folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Oyun Kurulumu Hakkın Yardım Lütfen...



Oyun Kurulumu Hakkın Yardım Lütfen...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    Arkadaşlar kreyziden oyun linki aldım ve nasıl kurulcağını kendide bilmiyor...:)
    Aşağıdaki linklerin hepsini indirdim şimdi bunları winrardan birleştirmem gerek gliba...
    Harelde film birleştirme gibi deyildir...:)
    Hepsini bir dosya olarak mı birleştirim ? yoksa hepsini cd 1 cd2 olarakmı birleştirim aklım karıştı yardmcı olun lütfen ...
    Linkler böle...:)


    Cd1
    http://rapidshare.com/files/18124934/bfme1-cursedware.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/18133164/bfme1-cursedware.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/18139892/bfme1-cursedware.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/18145610/bfme1-cursedware.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/18150895/bfme1-cursedware.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/18155768/bfme1-cursedware.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/18159098/bfme1-cursedware.part7.rar

    Cd2
    http://rapidshare.com/files/18163126/bfme2-cursedware.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/18167375/bfme2-cursedware.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/18172654/bfme2-cursedware.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/18178723/bfme2-cursedware.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/18186413/bfme2-cursedware.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/18199161/bfme2-cursedware.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/18206052/bfme2-cursedware.part7.rar

    Cd3
    http://rapidshare.com/files/18278826/bfme3-cursedware.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/18287822/bfme3-cursedware.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/18298821/bfme3-cursedware.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/18306056/bfme3-cursedware.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/18311507/bfme3-cursedware.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/18316660/bfme3-cursedware.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/18319258/bfme3-cursedware.part7.rar

    Cd4
    http://rapidshare.com/files/18323430/bfme4-cursedware.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/18327276/bfme4-cursedware.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/18448916/bfme4-cursedware.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/18456478/bfme4-cursedware.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/18468714/bfme4-cursedware.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/18473893/bfme4-cursedware.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/18477137/bfme4-cursedware.part7.rar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    al len al

     


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    al len al

     


    -----------------------------
    :) Arkadaşlar kmse yardımcu olamayacak mı ? pfff....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek

    Ya partları ındırdıysen büyük bir ihtimalle birleştirmene gerek yoktur cd lerden birini çıkartıp uzantısını söylersen daha ii olur bence demon toolse image dosyasıdır yanı birleştirmene gerek yok genede uzantı yazarsan daha çook yardımcı olur diğer tahriciler


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..

    Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin. 

    Bilmem anlatabildim mi ?!


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ikimize birden yükleniyorlar....

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..

    Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin. 

    Bilmem anlatabildim mi ?!

    -----------------------------
    Gayet mukemmel tebrik ederim seni mamii gerçi yazmak ban düşmezdi ama idare et :)

     


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..

    Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin. 

    Bilmem anlatabildim mi ?!


    -----------------------------
    hmm anladım dostım ama bende demon toolse yok ...:) nesye şuan 1 part kaldı oda insin deneyecez...:)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..

    Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin. 

    Bilmem anlatabildim mi ?!


    -----------------------------
    hmm anladım dostım ama bende demon toolse yok ...:) nesye şuan 1 part kaldı oda insin deneyecez...:)

    -----------------------------
    Davos yanlış mesajdan alıntı yapmıssın benım mesajımı alıntı yapacaktın deamon toolseden bahseden benım neyse indir hele uzantıyı yaz halledelim hep beraber deamon toolse u yukleyeyım mı rapide istermisin ?

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..

    Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin. 

    Bilmem anlatabildim mi ?!


    -----------------------------
    hmm anladım dostım ama bende demon toolse yok ...:) nesye şuan 1 part kaldı oda insin deneyecez...:)

    -----------------------------
    Davos yanlış mesajdan alıntı yapmıssın benım mesajımı alıntı yapacaktın deamon toolseden bahseden benım neyse indir hele uzantıyı yaz halledelim hep beraber deamon toolse u yukleyeyım mı rapide istermisin ?

    -----------------------------
    dostum rapid farketmez elimde pire var saten...:)
    Dostum şaun çıkmam lazım gelecem...
    Grekli olanları yzarsanız sviinirim ...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek
    Daemon Tools'a falan gerek yok. Dediğim işlemleri yap yüklenecektir.

    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
Toplam Hit: 2760 Toplam Mesaj: 26