Oyun Kurulumu Hakkın Yardım Lütfen...
-
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
hadi gözümüz aydın ben kazandım demonla açabilirsin istemesi durumunda ayrı ayrı mount et cdleri deamona hadi kolay gelsin yatıyorum ben
-----------------------------
demonsuz yapamam mı ? pf
-----------------------------davoscum canim cigerim :D
yapacagin islem cok basit...
yukarida bir arkadas daemontools icin link vermis,onu indirip programi kur.
kurulum bittikten sonra,ekranin sag alt kösesinde programi görürsün zaten,sag tiklayip mount image diyeceksin ve rarlardan cikarmis oldugun cd1i sececeksin..
yükleme,cd1-cd2-cd3...... diyerek devam edecek veya programa cd'lerin nerede oldugunu sen göstereceksin...
daha sonra oyundan bi kac screen gönderde,güzelse bende indireyim :D
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------Davos bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
hadi gözümüz aydın ben kazandım demonla açabilirsin istemesi durumunda ayrı ayrı mount et cdleri deamona hadi kolay gelsin yatıyorum ben
-----------------------------
demonsuz yapamam mı ? pf
-----------------------------davoscum canim cigerim :D
yapacagin islem cok basit...
yukarida bir arkadas daemontools icin link vermis,onu indirip programi kur.
kurulum bittikten sonra,ekranin sag alt kösesinde programi görürsün zaten,sag tiklayip mount image diyeceksin ve rarlardan cikarmis oldugun cd1i sececeksin..
yükleme,cd1-cd2-cd3...... diyerek devam edecek veya programa cd'lerin nerede oldugunu sen göstereceksin...
daha sonra oyundan bi kac screen gönderde,güzelse bende indireyim :D
-----------------------------
cnm ciğerim biliyoruz ama pc kasılıyor şuan 2 oyun birleştiriyorm ... demon işin içne girince sabah a kdar sürcek ondan şey ettim:d tamam oyunları bi halledim koayacam...
-
hepsini aynı klasöre toplayıp buraya çıkart diyceksin içinden iso yada nrg uzantılı imaj dosyası çıkar onu mount edip kurulumu yapıcaksın
-
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
hadi gözümüz aydın ben kazandım demonla açabilirsin istemesi durumunda ayrı ayrı mount et cdleri deamona hadi kolay gelsin yatıyorum ben
-----------------------------
demonsuz yapamam mı ? pf
-----------------------------
Al davos buda işini görür sanırım ultra isohttp://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=ultraiso&lid=7656
-
DAVOS NERDESİN YAA
