Oyun Açılır Gibi Oluyor Açılmıyor
-
torpedo_XL bunu yazdı
Abi büyük ihtimalle directx veya .net framework paketlerini yüklemen problemini çözer. Eğer bulamazsan gerekli paketleri upload edebilirim.
eyvallah ustam onlarıda kontrol ettim onlarda yüklüymüş hep anlamadım bu neden böyle yapıyor
-
crack değiştir
uyumluluk yap
yönetici olarak başlat bide böyle dene -
ekran kartını güncelleştirsen ?
Toplam Hit: 2816 Toplam Mesaj: 14
