Oyun İndirmek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    thepiratebay.ee hacı :)

    Piratebay tarafından 09/Ağu/12 04:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heisenberg
    heisenberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2011
    Erkek

    daha çok filmlerde kulansamda  "isohunt" ta saglm oyunlarıda bulablrsn


    Basit yaşayacaksın basit. Sanki yaşamın bir gün sona erecekmiş gibi basit.. cay, simit ve peynirle...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    zamunda

    her bokuda buluyorum.


    He is finding himself.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ya bana Command and Conquer Tiberium wars ın sağlam torrenti lazım. Zamunda daki çok sağlam değil ve 1 tane. Varsa pm lerseniz çok sevinirim bulamadım kaçgündür ve canım çok çekiyor meret oyunu. :/

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Forever_Piratebay bunu yazdı

    thepiratebay.ee hacı :)


    IE'Den direk indiriyorum dosyayı diğer tarayıcılardan giriş soruyor sayın piratebay açıklar mısınız :|¨¨


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı
    Forever_Piratebay bunu yazdı

    thepiratebay.ee hacı :)


    IE'Den direk indiriyorum dosyayı diğer tarayıcılardan giriş soruyor sayın piratebay açıklar mısınız :|¨¨

    hocam biraz daha açıklayıcı yazarsan yardımcı olabilirim. Şu an pcde tam 5 tane tarayıcı yüklü (chrome,firefox,opera,internet explorer,tor browser)

    hiçbirindede sorunum yok .


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    şuan zamundaya giriyor bir sıkıntı yok.

    Bende zamunda öneririm.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı
    patates bunu yazdı
    hezarfen bunu yazdı
    PyramiD bunu yazdı

    zamunda

     zamundaya giremiyorum sadece benmi giremiyorum?

     

    Ben de giremiyorum hocam.

    Belli IP aralıklarını engelliyorlar heral,  http://bgtorrentz.net/ üzeriden girebilirsiniz.

     


    .. you only have you ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    flickR bunu yazdı

    torrentz.eu

     


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Forever_Piratebay bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Forever_Piratebay bunu yazdı

    thepiratebay.ee hacı :)


    IE'Den direk indiriyorum dosyayı diğer tarayıcılardan giriş soruyor sayın piratebay açıklar mısınız :|¨¨

    hocam biraz daha açıklayıcı yazarsan yardımcı olabilirim. Şu an pcde tam 5 tane tarayıcı yüklü (chrome,firefox,opera,internet explorer,tor browser)

    hiçbirindede sorunum yok .

    Hocam IE'den download dediğimde torrent dosyası iniyor sorun yok, öbür tarayıcılardan girdiğimde paypal soruyor.

    Şu an düzelmiş herhalde dün vardı öyle 1 sorun.

    Olursa yine yazarım :D


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
Toplam Hit: 2684 Toplam Mesaj: 27