folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Our Boys Have Done İt



Our Boys Have Done İt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad 

     Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.

    Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik. 

    Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.

    Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.

     

    Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?

    siz bunun cevabini verin,

    ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen

    veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen

    tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.

     

     


    -----------------------------

    madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?

    bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.

    bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..

     

    peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..

    herkese iyi geceler..

     

    not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.

    Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad 

     Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.

    Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik. 

    Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.

    Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.

     

    Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?

    siz bunun cevabini verin,

    ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen

    veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen

    tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.

     

     


    -----------------------------

     

    madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?

    bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.

    bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..

     

    peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..

    herkese iyi geceler..

     

    not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.

    Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.


    -----------------------------

    Kimse burda sikilmis gote cozum aramiyor, ayni gotu bir daha siktirtmek istemiyorlar sadece.

    Gecen sen degilmiydin nasyonel sosyalist dedim diye cikisan. Demek ki gotten karakter tahlili yapabiliyorum.

    inanamiyorum bu kadar irkci ve kafa tascinin forumda var olduguna )))

    Eger sen nasyonel sosyalist isen 12 Eylule ve Evren'e ah ceken bir numarali adam olmasin.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaLFDeviL
    HaLFDeviL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2008
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad 

     Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.

    Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik. 

    Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.

    Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.

     

    Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?

    siz bunun cevabini verin,

    ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen

    veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen

    tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.

     

     


    -----------------------------

     

    madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?

    bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.

    bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..

     

    peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..

    herkese iyi geceler..

     

    not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.

    Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.


    -----------------------------

    Kimse burda sikilmis gote cozum aramiyor, ayni gotu bir daha siktirtmek istemiyorlar sadece.

    Gecen sen degilmiydin nasyonel sosyalist dedim diye cikisan. Demek ki gotten karakter tahlili yapabiliyorum.

    inanamiyorum bu kadar irkci ve kafa tascinin forumda var olduguna )))

    Eger sen nasyonel sosyalist isen 12 Eylule ve Evren'e ah ceken bir numarali adam olmasin.

     


    -----------------------------

    nesi var forumun herkez giremez mi ? Hocam sen bu kadar konuşcağına harekete geçsene .

    Lafla peynir gemisi yürümez:

    Maksada ulaşmak, ancak çalışmakla olur. Bir kişinin �öyle yaparım, böyle ederim� diye söylenmesi hiçbir işi hâlletmez. Ancak söylediğini yapanlar sonuca ulaşır. Aksi takdirde boş laflar, atıp tutmalar ve kuru övünmeler ile iş yürümez.

    Yapamayacağı şeyleri çok kolaymış gibi anlatarak olduğundan büyük görünmek isteyen kişiler hakkında söylenir.


    "elma seni sevmiyorsa, senin elmayı sevmenin elma için bir anlamı olmaz ki"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad 

     Skilmis gotun davasini yapmiyorum ben. Skilmis gote cozum aramak cocukluk.

    Bunu Turkiyenin ayibi olarak gormemek ise cahillik. 

    Kenan Evreni Turkiyede iyi anan bir televoleciler var birde siz sanirim.

    Abd gudumlerini kabul etmek demek Abd gudumunden kurtulmaya baslamak demektir.

     

    Yasasin tam bagimsiz Turkiye, demek sizi neden korkutuyor ?

    siz bunun cevabini verin,

    ben tum forumdan abd yanlisi tavir cizen

    veya cizmiyorum diyip ciziyor gibi gorunen

    tum Akplilerden ve Kenan Evrenden ozur diliyeyim.

     

     


    -----------------------------

     

    madem kullanılmıs götun dvaslı yapılmıyorda bu konuda biz neyi tartısıyoz hoca ?

    bugune kadar herkeze sordum o soruyu. 21 senelık hayatımda bana tatmın edeci cevab verenı bırak cevap veren daha olmadı.

    bilmiyorum belkide sizin gibi ultra zeki herseyı bilen arkadaslar benim gibi yenı baslayanlar ıcın darbecılık dersıne muhtac arkadasları kaale almıyor..

     

    peki ne diyim. sen kendın yaz kendin cevabla madem bizi kaale almıon hoca..

    herkese iyi geceler..

     

    not: siyasi görüşüm nasyonel sosyalizm yanlısı bir iktidar bunuda belirteyim. amerikan taraftarı felan değilim. sadece arkadasa gıcıklık olsun dıye yazdım öyle.

    Yaşasın tam bağımsız Türk Milleti ve Türkiye.


    -----------------------------

    Kimse burda sikilmis gote cozum aramiyor, ayni gotu bir daha siktirtmek istemiyorlar sadece.

    Gecen sen degilmiydin nasyonel sosyalist dedim diye cikisan. Demek ki gotten karakter tahlili yapabiliyorum.

    inanamiyorum bu kadar irkci ve kafa tascinin forumda var olduguna )))

    Eger sen nasyonel sosyalist isen 12 Eylule ve Evren'e ah ceken bir numarali adam olmasin.

     


    -----------------------------

    Tahribat.com özgür bir ortam. karsıdakına hakaret etmedikce satanist bile olabılırsın. kimsede sen neden burdasın demez.

    2003 ten beri uyesın ama hala bunu kavrayamamıssın.

    hoca bir ulkede sorunları çözmek ıcın darbeden baska bir çözum kalmadıysa sokayım ben o donemde unıversite okuyan genclıge.

    sen konus. 

    ben bir nasyonel sosyalistim ve  ülkenın o anki duruma göre yapılan darbelere karsı değilim.

    buda benim görüşüm senin için sorun olur mu ? eğer olursa bu benim umrumda olur mu ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.

    Ne demiş bir büyük:

    Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...

     


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.

    Ne demiş bir büyük:

    Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...

     


    -----------------------------

    hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.

    Ne demiş bir büyük:

    Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...

     


    -----------------------------

    hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)


    -----------------------------

    Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.

    Ne demiş bir büyük:

    Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...

     


    -----------------------------

    hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)


    -----------------------------

    Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D


    -----------------------------

    ayarladım bile olum :D hem liseli hemde emo girl :D

    yarın bulusuyorum :D

    sen elizabete devam et :D


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.

    Ne demiş bir büyük:

    Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...

     


    -----------------------------

    hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)


    -----------------------------

    Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D


    -----------------------------

    ayarladım bile olum :D hem liseli hemde emo girl :D

    yarın bulusuyorum :D

    sen elizabete devam et :D


    -----------------------------

    Sübyancılıkdan iyidir :D Hayırlı olsun face profil resmini değiştirmişsin :D

    Konu nasılda dağıldı ama (:


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ibrahimeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine salla hocam anlamak istemeyene anlatamassın.

    Ne demiş bir büyük:

    Katranı ezsen olur mu şeker, cinsine tükürdüğüm cinsine çeker...

     


    -----------------------------

    hoca sen 31 olsan genede çekilmezsın. =)


    -----------------------------

    Hacı sen git facede karı kız tavla derin konular neyine senin :D


    -----------------------------

    ayarladım bile olum :D hem liseli hemde emo girl :D

    yarın bulusuyorum :D

    sen elizabete devam et :D


    -----------------------------

    Sübyancılıkdan iyidir :D Hayırlı olsun face profil resmini değiştirmişsin :D

    Konu nasılda dağıldı ama (:


    -----------------------------

    dağılsın kimse kimsenin fıkrını değiştiremez zaten en fazla bilmediğimiz bi kaç şey ögrenırız okadar =)

    sana bulak bi emo girl la :D


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 4329 Toplam Mesaj: 32