folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Oyunseverlerden Oyun Tavsiyesi İstiyorum...



Oyunseverlerden Oyun Tavsiyesi İstiyorum...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaşlar bu akşam benim kuzenm geliyor abim de kızılaya inecek oyun almaya böyle istiyoruz ki kuzenle falan sırayla bölüm bölüm oynayabileceğimiz ilerlemli 3 boyutlu bir oyun olsun.mesela daha önce manhunt,swat ,max payne,mafia,punisher gibi oyunları oynamıştık kuzenle yine bunlara benzer oyunlar tavsiye edebilir misiniz?

    bir de oyunların   128 ge-force ekran kartı 512 ram de çallışması lazım...

    böyle isim yapmamış oyunlşar oluyor değişik oyunseverler bilir onları özellikle söylerseniz ona göre alırız bugün...


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wepmaster
    wepmaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    The Punisher , pain killer,  FIFA 2007,Frozen Throne,Warcraft III

    gardaş bu oyunlar işini görür. kolay gelsin

    sen ve ben evlensek anan verir mi :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Kesinlikle öneririm.--> Prince of Persia The Two Thrones muhteşem bi oyun

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ActiveX
    ActiveX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2006
    Erkek

    manhunt2 şiddetle tavsiye ederim amerikada çıktığı ilk gunden itibaren bir cok şehrinde yasaklanmış bir oyun ingileterede kaldırıldı bu oyun ben şu anda oynamaktayıdır sen önce manhunt versionunu oyna daha sonrada manhunt2 oyna tavsiye ederim


    Ka®şıyaka Me®kez Kafasına Göre HE®KeZZ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    iyi ya manhunt2 nin korsanı çıktıysa alırız manhunt güzeldi baya ama 128 g-force 512 ramde çalışır mı?

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Dark Messiah of Might And Magic oynada oyun neymiş gör....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    birisi oyun mu dedi:D kardeş bu oyunları oyna mülkemmellerdir

     

    Prince of Persia,age of empires,18 wheels of steel HAULİN,FİFA 07,the punisher,ve tabiki warcraft,

     

    bide sinirlerinin bozulmasını istiyorsan lord of the ringi oyna a.q deliriyorum bu oyunu oynarken:d:D:D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    thing de güzel oyundur sisteminide kasmaz hemde görüntü kalitesi falan iyidir sürükleyici bi oyun
    buda sana biraz bilgi verir
    http://www.youtube.com/watch?v=AfVRnVCzq5c

    destination@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    middle earht 1-2
    fm 06-07
    prince of persia two thrones (bitirmek üzereyim :))
    company of heroes kesinlikle oynaa 


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek
    Prince of persia Sand of times, Call 0f duty 2 , caunter Strike 1,6, Gta san andreas
    eminim Bunlar işine yarar
Toplam Hit: 2954 Toplam Mesaj: 18