Outlook Yardım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    internet explorer i cevirim ici yap, genelde dogru orantili calisiyorlar:)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    aynı sorun bendede var anasni kittiğim:s

    format atacam artık.

    salak bir hata ya bir yerde hata yaptık her neyse lan her açmaya çalıştığımda çevrımdışı diyo düzelticem düzeltmiyor sıyıracam sonunda:s


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    ne yaptığımı bilmiyorum arkadaşlar ama sorun bende hallaoldu ya :) artık outlook a girebiliyorum :D


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene


    -----------------------------

    hocam beni formattan kurtardın ellerin dert görmesin.Sağolasın.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
Toplam Hit: 2003 Toplam Mesaj: 15