Outlook Yardım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

     

    outlook hesabı oluşturmak istiyorum ama outlook u açtığımda bu ekranla karşılaşıyorum :S  "microsoft exchange sunucusu" denilen yere ne girdiysem olmuyor. yardımcı olabilecek varmı acaba hocalar ?


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    Simdi outlook hesabini windows exchange disinda, ya imap yada pop veren bir email hesabi ile kullanicaksin. Bu tur hesabi gmail.com'dan alabilirsin. 

     

    daha sonra burdaki yolu izleyerek hesap acabilirsin. http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=77689

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    hangi maili kullanmayi planladiginida yazsan

    sirket epostasi, hotmail, gmail, yahoo vb ??


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    badass bunu yazdı:
    -----------------------------

    Simdi outlook hesabini windows exchange disinda, ya imap yada pop veren bir email hesabi ile kullanicaksin. Bu tur hesabi gmail.com'dan alabilirsin. 

     

    daha sonra burdaki yolu izleyerek hesap acabilirsin. http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=77689

     

     


    -----------------------------

    tmm da hocam outlook u açtığımda bu pencereyle karşılaşıyorum bu pencereyi geçmeden de bana outlook ta işlem yaptırmıyor kapatıyor direk outlook u.  bu pencereye ne yazıpta geçecez onu soruyorum


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi maili kullanmayi planladiginida yazsan

    sirket epostasi, hotmail, gmail, yahoo vb ??


    -----------------------------
    gmail yada hotmail farketmez hocam


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    Valla benim hic karsima cikmayan bir sorun bu. hatta burda da baktim http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/add-or-remove-an-e-mail-account-HA001231634.aspx ama senin sorunun hakkinda bir bilgi yok.

     

    Hangi outlook'u kullaniyorsun? 

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    outlook 2007 de saçma saçma özellikler var hocam. mail kurulumunu ilk açılışta yapıcaksın. ondan direk o sayfa geliyor. hangi maili kullanacaksan google da arat ona göre sana sunucu adını falan verir zaten.

    benimde başıma gelen bi olay, masaüstünde kurdum sıkıntı yok, ama laptopa kurduktan sonra, exchange serverdeki tüm mailleri aldı. sunucuda mailin kopyasını bırakmamış. bir problem yüzünden yeni kullanıcı açında farkettim olayı. gitti maillerim :)

    nereye bakarsam bakayım, "mailin bir kopyasını sunucuda bırak" seçeneğini bulamadım. bu vasıta ile bilen biride çıkar belki :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene


    -----------------------------
    aynen hocam dediğin gibi kurulum yapılıyor sanırım şimdi baktımda. bir sınavım var sınavdan sonra deniyecem teşkkür ederim yardımın için. ve diğer msj yazıpta yardımcı olmaya çalışan arkadaşlar sizlerde saolun vede varolun :)


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    karizma_18 bunu yazdı:
    -----------------------------

    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene


    -----------------------------
    aynen hocam dediğin gibi kurulum yapılıyor sanırım şimdi baktımda. bir sınavım var sınavdan sonra deniyecem teşkkür ederim yardımın için. ve diğer msj yazıpta yardımcı olmaya çalışan arkadaşlar sizlerde saolun vede varolun :)


    -----------------------------
    dediğini yaptım hocam ama yine aynı pencere çıkıyor :S


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    outlook u nasıl çevrimiçi yapabilirim ?


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
Toplam Hit: 2002 Toplam Mesaj: 15