Oyun Arşivi [FTP]
-
konuyu hortlatmak gibi olmasın ama ben buradan 2 tane otun indirdim 2 sinide açamadım
hep bi dosya bulunamadı dio onu da yüklüyom fakat gine açılmıyo
açabilen biri varsa nasıl yaptını söleyebilirmi ?
-
Teşekkürler hacı 10 numarasın :)
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
konuyu hortlatmak gibi olmasın ama ben buradan 2 tane otun indirdim 2 sinide açamadım
hep bi dosya bulunamadı dio onu da yüklüyom fakat gine açılmıyo
açabilen biri varsa nasıl yaptını söleyebilirmi ?
-----------------------------<aynen 16 bıt ms dos hataası verıyor ne yapmalı bu durumda deamon toolsa koyuyoruz vs.
-
süpersin :)
-
teşşekürler faydalı bi hizmet:)
-
Hoca 1 tanesin :) teşekkürler
-
arkadaşlar fifa 2009 u indiriyorum 15saat diyor neden böyle ağır indiriyor ?
Toplam Hit: 7651 Toplam Mesaj: 38
