Oyun Arşivi [FTP]
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------
gözüm call of duty modern .. aradı ama :(
-----------------------------
var direk klavyeden C tusu ile git bende direk ona baktım modern warfare 4ayrica perfect tskrler :)
-
Çok sağol paylaşımlar çok iyi
-
klavyen dert görmesin hocam :)
yalnız bi sorum olucak, bu oyunlar indirilmeden, sunucu üzerinden oynanabilir hale getirilebilir mi?
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
klavyen dert görmesin hocam :)
yalnız bi sorum olucak, bu oyunlar indirilmeden, sunucu üzerinden oynanabilir hale getirilebilir mi?
-----------------------------hoca gözlerinden öperim.
LasTMohicaN sende illa kıllı olcak dimi:))
-
emegıne sağlık hocam
-
teşekkürler hocam
-
hocam İDM ile indirmeye calısıyorum ısrarla kullanıcı adı parola soruyor :D yardımcı olabilicek bi mürid ?
-
gerçekten süper ya ellerine sağlık.
Peki bu dizini komple çekmek için dl programımı kullanmak lazım tek tek olmuyodur herhalde:D
edit:cevabım verilmiş ztn saolun:)
-
twiN35 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam İDM ile indirmeye calısıyorum ısrarla kullanıcı adı parola soruyor :D yardımcı olabilicek bi mürid ?
-----------------------------filezilla programını kullan ben şu anda onunla indiriyorum .
-
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
klavyen dert görmesin hocam :)
yalnız bi sorum olucak, bu oyunlar indirilmeden, sunucu üzerinden oynanabilir hale getirilebilir mi?
-----------------------------hoca gözlerinden öperim.
LasTMohicaN sende illa kıllı olcak dimi:))
-----------------------------:D :D yok hocam kıllık olsun diye değil sırf merakımdan sordum. öyle birşey mümkünse yapılacaklar listeme yeni bir proje ekleyeceğim :)
