Oyun Kurulumu Hakkın Yardım Lütfen...
-
Arkadaşlar kreyziden oyun linki aldım ve nasıl kurulcağını kendide bilmiyor...:)
Aşağıdaki linklerin hepsini indirdim şimdi bunları winrardan birleştirmem gerek gliba...
Harelde film birleştirme gibi deyildir...:)
Hepsini bir dosya olarak mı birleştirim ? yoksa hepsini cd 1 cd2 olarakmı birleştirim aklım karıştı yardmcı olun lütfen ...
Linkler böle...:)
Cd1
http://rapidshare.com/files/18124934/bfme1-cursedware.part1.rar
http://rapidshare.com/files/18133164/bfme1-cursedware.part2.rar
http://rapidshare.com/files/18139892/bfme1-cursedware.part3.rar
http://rapidshare.com/files/18145610/bfme1-cursedware.part4.rar
http://rapidshare.com/files/18150895/bfme1-cursedware.part5.rar
http://rapidshare.com/files/18155768/bfme1-cursedware.part6.rar
http://rapidshare.com/files/18159098/bfme1-cursedware.part7.rar
Cd2
http://rapidshare.com/files/18163126/bfme2-cursedware.part1.rar
http://rapidshare.com/files/18167375/bfme2-cursedware.part2.rar
http://rapidshare.com/files/18172654/bfme2-cursedware.part3.rar
http://rapidshare.com/files/18178723/bfme2-cursedware.part4.rar
http://rapidshare.com/files/18186413/bfme2-cursedware.part5.rar
http://rapidshare.com/files/18199161/bfme2-cursedware.part6.rar
http://rapidshare.com/files/18206052/bfme2-cursedware.part7.rar
Cd3
http://rapidshare.com/files/18278826/bfme3-cursedware.part1.rar
http://rapidshare.com/files/18287822/bfme3-cursedware.part2.rar
http://rapidshare.com/files/18298821/bfme3-cursedware.part3.rar
http://rapidshare.com/files/18306056/bfme3-cursedware.part4.rar
http://rapidshare.com/files/18311507/bfme3-cursedware.part5.rar
http://rapidshare.com/files/18316660/bfme3-cursedware.part6.rar
http://rapidshare.com/files/18319258/bfme3-cursedware.part7.rar
Cd4
http://rapidshare.com/files/18323430/bfme4-cursedware.part1.rar
http://rapidshare.com/files/18327276/bfme4-cursedware.part2.rar
http://rapidshare.com/files/18448916/bfme4-cursedware.part3.rar
http://rapidshare.com/files/18456478/bfme4-cursedware.part4.rar
http://rapidshare.com/files/18468714/bfme4-cursedware.part5.rar
http://rapidshare.com/files/18473893/bfme4-cursedware.part6.rar
http://rapidshare.com/files/18477137/bfme4-cursedware.part7.rar -
al len al
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------al len al
-----------------------------
:) Arkadaşlar kmse yardımcu olamayacak mı ? pfff....
-
Ya partları ındırdıysen büyük bir ihtimalle birleştirmene gerek yoktur cd lerden birini çıkartıp uzantısını söylersen daha ii olur bence demon toolse image dosyasıdır yanı birleştirmene gerek yok genede uzantı yazarsan daha çook yardımcı olur diğer tahriciler
-
Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..
Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin.
Bilmem anlatabildim mi ?!
-
ikimize birden yükleniyorlar....
-
mamii bunu yazdı:
Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..
-----------------------------Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin.
Bilmem anlatabildim mi ?!
-----------------------------
Gayet mukemmel tebrik ederim seni mamii gerçi yazmak ban düşmezdi ama idare et :) -
mamii bunu yazdı:
-----------------------------Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..
Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin.
Bilmem anlatabildim mi ?!
-----------------------------
hmm anladım dostım ama bende demon toolse yok ...:) nesye şuan 1 part kaldı oda insin deneyecez...:) -
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
mamii bunu yazdı:
-----------------------------Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..
Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin.
Bilmem anlatabildim mi ?!
-----------------------------
hmm anladım dostım ama bende demon toolse yok ...:) nesye şuan 1 part kaldı oda insin deneyecez...:)
-----------------------------
Davos yanlış mesajdan alıntı yapmıssın benım mesajımı alıntı yapacaktın deamon toolseden bahseden benım neyse indir hele uzantıyı yaz halledelim hep beraber deamon toolse u yukleyeyım mı rapide istermisin ? -
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
mamii bunu yazdı:
-----------------------------Her cdyi ayrı ayrı normal parttan bir şey çıkartır gibi çıkart. Sonra cd1in setupıyla kuruluma başla, kurulum ilerledikten sonra eğer tüm cdleri aynı yere çıkarttıysan kurulum direk tamamlanacaktır ama cdleri farklı yerlere çıkarttıysan bulunamadı diyecek ve sen de gözat deyip bir sonraki cdnin yolunu göstereceksin..
Örneğin kurulumu başlattın, bulunamadı gibi bir hata verecek ve gözat seçeneğine gelip 2.cdyi seçeceksin, sonra yine bulunamadı diyecek ve 3.cdyi seçeceksin. Böyle yaparak yükleyeceksin.
Bilmem anlatabildim mi ?!
-----------------------------
hmm anladım dostım ama bende demon toolse yok ...:) nesye şuan 1 part kaldı oda insin deneyecez...:)
-----------------------------
Davos yanlış mesajdan alıntı yapmıssın benım mesajımı alıntı yapacaktın deamon toolseden bahseden benım neyse indir hele uzantıyı yaz halledelim hep beraber deamon toolse u yukleyeyım mı rapide istermisin ?
-----------------------------
dostum rapid farketmez elimde pire var saten...:)
Dostum şaun çıkmam lazım gelecem...
Grekli olanları yzarsanız sviinirim ...
-
Daemon Tools'a falan gerek yok. Dediğim işlemleri yap yüklenecektir.
