Oyunseverlerden Oyun Tavsiyesi İstiyorum...
-
konu açılmış ben de soru sorayım, ben hitmanı çok severim ama son versiyonları pc kaldırmıyor ekran kartı 256 mb.
bana hitman tarzı bi oyun önerebilir misiniz?
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar bu akşam benim kuzenm geliyor abim de kızılaya inecek oyun almaya böyle istiyoruz ki kuzenle falan sırayla bölüm bölüm oynayabileceğimiz ilerlemli 3 boyutlu bir oyun olsun.mesela daha önce manhunt,swat ,max payne,mafia,punisher gibi oyunları oynamıştık kuzenle yine bunlara benzer oyunlar tavsiye edebilir misiniz?
bir de oyunların 128 ge-force ekran kartı 512 ram de çallışması lazım...
böyle isim yapmamış oyunlşar oluyor değişik oyunseverler bilir onları özellikle söylerseniz ona göre alırız bugün...
-----------------------------bu benm sevdiğim oyun: Worms
kuzu,koyun neyin atıyosun sonra boom :)
-
Ultima online tek gecerim 8 yilimi verdim a.q
-
stronghold crusader i tek gecerim al oyna cöz sonra hamanciden karslıklı oyanayalım
-
Kesinlikle İndiana jones,Tomb raider bunların hastasıyım bilimum ve bizzat oynamışımdır gerisi bana göre fos.
-
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------middle earht 1-2
fm 06-07
prince of persia two thrones (bitirmek üzereyim :))
company of heroes kesinlikle oynaa
-----------------------------company of heroes ne özellikler istio habarın varmı o bilg i siksen çalıştırmaz company i eğer fırsatın varsa bide strateji seviosan company i tek geçerim .zaten en iyi oyun seçildi
-
strateji : lotr battle for middle earth , medieval total war 2 (hastasıyım bu oyunun)
fps : riddick escape from butcher bay ( sanırım çalıştırır makinen ) tercihimdir süper ötesi oyun , XIII çizgi film tarzı gibi bişey ama öyle değil silah falan bıçak neyin fırlatıon oynayınca anlarsın güzel tam istediğin gibi oyunlar
