folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Oyunseverlerden Oyun Tavsiyesi İstiyorum...



Oyunseverlerden Oyun Tavsiyesi İstiyorum...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    konu açılmış ben de soru sorayım, ben hitmanı çok severim ama son versiyonları pc kaldırmıyor ekran kartı 256 mb.

    bana hitman tarzı bi oyun önerebilir misiniz?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar bu akşam benim kuzenm geliyor abim de kızılaya inecek oyun almaya böyle istiyoruz ki kuzenle falan sırayla bölüm bölüm oynayabileceğimiz ilerlemli 3 boyutlu bir oyun olsun.mesela daha önce manhunt,swat ,max payne,mafia,punisher gibi oyunları oynamıştık kuzenle yine bunlara benzer oyunlar tavsiye edebilir misiniz?

    bir de oyunların   128 ge-force ekran kartı 512 ram de çallışması lazım...

    böyle isim yapmamış oyunlşar oluyor değişik oyunseverler bilir onları özellikle söylerseniz ona göre alırız bugün...


    -----------------------------

     

    bu benm sevdiğim oyun: Worms

    kuzu,koyun neyin atıyosun sonra boom :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Ultima online tek gecerim 8 yilimi verdim a.q

     


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ieizhtzeihtzner
    Ieizhtzeihtzner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2007
    Erkek
    stronghold crusader i tek gecerim al oyna cöz sonra hamanciden karslıklı oyanayalım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    Kesinlikle İndiana jones,Tomb raider bunların hastasıyım bilimum ve bizzat oynamışımdır gerisi bana göre fos.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    middle earht 1-2
    fm 06-07
    prince of persia two thrones (bitirmek üzereyim :))
    company of heroes kesinlikle oynaa 


    -----------------------------

     

    company of heroes ne özellikler istio habarın varmı o bilg i siksen çalıştırmaz company i eğer fırsatın varsa bide strateji seviosan company i tek geçerim .zaten en iyi oyun seçildi


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    strateji : lotr battle for middle earth , medieval total war 2 (hastasıyım bu oyunun)


    fps : riddick escape from butcher bay ( sanırım çalıştırır makinen ) tercihimdir süper ötesi oyun , XIII çizgi film tarzı gibi bişey ama öyle değil silah falan bıçak neyin fırlatıon oynayınca anlarsın güzel tam istediğin gibi oyunlar




     


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Toplam Hit: 2956 Toplam Mesaj: 18