Outlook Yardım!
-
internet explorer i cevirim ici yap, genelde dogru orantili calisiyorlar:)
-
aynı sorun bendede var anasni kittiğim:s
format atacam artık.
salak bir hata ya bir yerde hata yaptık her neyse lan her açmaya çalıştığımda çevrımdışı diyo düzelticem düzeltmiyor sıyıracam sonunda:s
-
ne yaptığımı bilmiyorum arkadaşlar ama sorun bende hallaoldu ya :) artık outlook a girebiliyorum :D
-
demirci bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim masasindan postaya girip ordan kurmayi dene
-----------------------------hocam beni formattan kurtardın ellerin dert görmesin.Sağolasın.
Toplam Hit: 2003 Toplam Mesaj: 15
