Oyun Açılır Gibi Oluyor Açılmıyor
-
Müritler oyunun exe dosyasına tıklıyorum açılır gibi oluyor imlecin yanındaki yuvarlak dönüyor pat birden duruyor başlatmıyor internetteki tüm önerileri denedim ama olmuyor ne yapabilirim
oyun Train Simulator 2014
-
bize küçük süprizler yap...
misal oyun adını söyle <3
-
Yönetici olarak çalıştır.Olmazsa uyumluluk modunu dene hocam.
-
baristbt bunu yazdı
bize küçük süprizler yap...
misal oyun adını söyle <3
sinirden unutmuşum pardon :)
-
Mustafa bunu yazdı
Yönetici olarak çalıştır.Olmazsa uyumluluk modunu dene hocam.
bunları yaptım olmadı hocam
-
öle bi oyunu nie oynarsın ki hocam sıkıcı deil mi ?
-
Ekerci bunu yazdı
öle bi oyunu nie oynarsın ki hocam sıkıcı deil mi ?
biraz trenlere merakım var hocam ondan
-
seagate189 bunu yazdıEkerci bunu yazdı
öle bi oyunu nie oynarsın ki hocam sıkıcı deil mi ?
biraz trenlere merakım var hocam ondan
hcaom oyuna baktım sadece gidior yavaşlıon hızlanıon vs vs walla garip geldi sen sevdiysen sorun yok
-
farklı bi crack dene.
-
livane bunu yazdı
farklı bi crack dene.
denedim hocam yine olmuyor
xp 32 bitte çalışıyor
win 7 64 bitte çalışmıyor
-
Abi büyük ihtimalle directx veya .net framework paketlerini yüklemen problemini çözer. Eğer bulamazsan gerekli paketleri upload edebilirim.
