Outlook Yardım!
-

outlook hesabı oluşturmak istiyorum ama outlook u açtığımda bu ekranla karşılaşıyorum :S "microsoft exchange sunucusu" denilen yere ne girdiysem olmuyor. yardımcı olabilecek varmı acaba hocalar ?
-
Simdi outlook hesabini windows exchange disinda, ya imap yada pop veren bir email hesabi ile kullanicaksin. Bu tur hesabi gmail.com'dan alabilirsin.
daha sonra burdaki yolu izleyerek hesap acabilirsin. http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=77689
-
hangi maili kullanmayi planladiginida yazsan
sirket epostasi, hotmail, gmail, yahoo vb ??
-
badass bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi outlook hesabini windows exchange disinda, ya imap yada pop veren bir email hesabi ile kullanicaksin. Bu tur hesabi gmail.com'dan alabilirsin.
daha sonra burdaki yolu izleyerek hesap acabilirsin. http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=77689
-----------------------------tmm da hocam outlook u açtığımda bu pencereyle karşılaşıyorum bu pencereyi geçmeden de bana outlook ta işlem yaptırmıyor kapatıyor direk outlook u. bu pencereye ne yazıpta geçecez onu soruyorum
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
hangi maili kullanmayi planladiginida yazsan
sirket epostasi, hotmail, gmail, yahoo vb ??
-----------------------------
gmail yada hotmail farketmez hocam -
Valla benim hic karsima cikmayan bir sorun bu. hatta burda da baktim http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/add-or-remove-an-e-mail-account-HA001231634.aspx ama senin sorunun hakkinda bir bilgi yok.
Hangi outlook'u kullaniyorsun?
-
outlook 2007 de saçma saçma özellikler var hocam. mail kurulumunu ilk açılışta yapıcaksın. ondan direk o sayfa geliyor. hangi maili kullanacaksan google da arat ona göre sana sunucu adını falan verir zaten.
benimde başıma gelen bi olay, masaüstünde kurdum sıkıntı yok, ama laptopa kurduktan sonra, exchange serverdeki tüm mailleri aldı. sunucuda mailin kopyasını bırakmamış. bir problem yüzünden yeni kullanıcı açında farkettim olayı. gitti maillerim :)
nereye bakarsam bakayım, "mailin bir kopyasını sunucuda bırak" seçeneğini bulamadım. bu vasıta ile bilen biride çıkar belki :)
-
Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene
-
demirci bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene
-----------------------------
aynen hocam dediğin gibi kurulum yapılıyor sanırım şimdi baktımda. bir sınavım var sınavdan sonra deniyecem teşkkür ederim yardımın için. ve diğer msj yazıpta yardımcı olmaya çalışan arkadaşlar sizlerde saolun vede varolun :) -
karizma_18 bunu yazdı:
-----------------------------
demirci bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene
-----------------------------
aynen hocam dediğin gibi kurulum yapılıyor sanırım şimdi baktımda. bir sınavım var sınavdan sonra deniyecem teşkkür ederim yardımın için. ve diğer msj yazıpta yardımcı olmaya çalışan arkadaşlar sizlerde saolun vede varolun :)
-----------------------------
dediğini yaptım hocam ama yine aynı pencere çıkıyor :S -
outlook u nasıl çevrimiçi yapabilirim ?
