    -----------------------------

    somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?

    varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?

    havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)

    Yazmaya üşeniyorsan tartışma. 


    -----------------------------

     

    somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?

    varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?

    havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.


    -----------------------------

     

    eger ki benim fikirlerim size bu kadar ters geliyorsa, size karsi yazi yazarken "sizi amerikanya sempatizani" olarak gorecegim ve oyle cevap verecegim.

     

    Siz tanrinin varligini tartisiyorsunuz ki supheniz var,

    Ama benim en ufak bir suphem yok ki,  12 Eylul Abd kumandasi ile yapilmis bir darbedir.

    simdi size "yeni baslayanlar icin 12 eylul darbesi" diye konu basligi acmayacagim.

    sadece google i kullanirken sonuclarindan korkularinizinda cikabileceginden emin ve cesur olun.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)

    Yazmaya üşeniyorsan tartışma. 


    -----------------------------

    somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?

    varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?

    havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.


    -----------------------------

    http://www.renkhaber.com/haberler/haberresim/cp239459_1315803935.jpg

    Bekle 2 dk cia arşivinden alıp geliyim...

    Bişey kazandırmıyıcak sadece şunu birkez daha göstericek abdnin kucağına oturup onlardan emir alıpda vatan millet ayağı yapan köpekleri görün ve desteklemeyin.Dün onlar vardı bugün akp yarın bir başkası uyan güzel ülkem uyan gör rte fettoş bize bir hayır sağlamayacak sadece görevlerini yapıp ülkeyi satacaklar[satacak yer kaldıysa]


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Haha hep aynı hikaye yav =)

    Görende darbeyi keyiflerinden yaptılar sanacak =) Darbeye zemin hazırlamak için üzerlerine düşeni yapanlar devrimci,darbeyi yapanlar hain ilan edilmiş ne güzel iş =) heee heee öyle =)


    Her Hakkım Saklıdır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende sana işimize gelmeyen herşey hurafemi diye yaklaşmıştım diğer konuda =)

    Yazmaya üşeniyorsan tartışma. 


    -----------------------------

     

    somut bir kanıtı olmayan sey hakkında neyi tartısacak ki ?

    varsayki tartıstın bu ne kazandırcak ?

    havanda su dövmeye benziyor senin iş hacı.


    -----------------------------

     

    eger ki benim fikirlerim size bu kadar ters geliyorsa, size karsi yazi yazarken "sizi amerikanya sempatizani" olarak gorecegim ve oyle cevap verecegim.

     

    Siz tanrinin varligini tartisiyorsunuz ki supheniz var,

    Ama benim en ufak bir suphem yok ki,  12 Eylul Abd kumandasi ile yapilmis bir darbedir.

    simdi size "yeni baslayanlar icin 12 eylul darbesi" diye konu basligi acmayacagim.

    sadece google i kullanirken sonuclarindan korkularinizinda cikabileceginden emin ve cesur olun.

     


    -----------------------------

    nolur beni amerikan sempatizanı olarak ilan et hacı.

    once faşist dediniz ki evet faşistim. şimdi de amerikan sempatizanı.

    peki darbeyı yapanlar sucluda darbede zemın hazırlayanlar sucsuz mu ?

    elalem uzaya çıksın biz hala 80leri konusalım.

    daha ben bi kere cıkıpta iki taraftada suc var dıyenı gormedım. hep sen suclusun sen suclusun.

    baba kardes kardesı oldururken ordu yapacaktı ?  sıyasılerde sorunu cozme basireti olsa çözerdi.

    çözemedi soktugumunun sıyasıleri ulke daha berbat oldu asker mecbur el koydu.

    sen olayları bugune değerlendırırsen tabı ordu sucludur. o zamanın şartlarını yaşıyormus gibi düşün birde

    sence çözüm neydi ? bana bunun cevabını verebilirmisin ? var sayki ordu yapmadı. sence nasıl çözulecekti sorun ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Haha hep aynı hikaye yav =)

    Görende darbeyi keyiflerinden yaptılar sanacak =) Darbeye zemin hazırlamak için üzerlerine düşeni yapanlar devrimci,darbeyi yapanlar hain ilan edilmiş ne güzel iş =) heee heee öyle =)


    -----------------------------

    HolySeclorum de bu kansizlar sayesinde show man oldu dimi ama. Ne kadar komiksin sen.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Haha hep aynı hikaye yav =)

    Görende darbeyi keyiflerinden yaptılar sanacak =) Darbeye zemin hazırlamak için üzerlerine düşeni yapanlar devrimci,darbeyi yapanlar hain ilan edilmiş ne güzel iş =) heee heee öyle =)


    -----------------------------

    HolySeclorum de bu kansizlar sayesinde show man oldu dimi ama. Ne kadar komiksin sen.

    -----------------------------
    Yok hoca sen daha komiksin =)


    Her Hakkım Saklıdır
Toplam Hit: 4325 Toplam Mesaj: 32