Our Boys Have Done İt
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad
Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.
Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik.
Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.
Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.
Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?
siz bunun cevabini verin,
ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen
veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen
tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.
-----------------------------madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?
bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.
bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..
peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..
herkese iyi geceler..
not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.
Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad
Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.
Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik.
Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.
Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.
Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?
siz bunun cevabini verin,
ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen
veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen
tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.
-----------------------------madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?
bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.
bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..
peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..
herkese iyi geceler..
not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.
Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.
-----------------------------Kimse burda sikilmis gote cozum aramiyor, ayni gotu bir daha siktirtmek istemiyorlar sadece.
Gecen sen degilmiydin nasyonel sosyalist dedim diye cikisan. Demek ki gotten karakter tahlili yapabiliyorum.
inanamiyorum bu kadar irkci ve kafa tascinin forumda var olduguna )))
Eger sen nasyonel sosyalist isen 12 Eylule ve Evren'e ah ceken bir numarali adam olmasin.
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad
Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.
Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik.
Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.
Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.
Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?
siz bunun cevabini verin,
ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen
veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen
tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.
-----------------------------madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?
bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.
bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..
peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..
herkese iyi geceler..
not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.
Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.
-----------------------------Kimse burda sikilmis gote cozum aramiyor, ayni gotu bir daha siktirtmek istemiyorlar sadece.
Gecen sen degilmiydin nasyonel sosyalist dedim diye cikisan. Demek ki gotten karakter tahlili yapabiliyorum.
inanamiyorum bu kadar irkci ve kafa tascinin forumda var olduguna )))
Eger sen nasyonel sosyalist isen 12 Eylule ve Evren'e ah ceken bir numarali adam olmasin.
-----------------------------
nesi var forumun herkez giremez mi ? Hocam sen bu kadar konuşcağına harekete geçsene .
Lafla peynir gemisi yürümez:
Maksada ulaşmak, ancak çalışmakla olur. Bir kişinin �öyle yaparım, böyle ederim� diye söylenmesi hiçbir işi hâlletmez. Ancak söylediğini yapanlar sonuca ulaşır. Aksi takdirde boş laflar, atıp tutmalar ve kuru övünmeler ile iş yürümez.
Yapamayacağı şeyleri çok kolaymış gibi anlatarak olduğundan büyük görünmek isteyen kişiler hakkında söylenir. -
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad
Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.
Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik.
Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.
Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.
Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?
siz bunun cevabini verin,
ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen
veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen
tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.
-----------------------------madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?
bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.
bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..
peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..
herkese iyi geceler..
not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.
Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.
-----------------------------Kimse burda sikilmis gote cozum aramiyor, ayni gotu bir daha siktirtmek istemiyorlar sadece.
Gecen sen degilmiydin nasyonel sosyalist dedim diye cikisan. Demek ki gotten karakter tahlili yapabiliyorum.
inanamiyorum bu kadar irkci ve kafa tascinin forumda var olduguna )))
Eger sen nasyonel sosyalist isen 12 Eylule ve Evren'e ah ceken bir numarali adam olmasin.
-----------------------------Tahribat.com özgür bir ortam. karsıdakına hakaret etmedikce satanist bile olabılırsın. kimsede sen neden burdasın demez.
2003 ten beri uyesın ama hala bunu kavrayamamıssın.
hoca bir ulkede sorunları çözmek ıcın darbeden baska bir çözum kalmadıysa sokayım ben o donemde unıversite okuyan genclıge.
sen konus.
ben bir nasyonel sosyalistim ve ülkenın o anki duruma göre yapılan darbelere karsı değilim.
buda benim görüşüm senin için sorun olur mu ? eğer olursa bu benim umrumda olur mu ?
-
necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.
Ne demiş bir büyük:
Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...
-
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.
Ne demiş bir büyük:
Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...
-----------------------------hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.
Ne demiş bir büyük:
Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...
-----------------------------hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)
-----------------------------Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D
-
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.
Ne demiş bir büyük:
Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...
-----------------------------hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)
-----------------------------Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D
-----------------------------ayarladım bile olum :D hem liseli hemde emo girl :D
yarın bulusuyorum :D
sen elizabete devam et :D
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.
Ne demiş bir büyük:
Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...
-----------------------------hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)
-----------------------------Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D
-----------------------------ayarladım bile olum :D hem liseli hemde emo girl :D
yarın bulusuyorum :D
sen elizabete devam et :D
-----------------------------Sübyancılıkdan iyidir :D Hayırlı olsun face profil resmini değiştirmişsin :D
Konu nasılda dağıldı ama (:
-
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
ibrahimeren bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.
Ne demiş bir büyük:
Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...
-----------------------------hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)
-----------------------------Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D
-----------------------------ayarladım bile olum :D hem liseli hemde emo girl :D
yarın bulusuyorum :D
sen elizabete devam et :D
-----------------------------Sübyancılıkdan iyidir :D Hayırlı olsun face profil resmini değiştirmişsin :D
Konu nasılda dağıldı ama (:
-----------------------------dağılsın kimse kimsenin fıkrını değiştiremez zaten en fazla bilmediğimiz bi kaç şey ögrenırız okadar =)
sana bulak bi emo girl la :D
